زنان باردار به چه صورتی می‌توانند از لوازم‌آرایشی استفاده کنند؟ محققان توصیه می‌کنند محصولات مراقبت شخصی و لوازم آرایشی در دوران بارداری باید با دقت انتخاب و استفاده شوند چراکه مواد شیمیایی موجود در این محصولات می‌توانند از طریق جذب از پوست (مانند کرم‌ها و لوسیون‌ها)، دهان (مانند رژ لب) و استنشاق (مانند عطرها) وارد بدن انسان شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، اعتراف کرد که دیدن مسی با پیراهن اینترمیامی احساس عجیبی دارد.
رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: الکل از یک کارخانه شهر اشتهارد که برای تولید لوازم آرایشی و بهداشتی سهمیه الکل دارند به صورت غیرقانونی تهیه شده و معمولا با آب و اسانس‌های مختلف مخلوط و عرضه می‌شود که شامل متانول است. : تاکنون حدود ۱۰۰ نفر به بیمارستان مراجعه و تعدادی هم فوت کرده‌اند.
گناوه- یک انبار آرایشی و بهداشتی در بازار تجاری گناوه روز پنج شنبه دچار آتش سوزی شد.
افراد هنگام خرید لوازم آرایشی حتما روی محصولات را بخوانند تا متوجه شوند که آن محصول مجاز است یا نیست و همچنین آیا به مواد تشکیل‌دهنده آنها حساسیت دارند یا خیر.
آنتونلا روکوزو همسر ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال تصویر عجیبی را در اینستاگرام اش منتشر کرده که برخی از کاربران او را به خودنمایی متهم کرده اند.
مهدی تارتار می‌گوید سرمربیان باید از آرامش روانی برخوردار باشند تا بتوانند تیم خود و بازیکنانش را هدایت کنند.
خیانت‌های پی در پی مسعود مرا به طلاق وادار کرد و به همین دلیل حضانت «ناهید» را به او سپردم و جدا شدم. سپس سراغ دختر عمه ام رفتم که پدر و مادرش فوت کرده بودند و او به تنهایی زندگی می‌کرد. من هم زندگی در کنار دختر عمه ام را آغاز کردم و هزینه‌ها را نیز به طور مشترک می‌پرداختیم. در این مدت با کمک ناپدری ام مغازه‌ای را اجاره کردم و به فروش لوازم آرایشی و لباس زنانه روی آوردم.
تبریز- رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: از والدین و دانش‌آموزان می‌خواهیم آرامش خود را حفظ کنند و احتیاط لازم را داشته باشند.
پیشتر استاندارد دوگانه غربی‌ها در کمک به زلزله زدگان ترکیه ای و سوری و اینک ارسال لباس‌های مندرس و لوازم آرایشی از لندن خبرساز شده اند؛ بازی غرب با زلزله زدگان تا کجا ادامه خواهد یافت؟
برای استفاده از لوازم آرایشی و مراقبت از پوست خود یک برنامه روزانه ایجاد کنید و عادات سبک زندگی خود را تغییر دهید تا پوست زیر چشمتان صاف و درخشان شود.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تمهیدات لازم برای شفافیت آرای نمایندگان فراهم شود و معاونت اجرایی مجلس اقدامات لازم را در این باره انجام شود.
نویسندگان در این مطالعه بیش از ۲۰۰ نظرسنجی انجام دادند و دریافتند که ۷۹ درصد از والدین گزارش داده‌اند که فرزندانشان(سن ۱۲ سال و کمتر) از لوازم آرایشی صورت و بدن که برای کودکان عرضه می‌شوند(مانند اکلیل، رنگ صورت و برق لب) استفاده می‌کنند.
دانایی در پاسخ اینکه کدام ارگان‌ها مسئول رسیدگی به این موضوع هستند؟ تصریح کرد: ارگانهای مختلف از جمله وزارت بهداشت، صمت، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سازمان ملی استاندارد دخیل هستند. اگر بخشی از سختگیری‌ها در مراحل طولانی مجوز دهی را کم کنیم، اما نظارت و سخت گیری را بر مبارزه با قاچاق بگذاریم، نتیجه بهتری می‌گیریم.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از کشف انواع محصولات آرایشی و بهداشتی قاچاق در پاسگاه شهید نوری این شهرستان خبر داد و گفت: یک دستگاه اتوبوس در این راستا توقیف شد.
مصرف کنندگان می‌توانند اصالت کالای خریداری شده را از طریق سامانه TTAC و یا ارسال کد اصالت ۱۶ رقمی و یا شماره UID درج شده بر روی محصول از طریق پیام کوتاه به شماره ۲۰۰۰۸۸۲۲ کنترل کنند.
بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، عوارض گمرکی و سود بازرگانی واردات لوازم آرایشی و بهداشتی به میزان ۱۵ درصد افزایش می‌یابد.
مجلس همچنان معتقد است، بهترین راه برای ایجاد آرامش معیشتی برای مردم، تخصیص یارانه‌ها به انتهای زنجیره و ارایه کالا‌های اساسی بصورت کالابرگ الکترونیک که هم جلوی فساد ناشی از تفاوت قیمت ارز را می‌گیرد و هم تورم ناشی از افزایش نقدینگی و تورم انتظاری دیگر کالا‌ها ناشی از افزایش کالا‌های اساسی را کنترل می‌کند.
مجلس همچنان معتقد است، بهترین راه برای ایجاد آرامش معیشتی برای مردم، تخصیص یارانه‌ها به انتهای زنجیره و ارایه کالا‌های اساسی بصورت کالابرگ الکترونیک که هم جلوی فساد ناشی از تفاوت قیمت ارز را می‌گیرد و هم تورم ناشی از افزایش نقدینگی و تورم انتظاری دیگر کالا‌ها ناشی از افزایش کالا‌های اساسی را کنترل می‌کند.
مجلس همچنان معتقد است بهترین راه برای ایجاد آرامش معیشتی برای مردم، تخصیص یارانه ها به انتهای زنجیره و ارایه کالاهای اساسی بصورت کالابرگ الکترونیک که هم جلوی فساد ناشی از تفاوت قیمت ارز را می گیرد و هم تورم ناشی از افزایش نقدینگی و تورم انتظاری دیگر کالاها ناشی از افزایش کالاهای اساسی را کنترل می کند.
دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید آرایش و سیستم بازی انگلیس در بازی اول مقابل تیم ملی ایران کادر فنی را شگفت زده کرده و در ادامه هم بازیکنان تمرکز لازم را نداشتند.
خاندان "آل نهیان" مالک باشگاه منچسترسیتی و مالک ده‌ها قصر و عمارت هستند و سرمایه گذاری زیادی را در "اسپیس ایکس" (شرکت امریکایی تولید کننده محصولات صنایع هوافضایی) و "ساواژ ایکس فنتی" (شرکت تاسیس شده توسط ریحانا که در زمینه لوازم آرایش، مد و زیبایی فعال است) انجام داده اند.
سرپرست بانک آینده گفت: خوشبختانه رسیدگی منطبق با موازین قانونی دیوان عدالت اداری در 16/۶/1401 باعث تعیین تکلیف شد.
برگ‌های نعناع مزایا و کاربرد‌های بیشتری نسبت به یک نوشیدنی تابستانی خنک دارند. نباید از فواید نعناع برای درمان آکنه غافل شد. آن‌ها همچنین یک عنصر محبوب در لوازم آرایشی و مراقبت از پوست به حساب می‌آیند.
در این دوران بس پیچیده که پایانش مبهم است و باید تا مدتی به آن عادت کرد و زندگی و کسب و کار را نیز تا جای ممکن از راه دور با آن تطابق داد، انتظار این است زمینه‌های لازم نیز فراهم شود و احساس آرامش مالی و افزایش امنیت شغلی در این مسیر برداشته شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ