استعفای رئیس فدراسیون شطرنج از سوی وزیر ورزش و جوانان مورد قبول قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیومرث هاشمی که تا زمان معرفی به مجلس شورای اسلامی و دریافت رای اعتماد به عنوان سرپرست وزارتخانه فعالیت خواهد کرد، از امروز رسما کار خود را استارت می‌زند و البته چالش رای اعتماد را هم به زودی پیش روی خود خواهد داشت.
مدیرسابق مجموعه ورزشی کشوری به عنوان سرپرست جدید یکی از قدیمی ترین ورزشگاههای تهران معرفی شد.
علی احمدی که به تازگی به عنوان سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن معرفی شده بود در بازی دوستانه مقابل فجر روی نیمکت ذوب آهن نبود تا شایعه برکناریش قوت بگیرد.
سرپرست استقلال می گوید اگر قرار باشد در یک سال مدیرعامل عوض شود، تیم از اهدافش دور می ‌شود و کسی ضرر نمی ‌کند‌، به جز تیم و هوادارانش.
مدیرکل دفتر مشترک امور فدراسیونهای ورزشی از معرفی سرپرست فدراسیون چوگان طی چند روز آینده خبر داد.
با اعلام شکست مذاکرات استقلال با گزینه‌های خارجی، سرپرست آبی‌ها اعلام کرده تا فردا سرمربی ایرانی تیم معرفی می‌شود. جدال ربیعی و نکونام با دو سبک جدا و البته قیمت متفاوت. به‌نظر می‌رسد اختلاف نهایی در کمیته فنی باشگاه باشد.‌.‌.
سرپرست باشگاه استقلال تهران با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با سرمربی اسپانیایی، گفت: حضور آقای لوپز منتفی است اما سرمربی را از بین دوگزینه نهایی عصر شنبه اعلام می کنیم.
سرپرست باشگاه استقلال آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی این باشگاه را تشریح کرد و با بیان اینکه ابوالفضل جلالی هنوز قراردادش را فسخ نکرده است، گفت: باید تا پنجشنبه سرمربی تیم را معرفی کنیم.
نیاز است دولت ۳ وزیر را به مجلس شورای اسلامی معرفی کند؛ البته دولت لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی را هم به مجلس ارائه کرده که در صورت تصویب، این وزارتخانه هم وزیر جدید می‌خواهد.
حالا بازار عزل و نصب‌ها داغ است. از روز گذشته، مطالب متعدد درباره برخورد با مقصران نحوه پرداخت حقوق اسفند معلمان در کانال‌های شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها منتشر می‌شود. از عزل وزیر آموزش و پرورش توسط رئیس جمهور و معرفی گزینه‌های پیشنهادی مانند رئیس دانشگاه فرهنگیان به عنوان سرپرست تا عزل مدیرکل دفتر وزارتی و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش و مدیران مرتبط با مالی در این مجموعه.
معرفی سرپرست برای یک فدراسیون بدون امضای وزیر!
سرپرست باشگاه تراکتور اعلام کرد تا 48 ساعت آینده سرمربی جدید این تیم معرفی خواهد شد.
رضا شجیع با حکم حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به سمت سرپرست فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی منصوب شد.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی حکم سرپرستی محمد کاظمی در فدراسیون گلف را اهدا کرد.
سرپرست فدراسیون گلف معرفی شد.
سخنگوی دولت هم‌چنین در پاسخ به سوالی درباره مهلت سرپرستی زاهدی‌وفا در وزارت کار عنوان کرد: مطابق اذنی که از رهبر معظم انقلاب گرفته شده بود، آقای زاهدی‌وفا تا تعیین وزیر بعدی، سرپرست این وزارتخانه هستند؛ طی همین روز‌ها و به‌زودی گزینه پیشنهادی دولت معرفی خواهد شد.
بهادری‌جهرمی درباره تمدید سرپرستی زاهدی وفا در وزارت کار عنوان کرد: پیش از این از رهبری اذن گرفته شد که تا تعیین وزیر جدید ایشان سرپرست بماند و وزیر جدید به زودی معرفی خواهند شد.
سخنگوی دولت هم‌چنین در پاسخ به سوالی درباره مهلت سرپرستی زاهدی‌وفا در وزارت کار عنوان کرد: مطابق اذنی که از رهبر معظم انقلاب گرفته شده بود، آقای زاهدی‌وفا تا تعیین وزیر بعدی سرپرست این وزارتخانه هستند؛ طی همین روزها و به‌زودی گزینه پیشنهادی دولت معرفی خواهد شد.
سخنگوی دولت گفت: تا تعیین وزیر جدید، سرپرستی «زاهدی وفا» ادامه دارد و گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت کار هم طی روزهای اخیر معرفی می‌شود.
پس از حواشی فدراسیون سوارکاری سرانجام محمود حیدری به عنوان سرپرست فدراسیون سوارکاری معرفی شد تا امور فدراسیون را بر عهده بگیرد.
وزیر ورزش و جوانان طی حکمی سرپرست فدراسیون سوارکاری را منصوب کرد.
وزیر ورزش و جوانان با صدور حکمی سرپرست فدراسیون سوارکاری را منصوب کرد.
امیدواریم تاج قانون شکنی گذشته در مورد تداوم غیرقانونی سرپرستی را تکرار نکند و تا سه ماه مهلت پیش رو، دبیرکل قطعی را بعداز تایید هیات رئیسه معرفی کند.
سرپرست فدراسیون فوتبال می‌گوید با علی دایی و هیچ گزینه دیگری مذاکره نکرده چرا که فدراسیون تا سال 2023 با سرمربی تیم ملی قرارداد دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ