دو سال پیش در چنین روزی پرسپولیس قهرمانی آسیا را به اولسان هیوندای واگذار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس تبصره ۳ این ماده کلیه­ اشخاصی که داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی بوده و مشمول موضوع ماده­ی ۲۹ قانون می­باشند، می­بایست به هنگام ثبت نام، گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا و عدم اشتغال خود در پست و مقام و مشاغل یاد شده را ارائه نمایند. قبول استعفا بعد از مدت تعیین شده جهت ثبت­نام و اعلام داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد پذیرش مراکز ثبت نام نخواهد بود.
شاخص کل بورس سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۸۸۱۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۹۲ هزار و ۹۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۸۸۱۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۹۲ هزار و ۹۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز با افزایش قیمت نسبت به روز گذشته ۱۸ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله شد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۰۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۷۹ تن از ایشان وخیم است.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۶۷۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار و ۹۱۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
روزنامه‌های ورزشی امروز سه‌شنبه ۲۹ اذر ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
۲ بازی فوتبال در دستور کار تلویزیون برای پخش زنده قرار گرفته است.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۶۷۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار و ۹۱۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
در خط داغ اخبار روز «فرارو»، برای پی‌گیری مهم‌ترین و جدیدترین تحولات و رخداد‌های روز ایران و جهان با ما همراه باشید
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲۹ آذر ماه را بخوانید.
میزان واریز سودهای رسوبی سنوات گذشته سهامداران تا آخر ۲۴ آذر ماه به بیش از ۵ هزار و ۷۸ میلیارد تومان رسید.
میزان واریز سودهای رسوبی سنوات گذشته سهامداران تا آخر ۲۴ آذر ماه به بیش از ۵ هزار و ۷۸ میلیارد تومان رسید.
اصفهان- براساس مصوبه امروز کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان طرح زوج و فرد ترافیک از فردا سه شنبه ۲۹ آذر به مدت یک هفته در هسته مرکزی شهر اصفهان اجرا می‌شود.‌
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی و حداکثر دما ۱۳ درجه سانتیگراد خواهد بود.
با توجه به تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا، سه روز آتی یعنی ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه، مدارس استان‌های تهران و البرز در تمامی مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس غیرحضوری دایر خواهند بود؛ تصمیمی که در هر دو استان شامل مهد‌های کودک و پیش دبستانی‌ها هم می‌شود و در استان البرز دانشگاه‌ها را هم در بر می‌گیرد.
با توجه به تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا، سه روز آتی یعنی ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه، مدارس استان‌های تهران و البرز در تمامی مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس به صورت غیرحضوری دایر خواهند بود. تصمیمی که در هر دو استان شامل مهد‌های کودک و پیش دبستانی‌ها هم می‌شود و در استان البرز دانشگاه‌ها را هم در بر می‌گیرد.
با توجه به تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا، سه روز آتی یعنی ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه، مدارس استان تهران در تمامی مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس به صورت غیرحضوری دایر خواهند بود و همچنین مهد‌های کودک و پیش دبستانی‌ها در تهران به جز شهرستان‌های یادشده تعطیل خواهند بود.
معاون عمرانی استاندار تهران گفت: بر اساس مصوبات کارگروه آلودگی هوا تمام مدارس و دانشگاه های استان تهران بجز دماوند، فیروزکوه و پردیس در ۳ روز ۲۷ تا ۲۹ آذر غیر حضوری هستند.
با ادامه تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، مدارس استان تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس برای روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه به صورت غیر حضوری فعال خواهند بود.
هیچ حکم اعدامی با روال طبیعی به این سرعت به نتیجه منتهی نمی‌شود، در کوتاه‌ترین زمان‌ها نیز حداقل ماه‌ها طول خواهد کشید. چگونه ممکن است که مطابق گزارش خبرگزاری دادگستری، دادگاه در ۲۹ آبان برگزار شود و حکم نهایی در ۱۷ آذر اجرا شود؟ یعنی فقط با ۱۸ روز فاصله.
با توجه به برنامه‌ای که یحیی از بازی هفته دهم کلید زد و حالا در دو بازی تدارکاتی اخیر تست کرده احتمال بازی با دو مهاجم نوک از ابتدای مسابقه در دربی بسیار بالا رفته است. تا کنون و در یازده بازی گذشته این ترکیب به میدان نرفته و این حرکت می‌تواند انتحاری، ریسکی و تازه باشد
سازمان لیگ فوتبال برنامه هفته دوازدهم تا پانزدهم رقابت‌های لیگ بیست و دوم را در شرایطی اعلام کرده است که براساس آن دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس روز سه شنبه ۲۹ آذر برگزار خواهد شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ