در هفدهمین سالروز جنگ ۳۳ روزه یکی از فرماندهان جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان در مناطق مرزی این کشور، پیامی ویژه برای سید حسن نصرالله ارسال کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیوید تیلور در فاصله حدود یک ماه مانده تا مسابقات جهانی با انتشار ویدیویی اعلام کرده فقط به تکرار طلای جهان فکر می کند.
دونالد ترامپ با انتشار پیامی ویدیویی با حمله به بی‌کفایتی جو بایدن، به اروپا هشدار داد که در صورت پیروزی در انتخابات، کشورهای اروپایی باید هزینه نظامی واشنگتن به اوکراین را پرداخت کنند.
وینیسیوس جونیور، ویدیوی جدیدی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که آزارهای کلامی علیه خودش طی مسابقات فصل جاری لالیگا را نشان می‌دهد.
پریگوژین در پیام ویدیویی منتشر شده در تلگرام گفت: از ظهر ۲۰ می ۲۰۲۳، "آرتیوموفسک" (نام روسی باخموت) به طور کامل گرفته شد.
سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی که به عنوان نخستین مقام رسمی دولتی پس از توافق اخیر ایران و عربستان به این کشور سفر کرده، در حاشیه اجلاس سالانه بانک توسعه اسلامی از شهر مدینه و جوار مرقد مطهر رسول اکرم (ص) پیام ویدئویی منتشر کرد.
سیلویو برلوسکونی برای اولین بار بعد از بستری شدنش در بیمارستان، در انظار حاضر شد. حال او نسبتا خوب به نظر می‌رسید.
رودری، هافبک اسپانیایی منچسترسیتی، پس از گلزنی مقابل بایرن با انتشار ویدیویی از هواداران تیمش تشکر کرد.
پیام ویدیویی معنادار و هشدارآمیز حزب الله لبنان به رژیم صهیونیستی به زبان عبری، همزمان با هرج و مرج در فلسطین اشغالی، صهیونیست‌ها را وحشت‌زده کرد.
به مناسبت نوروز، علی دایی ویدئویی منتشر کرده و در آن عید را به مردم تبریک می‌گوید.
خزعلی گفت: البته من از قبل قرار بود که به صورت مجازی سخنرانی را ارائه بدهم سخنرانی ما ارائه شد و طی چند بار به سازمان ملل رفت و برگشت و در نهایت گفتند نمی‌توانیم با دو صدا یعنی زیرصدای فارسی و ترجمه انگلیسی سخنرانی را پخش کنیم.
ویدیویی عجیب از بار زدن چنیدین بسته پیاز به ماشین پراید را مشاهده کنید.
وقتی ولادیمیر پوتین در ویدیویی شبیه سازی شده که نشان می‌دهد موشک هایپرسونیک این کشور، سواحل فلوریدا را هدف قرار می‌دهد از موشک Kh-۴۷M۲ Kinzhal رونمایی کرد. اگر چه این ویدیو به اندازه ویدیو رونمایی آیفون‌های جدید باشکوه و پرزرق و برق نبود، اما پیام آن کاملاً واضح بود: دوره سلاح‌های هایپرسونیک یا مافوق صوت فرا رسیده است.
رونالدو با انتشار ویدئویی در صفحه خود، پیامی برای هواداران النصر منتشر کرد.
خانواده اسطوره برزیلی ویدئویی را منتشر کردند که در آن مشاهده می کنید که چگونه وضعیت سلامتی پله وخیم تر شده است.
پل پوگبا، هافبک باتجربه فرانسوی، در آستانه دیدار فینال جام جهانی برای هم‌تیمی‌هایش پیامی ویدئویی فرستاد.
سرگئی لاوروف در یک پیام ویدیویی به شرکت کنندگان کنفرانس عدم اشاعه گفت: واشنگتن سیاست فشار حداکثری در رابطه با توافق هسته ای با ایران را رها نکرده است.
سروش پیام رسان وابسته به تلویزیون وزارت ارتباطات را به واسطه انتشار ویدیویی که وزیر ارتباطات از کره جنوبی فرستاده بود و در آن از کیفیت تماس صوتی اپلیکیشن بله و روبیکا تعریف کرده بود انتقاد کرد. در ویدیوی منتشر شده در اکانت خرامید مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات گفته می شود که این ویدیو و خبری آماده شده از این کیفیت تماس تا در بخش خبری ۲۰:۳۰ منتشر شود و حالا پیام رسان سروش وزیر و وزارتخانه را متهم کرده است به حمایت از پلتفرم های ایرانی خاص!
یواخیم لوو، سرمربی سابق آلمان، بعد از اعلام فهرست مانشافت برای جام جهانی قطر پیامی ویدیویی خطاب به فلیک منتشر کرد که در آلمان واکنش‌های زیادی داشت.
عادل فردوسی‌پور، مجری و گزارشگر معروف فوتبال با انتشار پیام ویدئویی به برگزاری تجمعات اعتراضی در پی ماجرای فوت مهسا امینی، دختر ۲۲ ساله سقزی واکنش نشان داد.
توماس مولر، ستاره باتجربه بایرن مونیخ، با انتشار ویدیویی به همگروهی شدن با بارسا در لیگ قهرمانان واکنش نشان داد.
توماس مولر، ستاره باتجربه بایرن مونیخ، با انتشار ویدیویی به همگروهی شدن با بارسا در لیگ قهرمانان واکنش نشان داد.
تیبو کورتوا، دروازه بان رئال مادرید، بعد از پیروزی تیمش مقابل آینتراخت فرانکفورت در سوپرجام اروپا، پیامی ویدیویی برای هواداران منتشر کرد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ