یک پهپاد روسی لحظه ای را مستند کرد که سربازان ارتش اوکراین یک خودروی غیرنظامی با پرچم های سفید را متوقف کردند و افرادی را که در آن بودند کشتند، سپس اجساد و خودروی آنها را پنهان کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های روسی تصاویری از کشتار سرنشینان یک خودروی غیرنظامی منتشر کردند که بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی آن را جنایت جنگی ارتش اوکراین توصیف کردند.
در سی و پنجمین سالگرد جنایت آمریکا در شلیک به هواپیمای مسافربری پرواز ۶۵۵ جمهوری اسلامی ایران، ده‌ها تن از خانواده‌های ۲۹۰ مسافر شهید این پرواز، صبح دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ با همراهی شناور‌های موشک انداز و راکت انداز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز یگان‌هایی از بسیج مردمی، محل سقوط این هواپیما در آب‌های خلیج فارس و در محدوده آب‌های جزیره هنگام را گلباران کردند.
تیم جنایی در محل حادثه با جسد مثله شده زن حدوداً ۲۵ ساله‌ای داخل چندین پلاستیک زباله مواجه شدند که قربانی یک جنایت شده بود؛ گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت از زمان قتل زن جوان ۴ تا ۵ ساعت گذشته است.
مادر به داخل پذیرایی گریخت، ولی باز هم از ضربات هولناک کارد در امان نماند و درحالی خون هایش، نقش و نگار‌های قالی را رنگین کرد که یکی از فرزندانش با شنیدن صدای جیغ مادر، هراسان از سوئیت طبقه بالا به پایین آمد و با مشاهده صحنه ترسناکی که هنوز ادامه داشت، وحشت زده به طبقه بالا گریخت تا از ضربات وحشتناک کارد در امان بماند!
تصاویری از جنایات سرکرده گروهک تروریستی حرکت النضال را مشاهده میکنید.
تصاویری تلخ از جنایتی که جمشید شارمهد درپی طراحی و هدایت آن به اعدام محکوم شده است را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری تلخ از جنایتی که جمشید شارمهد درپی طراحی و هدایت آن به اعدام محکوم شده است را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری تلخ از جنایتی که جمشید شارمهد درپی طراحی و هدایت آن به اعدام محکوم شده است را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
معاون رئیس‌جمهوری آمریکا در اجلاس آلمان با اشاره به تصاویری از اجساد در خیابان‌های «بوچا» و «تعرض جنسی به دختر بچه‌ای چهار ساله به دست یک سرباز روس» گفت: اقدامات آن‌ها حمله به ارزش‌های مشترک ما، حمله به بشریت مشترک ماست. این وحشیانه و غیر انسانی است.
خبرگزاری قوه قضائیه نوشت: بازسازی صحنه جنایت منتهی به شهادت شهید آرمان علی وردی با حضور بازپرس پرونده، تیم تشخیص بررسی صحنه جرم قوه قضاییه و پلیس آگاهی تهران بزرگ صبح امروز یکشنبه (۲۷ آذر) در شهرک اکباتان انجام شد. در جریان بازسازی صحنه شهادت آرمان علی‌وردی، متهمان پرونده به تشریح اقدمات خود در شب حادثه پرداختند تا نقش هرکدام از آن‌ها در وقوع این جنایت مشخص گردد.
فریادهای «بزنش.. بزنش» و تصاویر اغتشاشگران سنگ به دست، این تنها بخش کوچکی از روایت ماجرای شهادت سید روح‌الله عجمیان است.
پخش تصاویری از جنایت رخ داده در کرج برای اولین بار و همزمان با برگزاری اولین جلسه دادگاه بررسی شهادت شهید عجمیان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری از اغتشاشاگران در جوانرود که به خانه‌ای که زن و بچه‌ در آن است با کوکتل مولوتف و نارنجک دست‌ساز حمله میکنند.
شرکت کنندگان در آیین تشییع شهدای حادثه تروریستی ایذه در حالی که پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و دست نوشته‌هایی با مضمون‌های گوناگون از جمله «اغتشاشگر در خون شهدا شریک است»، اقدام‌های کور تروریستی را محکوم کردند. در آیین تشییع پیکر‌های شهدای عملیات تروریستی ایذه «محسن رضایی» معاون اقتصادی رییس جمهوری نیز حضور داشت.
فاس نوشت: تروریستها راکبان مسلح دو موتور سیکلت در تصویر دیده می‌شوند که قبل از ارتکاب به جنایت با سلاحی که احتمال می‌رود کلاشینکف باشد در حال شلیک به دوربین های نظارتی هستند.
در حادثه تروریستی ایذه که عصر روز چهارشنبه توسط دو گروه موتوری که با استفاده از سلاح جنگی اقدام به تیراندازی به مردم و حافظان امنیت کردند، هفت نفر شهید و هشت تن دیگر مجروح شدند.
سردار محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز گفت: بعد از انتشار تصاویری از ضرب و جرح ماموران ؛ ۹ نفر از اوباش که قصد خروج از کشور از مرزهای غیرقانونی را داشتند دستگیر شدند.
مردم تهران بمنظور محکومیت جنایت تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) که منجر به شهادت ۱۵ زائر و مجروحیت ۱۹ نفر از زوار دیگر شد پس از برگزاری نماز جمعه با مشت‌های گره کرده و گام‌هایی استوار راهپیمایی کردند و نفرت و انزجار خود از دشمنان را فریاد زدند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ طلاق به خاطر گذشته تلخ/ پایان قدرت نمایی با سلاح گرم در فضای مجازی/ کشف جسد در بزرگراه/ قتل در پاتوق شبانه/ انفجار هولناک تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر بنزین/ مرگ سارقی که به همدستش نارو زد/ راز جنایت در تصاویر زن غریبه!/ قصاص و ۸۹ سال حبس برای عاملان قتل مرد ثروتمند
راز جنایت در تصاویر زن غریبه!
زن ۴۸ ساله‌ گفت: شب حادثه وقتی از بیرون به خانه بازگشتیم من ماجرای زن غریبه را دوباره پیش کشیدم و از همسرم توضیح خواستم، اما او مانند همیشه موضوع را انکار کرد. واتس اپ را در گوشی تلفن باز کردم و تصاویر را به او نشان دادم! «محمد جواد» که دیگر نمی‌توانست آن عکس‌ها را منکر شود رو به من کرد و با قیافه‌ای حق به جانب گفت: درست است! من آن زن را دوست دارم و تو را نمی‌خواهم! قصد دارم با آن زن برای چهارمین بار ازدواج کنم!
بستگان و دوستان مدافعان کارخانه آهن و فولاد آزوفستال در ماریوپول اوکراین با تجمع در شهر کی‌یف پایتخت این کشور خواستار به رسمیت شناختن روسیه به عنوان حامی تروریسم پس از کشتن اسیران جنگی اوکراینی در یک زندان شدند.
رژیم صهیونیستی عصر امروز به غزه حملات ددمنشانه ای انجام داد که بر اثر آن شماری شهید و زخمی شدند.
رژیم صهیونیستی عصر امروز به غزه حملات ددمنشانه ای انجام داد که بر اثر آن شماری شهید و زخمی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ