در ابتکاری جالب شیخ عبدالله بن زاید وزیر امور خارجه امارات در میزبانی از امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران وی را با رانندگی خودروی شخصی از محل کاخ رئیس امارات تا وزارت امور خارجه رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بدر العساکر، از مشاوران ولیعهد عربستان سعودی و از اعضای هیئت مدیره بنیاد شاهزاده محمد بن‌سلمان، با انتشار تصویری در حساب کاربری خود در توییتر از دیدار ولیعهد عربستان سعودی و عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهوری مصر، خبر داد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این دو مقام ارشد کشور‌های عربستان سعودی و مصر روز جمعه، ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳، در اجلاس زیست‌محیطی پاریس با یکدیگر دیدار داشتند، هرچند تا این لحظه جزئیاتی از محتوای گفتگوی آن‌ها منتشر نشده است.
جمعی از اعضای مجمع روحانیون مبارز با حضور در دارالزهراء (س) ضمن دیدار و گفتگو با همسر مکرمه و اعضای خانواده سید مقاومت و یار وفادار امام و مردم حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور، از سال‌ها مجاهدت و اخلاص و همراهی او با امام و اندیشه‌های والای رهبر فقید انقلاب و همراهی صادقانه و شجاعانه محتشمی پور با مردم در عمر پربرکتش تجلیل کردند. در این نشست که با حضور حجج اسلام و المسلمین سید محمد خاتمی و سید هادی خامنه‌ای همراه بود، خانواده ایشان، ضمن تشکر از حضور و همدلی جناب آقای خاتمی و دیگر میهمانان، فقدان ایشان را خسارتی جبران ناپذیر و سخت برای نزدیکان و علاقمندانشان دانستند. در این دیدار، سید محمد خاتمی از همراهی همیشگی و صمیمانه همسر مکرمه آقای محتشمی در کوران حوادث قبل و بعد از انقلاب و همچنین اقامت غریبانه ایشان در سال‌های اخیر در نجف اشرف یاد کرده و این وفاداری و همدلیِ درس آموز ایشان را ستودند. همچنین آقای خاتمی خطاب به خانواده آقای محتشمی پور، گفت: حضور در دارالزهراء (س) در عین فقدان آقای محتشمی برای ما سخت و همچنان باور نکردنی است و خداوند بر علو درجات این جانباز با اخلاص انقلاب و یار صدیق امام و مردم بیافزاید و به شما توفیق دهد تا راه ایشان را خالصانه ادامه دهید و این مکان معنوی همچنان منشأ فیض و روشنگری باقی بماند.
«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و هیئت همراه عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.
خبرنگار شبکه المنار تصاویری از فضای وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران محل برگزاری نشست خبری حسین امیرعبداللهیان با همتای عربستانی خود منتشر کرده است. فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی ظهر امروز شنبه برای دیدار و گفتگو با مقامات جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شده است. فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در نخستین برنامه سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران صبح امروز با حضور در بیت آیت الله العظمی جوادی آملی با ایشان دیدار و گفتگو کرد.
سفیر عربستان سعودی در تاجیکستان در جشن نوروزی سفارت کشورمان در دوشنبه حضور یافت و با سفیر ایران در تاجیکستان دیدار و گفتگو کرد.
حسن فیروزی پس از بازداشت در گفتگو با خبرنگار میزان ماجرای ادعا‌های پرتعداد پیرامون خود را شرح داد. او گفته که تمام مطالبی که درباره من در فضای مجازی منتشر شده و گفتند که در کما هستم را خود آن افراد به واسطه سهیل (ادمین یکی از صفحات معاند در فضای مجازی) در رسانه‌های معاند منتشر کرده بودند. پس از مدتی که از ارتباط من با سهیل گذشت او از من خواست عکس‌هایی که بدون لباس هستم را برای او ارسال کنم تا پروژه وارد فاز جدیدی شود. آن عکس‌ها را ارسال کردم و خود او با استفاده از نرم افزار روی بدن من آثار کبودی ایجاد کرد. وی در مورد چگونگی انتشار خبر ها‌ی جعلی و تصویر فتوشاپی از وی در بی بی سی و اینترنشنال گفت: آن‌ها به صورت مستقیم مطلبی از من قبول نمی‌کردند همه موارد و ارتباطات از طریق ادمین صفحه ضد انقلاب «فریاد آزادی» انجام میشد و هر چه ادمین این صفحه تایید می‌کرد بلافاصله در اینترنشنال و بی‌بی‌سی منتشر می‌شد.
برای اولین بار ویدئویی با کیفیت از سال ۱۳۲۳ اشغال ایران توسط متفقین منتشر شده است. در این ویدئو که برای اولین بار با کیفیتی بالا به نمایش در می‌آید، تصاویری کمیاب از تهران و ایران در زمان اشغال توسط ارتش‌های متفقین در سال ۱۳۲۳ را مشاهده می‌فرمایید. از جمله مکان‌های تصویربرداری شده در این ویدئو می‌توان به سر در باغ ملی، عمارت قزاق خانه، ساختمان اولیه بانک ملی در خیابان فردوسی، میدان توپخانه و عمارت بلدیه، موزه‌ی ایران باستان، مجلس شورای ملی در بهارستان و مسجد سپهسالار اشاره کرد. همچنین تصاویری از میدان‌های نبرد، رژه‌ی ارتش‌های متفقین، سربازان روس، انگیلیسی، امریکایی و فرانسوی، به همراه خودرو‌های زرهی ایشان دیده می‌شود. از دیگر اشخاص تصویربرداری شده در این ویدئو محمدرضا شاه پهلوی در سال‌های ابتدایی سلطنتش است که با فرماندهان نیرو‌های متفقین در کاخ گلستان گفتگو می‌کند.
میهمانان شرکت کننده در کنگره بین المللی زنان تاثیرگذار صبح امروز یکشنبه با حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کردند.
بثینه شعبان مشاور ویژه رئیس جمهور سوریه شامگاه شنبه یکم بهمن ۱۴۰۱ با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
زن جوان در اظهارات خود گفت از طریق فضای مجازی با شخصی به ظاهر تحصیل‌کرده در حوزه روان‌شناسی آشنا و پس از مدتی چت و گفتگو پیرامون وضعیت زندگی خود، عکس‌های شخصی خود را برای او ارسال کرد که سرانجام آن فرد با تهدید انتشار تصاویر خصوصی، درخواست پول نقد کرد.
سخنگوی وزارت صمت در گفتگو با تابناک اقتصادی از ورود اولین محموله خودرو خبر داد و افزود: کشتی در نوبت تخلیه است و مطابق اعلام نظر گمرک بندرلنگه بدلیل شرایط جوی نامساعد تخلیه خودروها با تاخیر همراه شده که تا ساعت ۲۳ امشب انجام خواهد شد.
ضرغامی گفت: به دلیل اینکه در اجرای راهبرد‌های نرم کمتر کار می‌کنیم، سختی کار بر دوش دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی قرار می ‎گیرد. همه وزرا و اعضای هیات دولت بر اجرای راهبرد‌های نرم تأکید دارند.
فیلم مصاحبه تصویری با محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان و عضو هیات رئیسه فدراسیون را مشاهده می‌کنید.
«چیزی که ما را متحد می‌کند بیشتر از چیزی است که ما را از هم جدا می‌کند»، این پیام مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ و نتیجه گفتگوی مورگان فریمن و جوان معلول قطری بود.
مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات که برای شرکت در مجمع عمومی اینتوسای عازم برزیل شده است با روسای دیوان محاسبات ۲۷ کشور دیدار و گفتگو کرد. پرتغال، جامائیکا، مالزی، چین، یونان، سنگال، گواتمالا، قرقیزستان، ارمنستان، هند، اسلواکی، فرانسه، تایلند، ایرلند، قزاقستان، لهستان، بنگلادش، نپال، ویتنام، مغولستان، روسیه، اندونزی، نیجریه، بوسنی و هرزگوین، جیبوتی و تانزانیا کشور‌هایی هستند که در سه روز گذشته با رئیس دیوان محاسبات ایران دیدار، رایزنی و مذاکره کرده اند.
حمید سجادی وزیر ورزش همزمان با حضور در محل اقامت تیم ملی فوتبال که همزمان با صرف شام آنها بود، با سرمربی، دیگر اعضای کادر فنی و تک تک بازیکنان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه انگلیس با انتشار تصویری از دیدارش با وزرای امور خارجه فرانسه، آلمان و آمریکا در حساب توئیتری خود، نوشت که در این دیدار پیرامون آنچه او «تهدید امنیت بین المللی ناشی از ادامه تشدید تنش‌های هسته‌ای ایران» نامید، بحث شد.
قربان بردیف سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز به همراه مدیرعامل این باشگاه با حضور در مجموعه تمرینی «پک» با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دیدار کرد و به گفتگو پرداخت.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه با قاسم جومرت توکایف رئیس جمهور قزاقستان در آستانه دیدار و گفتگو کرد. اردوغان رئیس جمهور پس از گفتگو با توکایف رئیس جمهور قزاقستان به بازی تنیس روی میز پرداخت.
سید ابراهیم رئیسی در حاشیه اجلاس عمومی سازمان ملل متحد با امانوئل ماکرون رئیس‌جمهوری فرانسه دیدار و گفتگو کرد.
رؤسای جمهور ایران و بلاروس، صبح امروز جمعه در حاشیه اجلاس سران سازمان همکاری‌های شانگهای، دیدار و گفتگو کردند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور کشورمان با پوتین رئیس جمهور روسیه در ازبکستان دیدار و گفتگو کرد.
سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کرد و با زائران اربعین هم‌قدم شد. وی همچنین در مسیر پیاده‌روی اربعین از موکب نداء الاقصی در عمود ۸۳۳ طریق الحسین بازدید کرد. در این موکب در کنار تصاویری از شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، تصاویری از شهدای مقاومت به چشم می‌خورد و نماد‌هایی از جنایات رژیم اشغالگر قدس به صورت نمادین به نمایش گذاشته شده است که سردار قاآنی با حضور در این موکب ضمن بازدید از فعالیت جمعی از فلسطینی‌ها در مسیر اربعین، با برخی از فعالان حوزه فلسطین گفتگو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ