رئیس سازمان بهزیستی کشور در پیامی به مناسبت روز جهانی مبارزه با کار کودکان بر این موضوع تاکید کرد که عوامل پدید آورنده کودک کار و خیابان متعدد است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور با تاکید بر پیگیری تحقق «حمایت از رشد و رونق تولید»، دستگاه‌های مسئول را به ارتباط منظم با تولیدکنندگان برای اطلاع از نیازهای آنان و انجام اقدامات لازم برای رفع آنها توصیه کرد.
رئیس جریان حکمت ملی عراق، در دیدارهای جداگانه با رئیس ائتلاف فتح و دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق بر حمایت از دولت «محمد شیاع السودانی» در اجرای برنامه‌ها و ارائه خدمات تأکید کرد.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: صنعت نفت، گاز و پتروشیمی دارای کارکردهای بسیار اثربخشی در اقتصاد و صنعت کشور است و با توجه به نقش ارزآوری این صنعت، ضرورت دارد تا شبکه بانکی بیش از پیش از آن حمایت کند.
حمایت و توانمندسازی صندوق تعاون روستایی ایرانیان در حال پیگیری است.
وزیر امورخارجه بر ضرورت جلب حمایت جامعه جهانی برای کمک به بازسازی و آماده سازی شرایط برای بازگشت آوارگان سوری به کشورشان تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با زیاد نخاله بر ضرورت اتحاد گروه‌های فلسطینی و همچنین وحدت نظر و انسجام دولت‌ها و ملت‌های مسلمان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین تاکید کرد.
رئیس جمهور با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی، بر ضرورت انسجام و هماهنگی کشورهای اسلامی در جلوگیری از اقدامات این رژیم و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با نخست وزیر بنگلادش همگرایی و اتفاق‌نظر کشورهای اسلامی در حمایت از مسئله فلسطین و محکومیت تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی را مهم و ضروری عنوان کرد.
رئیس قوه قضائیه گفت: همگان باید خود را ملزم به قانونمداری و رعایت الزامات قانونی بدانیم و مواردی نیز که در این مقوله مرتبط با قوه قضائیه و سایر دستگاه‌هاست، با تدبیر و قوت انجام خواهد گرفت.
وزارت کشور در بیانیه‌ای بیان کرد: از همه آمران به معروف و ناهیان از منکر، دستگاه قضائی، ضابطان و سایر نهادهای ذیربط در مواجهه با معدود هنجارشکان حمایت خواهیم کرد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اینکه کسب و کارها نمی توانند ارتباط خوبی با آیین نامه حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال بگیرند، نشان می دهد که این آیین نامه باید به درستی تقویت شود.
فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به ضرورت حمایت از سرمایه گذاری سالم در کشور گفت: سال آتی باید سالی باشد که ریسک قاچا بالا برود تا قاچاقچی احساس امنیت نداشته باشد.
سخنگوی وزارت خارجه چین بر ضرورت حل و فصل بحران میان روسیه و اوکراین تاکید کرد.
رئیس جمهور با بیان اینکه وضع قواعد قابل پیش‌بینی برای سرمایه‌گذاران ضروری است، بر اهمیت توسعه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال و نیز حمایت دولت از تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین تاکید کرد.
ضرورت بهسازی محیط با نقش تعیین کننده فرمانداران، بخشداران و دهیاران و حمایت همه جانبه دستگاه ها، توجه به بخش آموزش سلامت با استفاده از ظرفیت سفیران سلامت مدارس، صدا و سیما و سازمان تبلیغات اسلامی و برآورد هزینه‌ها و تشکیل کمیته بودجه برای تامین اعتبارات لازم، نظارت و ارزشیابی و در نهایت درمان از موارد حائز اهمیت است که باید به آن‌ها توجه جدی داشت.
رئیس کمیسیون اروپا می گوید اروپا تا هر زمان که ضرورت داشته باشد، به حمایت از اوکراین ادامه می دهد.
در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تاکید بر ضرورت تشکیل دبیرخانه ستاد ملی جمعیت، بر لزوم فرهنگ سازی در این حوزه نیز مورد تاکید قرار گرفت.
«مولود چاووش اوغلو» گفت که حمایت برخی از متحدان ما و در صدر آنها آمریکا از سازمان‌های تروریستی در سوریه به وضوح قابل مشاهده است و ما بر ضرورت توقف این حمایت‌ها تاکید می‌کنیم.
اولین نشست قرارگاه جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف تبیین راهکارهای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در بخش‌های تابعه این وزارتخانه تشکیل شد.
«عبداللطیف رشید» تشکیل دولت جدید عراق را گامی اساسی برای غلبه بر بحران ها در این کشور قلمداد کرد و حمایت از آن را ضروری دانست.
سران سه قوه در نشست مشترک که بعد از ظهر امروز شنبه در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، مهم‌ترین موضوعات و مسایل کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: برخی مدیران شهرک‌های صنعتی به جای حمایت از صنعت با گران فروشی به دنبال کسب درآمد هستند که لازم است این رویه اصلاح شود.
فعالان فلسطینی از طرف های رسمی و مردمی خواستار حمایت از اسرای دربند رژیم صهیونیستی در جریان نبرد با مدیریت زندان ها شدند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل صندوق اعتباری هنر بر ضرورت تعامل هرچه بیشتر مجلس شورای اسلامی و این نهاد حمایتی تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ