عضو هیأت مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران میهن گفت: هر شانه تخم مرغ ۳۰ تایی با بسته بندی بدون درب حداکثر ۱۱۵ و با درب ۱۱۸ هزار تومان تعیین شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس‌جمهور مصوبه هیات وزیران درباره تعیین نرخ خوراک گاز پتروشیمی ها را مغایر با قانون دانست.
وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد که پیشنهاد تعیین فرمول مناسب برای نرخ خوراک صنایع اکنون به پیشنهاد این وزارتخانه در دولت دنبال می‌شود.
کارشناس بازار سرمایه گفت: افزایش ناگهانی نرخ خوراک و گاز سوخت در حالی ابلاغ شد که روند قیمت‌های جهانی گاز در بازارهای بین المللی روند کاهشی داشته و تعیین عدد ثابت برای نرخ خوراک اشتباه است.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: در مصوبه‌ای دولت را مکلف کردیم تا نرخ سود بازرگانی واردات و همچنین مباحث تعرفه‌ای صادرات را متناسب با سیاست‌های تجاری و صنعتی مصوب کند.
مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از تعدیل نرخ سقف ارزی واردات شکر جهت تسهیل در فرایند ورود کالا به کشور خبر داد.
مدتی است برخی بازارهای محصولات کشاورزی نا به سامان بوده و قیمت ها در برخی بازارها سلیقه ای اعمال می شود. البته بازار هوشمند بوده و این امر دلایل اقتصادی دارد.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تعیین نرخ تسعیر ارز برای شرکت‌های پالایشی و پتروشیمی غیر قانونی است و باید تمام شرکت های اقتصادی و بورسی به مصوبه هیات تطبیق مصوبات عمل کنند.
هیئت‌مدیره بانک سامان نرخ حق‌الوکاله سال 1402 را حداکثر 3 درصد تعیین کرد.
رئیس جامعه انجمن‌های اقامتگاه‌های بوم گردی گفت: اگر طرح ارزیابی بوم گردی‌ها که دستورالعمل آن دی ماه به وزارت میراث فرهنگی داده شد، تصویب و اجرا شود؛ در تعیین نرخ اقامت‌ها تاثیر می‌گذارد.
شکر، گوشت مرغ، تخم مرغ و گندم از خبرسازترین اقلام کشاورزی در هفته جاری بوده است. تخم مرغ و گندم تغییر قیمت داشته و تعیین نرخ جدید گوشت مرغ و شکر نیز در حال بررسی است.
انجمن صنایع پلیمر ایران اعلام کرد که به دستور مستقیم ریاست جمهوری قیمت پایه از ۳۶۴۸۰ به ۲۸۳۸۱ بازمی‌گردد. این تصمیم به نفع پتروشیمی ها است یا به ضرر آن ها؟
نرخ تسعیر اقلام پولی دارایی‌ها و بدهی‌های ارزی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی برای هر یورو معادل ۲۶۵،۰۰۰ ریال و برای هر دلار آمریکا معادل ۲۵۰،۰۰۰ ریالتعیین شد.
امانی درمورد تعیین قیمت کرایه تاکسی و اتوبوس عنوان کرد: بحث تعیین کرایه اتوبوس و تاکسی به جلسه فردای شورای شهر تهران موکول شد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: فرمانداری افزایش نرخ بهای خدمات ناوگان را تا نرخ تورم مجاز اعلام کرده است و نرخ تورم نیز اکنون ۴۷ درصد است.
نرخ حق‌الوکاله به‌کارگیری سپرده‌های سرمایه‌گذاری مدت‌دار بانک رفاه کارگران در سال 1402 تعیین شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی سازوکار سقف معافیت مالیاتی و نرخ مالیات بر مجموع درآمد اشخاص حقیقی را تعیین کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ساز وکار سقف معافیت مالیاتی و نرخ مالیات بر مجموع درآمد اشخاص حقیقی را در سال ۱۴۰۲ تعیین کردند.
محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی در توییتی نوشت: نرخ طلا و ارز بر اساس واقعیت‌های اقتصادی کشور تعیین می‌شود.
دولت در تدوین لایحه بودجه ۱۴۰۲ نرخ خوراک صنایع پتروشیمی را با در نظر گرفتن منافع ملی و در راستای حمایت از بازار سرمایه تعیین کرده است.
رئیس کل بانک مرکزی سیاست های این بانک برای ایجاد ثبات در بازار ارز را تشریح کرد.
بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ قیمت کود و بذر از سال آینده مبتنی بر قیمت تمام شده و تک نرخی می‌شود.
مشهد _ رییس اتحادیه صنف شیرینی‌سازان، شیرینی‌فروشان و کافه قنادی مشهد گفت: در آستانه شب یلدا نرخ مصوب شیرینی از سوی رییس کمیسیون نظارت تعیین و به اطلاع صنوف زیرپوشش این اتحادیه رسید.
وزیر آموزش و پرورش گفت: نرخ‌گذاری به عهده شورای شهر است و حقیقتاً کار مدرسه تعلیم و تربیت است.
عضو سندیکای شرکت های تولید کننده برق با تأکید بر اینکه وزارت نیرو وظیفه دارد ضوابط تعیین نرخ سقف بازار برق را اعلام کند، گفت: در حال حاضر نرخ هایی با منطق غیرمشخص و شرایط مبهم اعلام می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ