اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرسابق مجموعه ورزشی کشوری به عنوان سرپرست جدید یکی از قدیمی ترین ورزشگاههای تهران معرفی شد.
سرپرست دبیر کلی فدراسیون سوارکاری با اعلام پایان اردوی یک ماهه تیم‌ملی هنرهای رزمی سواره گفت: ۳ ملی پوش اعزامی به مسابقات بین المللی تنت پگینگ به میزبانی روسیه معرفی شدند.
نهمین سرپرست یا مدیر جدید در باشگاه استقلال در حالی  معرفی شد که تمامی این افراد فقط در طول پنج سال به این باشگاه رفت و آمد داشته‌اند. پنج سال میانگین عمر مدیریتی در یک باشگاه متوسط محسوب می‌شود!
سرپرست استقلال می گوید اگر قرار باشد در یک سال مدیرعامل عوض شود، تیم از اهدافش دور می ‌شود و کسی ضرر نمی ‌کند‌، به جز تیم و هوادارانش.
گزینه سرپرستی تیم فوتبال استقلال به عنوان مدیر تیم فوتبال چادرملوی اردکان انتخاب و معرفی شد.
در شرایطی امروز سرپرست جدید استقلال معرفی شد که آقای گل سابق آبی ها از محبوبیت بالایی نزد هواداران برخوردار است.
با وجود گذشت چند روز از اتمام دوره پرحاشیه ریاست فدراسیون چوگان هنوز سرپرستی برای این فدراسیون منصوب نشده است.
مدیرکل دفتر مشترک امور فدراسیونهای ورزشی از معرفی سرپرست فدراسیون چوگان طی چند روز آینده خبر داد.
با وجود گذشت چند روز از اتمام دوره پرحاشیه ریاست فدراسیون چوگان هنوز سرپرستی برای این فدراسیون منصوب نشده است.
استعفای رئیس فدراسیون شطرنج از سوی وزیر ورزش و جوانان مورد قبول قرار گرفت.
هزینه روزانه آموزش و پرورش ۱۰۰۰ میلیارد تومان است لذا باید توجه داشت که تعطیلی یک روز مدارس برای دولت هزینه هزار میلیاردی دارد. در شرایطی که این وزارتخانه سرنوشت‌ساز با سرپرست اداره می‌شود جا دارد که آقای رییس‌جمهور در انتخاب کاندیدای وزارت و معرفی به مجلس تلاش بیشتر از معمول داشته و این دستگاه عظیم را از بلاتکلیفی خارج کند.
سرپرست نایب‌رئیسی زنان فدراسیون فوتبال طی حکمی رسمی از سوی مهدی تاج معرفی شد.
رضا شجیع با حکم حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به سمت سرپرست فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی منصوب شد.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی حکم سرپرستی محمد کاظمی در فدراسیون گلف را اهدا کرد.
سرپرست فدراسیون گلف معرفی شد.
سخنگوی دولت هم‌چنین در پاسخ به سوالی درباره مهلت سرپرستی زاهدی‌وفا در وزارت کار عنوان کرد: مطابق اذنی که از رهبر معظم انقلاب گرفته شده بود، آقای زاهدی‌وفا تا تعیین وزیر بعدی، سرپرست این وزارتخانه هستند؛ طی همین روز‌ها و به‌زودی گزینه پیشنهادی دولت معرفی خواهد شد.
بهادری‌جهرمی درباره تمدید سرپرستی زاهدی وفا در وزارت کار عنوان کرد: پیش از این از رهبری اذن گرفته شد که تا تعیین وزیر جدید ایشان سرپرست بماند و وزیر جدید به زودی معرفی خواهند شد.
سخنگوی دولت هم‌چنین در پاسخ به سوالی درباره مهلت سرپرستی زاهدی‌وفا در وزارت کار عنوان کرد: مطابق اذنی که از رهبر معظم انقلاب گرفته شده بود، آقای زاهدی‌وفا تا تعیین وزیر بعدی سرپرست این وزارتخانه هستند؛ طی همین روزها و به‌زودی گزینه پیشنهادی دولت معرفی خواهد شد.
سخنگوی دولت گفت: تا تعیین وزیر جدید، سرپرستی «زاهدی وفا» ادامه دارد و گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت کار هم طی روزهای اخیر معرفی می‌شود.
امروز برخی از رسانه‌ها خبری منتشر کردند که محمدهادی زاهدی وفا در نامه‌ای به رییس جمهور استعفای خود را از کاندیداتوری و سرپرستی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده است.
محمدهادی زاهدی وفا در نامه‌ای به رئیس جمهور استعفای خود را از معرفی به مجلس و سرپرستی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد.
با حکم حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، محمدرضا پوریا به عنوان سرپرست فدراسیون بدمینتون معرفی شد.
با حکم حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، محمدرضا پوریا به عنوان سرپرست فدراسیون بدمینتون معرفی شد.
امیدواریم تاج قانون شکنی گذشته در مورد تداوم غیرقانونی سرپرستی را تکرار نکند و تا سه ماه مهلت پیش رو، دبیرکل قطعی را بعداز تایید هیات رئیسه معرفی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ