یک کارشناس صنعت خودرو ضمن تشریح علل ریزش قیمت خودرو در بازار، گفت: در صورتی که واردات خودروهای کارکرده با جدیت دنبال شود، حتی شاید قیمت خودرو در بازار آزاد کمتر از قیمت کارخانه شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس گفت: مصوبه مجلس برای واردات خودروهای کارکرده ریزش قیمت خودرو را رقم زد که در صورت اجرایی شدن درست آن، بازار خودرو شرایط مناسبی را شاهد خواهد بود.
طی یک هفته گذشته قیمت خودروهای داخلی میانگین بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان و خودروهای مونتاژی بین ۵ تا ۴۰ میلیون تومان با افزایش مواجه شده اند.
طی یک هفته گذشته قیمت خودروهای داخلی میانگین بین ۵۰ تا ۸۰ میلیون تومان و خودروهای مونتاژی بین ۳۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان با کاهش مواجه شده اند.
آمارها در بازار مسکن نشان می دهد که قیمت واحدهای مسکونی در هفته گذشته ۲۰ درصد کاهش داشته است.
یک فعال بازار طلا و سکه با بیان اینکه شرایط سیاسی و اقتصادی کشور و کاهش قیمت ارز منجر به کاهش قیمت طلا و سکه شده است، پیش بینی کرد که روند کاهشی قیمتها ادامه داشته باشد.
بررسی آخرین قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی و مونتاژی در بازار آزاد نشان می دهد که قیمت خودرو به صورت لاک پشتی همچنان در حال ریزش است.
در حالی که چند روزی است بازار ارز و به دنبال آن بازارهایی همچون طلا و سکه و خودرو، روند کاهشی را در پیش گرفته اند، امروز قیمت ها در بازار طلا و سکه با شدت بیشتری نزولی شد.
بررسی آخرین قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی در بازار آزاد نشان می دهد که قیمت خودرو همچنان در حال ریزش بوده و خریداران نیز به امید ریزش بیشتر قیمت ها از خرید عقب نشینی کرده اند.
رئیس اتحادیه فروشندگان خودروی تهران ضمن اشاره به روند کاهشی قیمت خودرو در بازار، افزایش عرضه و واردات خودرو شرط تداوم ریزش قیمت خودرو در بازار است.
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو گفت: با ریزش قیمت دلار، قیمت خودروهای داخلی نیز بین ۷ تا ۱۳ درصد و خودروهای مونتاژی مثل هایما و لاماری بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان افت کرد.
امروز مطالبی همچون جزئیات ریزش قیمت دلار در بازار امروز، پیش بینی بورس | نماد‌های ریالی بورس را بخریم یا نماد‌های دلاری، چند خبر مهم از چند نماد بانکی،  سهام بزرگ بورس را بخریم؟، کدام نماد‌ها مشمول گره معاملاتی شدند؟، خودروی ۷۰۰ میلیون تومانی در بازار، ارزش سهام عدالت کاهشی شد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
قیمت ارز هم اکنون بر خلاف چند روز گذشته روند ریزشی خود را آغاز کرده است.
مدیر پروژه مرکز مبادلات ارز و طلا گفت: یکسری با نگاه سفته بازانه ورود پیدا کنند که توصیه می‌کنم واقعاً به نوسانات نرخ بازار ارز توجه کنند. فعلاً بنا نیست تقاضاهای سفته بازی را پاسخ دهیم.
امروز قیمت دلار و یورو با کاهش قیمت مواجه شد.
قیمت نفت در بازار جهانی با کاهش قیمت مواجه شده است.
امروز مطالبی همچون جزئیات افزایش قیمت دلار در بازار امروز، سهام عدالت را وثیقه کن وام بگیر!، تداوم ریزش ارزش سهام عدالت، کدام شرکت‌ها شفاف سازی کردند؟، بورس فردا چگونه خواهد بود؟، دامنه نوسان این ۱۱ نماد احتمالا تغییر کند!، جزئیات عرضه‌های خودرو در بورس کالا، ۳ نماد تعلیق شدند، چرا با محدودیت‌های اینترنت بورس تعطیل نشد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون چرا سکه امروز گران شد؟، میزان افزایش قیمت دلار چقدر بود؟، تاریخ هاوینگ بیت کوین متاثر از چه عواملی است؟، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا چهارشنبه ۲۳ شهریورماه، خبری مهم برای سهامداران خودرو و نیروگاهی، شاخص کل چقدر رشد کرد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اگرچه صمت با ایجاد سامانه یکپارچه به دنبال بهبود عرضه خودرو بود اما در نیمه نخست سال نه تنها قیمت ها در بازار تغییر محسوسی نکرد بلکه میزان عرضه در قرعه کشی ها نیز در حال ریزش است.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز یکشنبه ۶ شهریور ماه ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان رسید.
استفاده از قطعات ارزان در تولید لوازم خانگی، بلاتکلیفی واردات خودرو، ریزش قیمت طلا و سکه و سهولت صادرات در زمان جام جهانی قطر از جمله اخبار مهم این هفته صمت بود.
بازار طلا و سکه امروز نظاره گر ریزش قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به دلیل کاهش قیمت دلار و افت تقاضا بوده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۸ میلیون و ۷۳۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۹۹۷ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ