تربت حیدریه ـ مدیر جهاد کشاورزی تربت‌حیدریه گفت: بر اساس برآورده‌های اولیه خسارت یخبندان به مزارع و باغات این شهرستان بویژه در مزارع زعفران گسترده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ما در سیاست‌گذاری‌های کلان خود نمی‌بایست در هدف‌گذاری‌های دهه اول متوقف بمانیم و ناگزیر باید با تغییر رویه و تاکتیک‌های گذشته با سرعت و گستردگی لازم در صحنه بین‌المللی به حیات خود ادامه بدهیم.
کنکور در سال‌های اخیر نسبت به دو دهه گذشته محبوبیت و گستردگی خود را از دست داده است. کنکور سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، با کاهش ۲۴ درصدی و به عبارت دیگر با کاهش ۳۶۹ هزار و ۷۸۶ نفری داوطلبان همراه بوده است.
مدیرکل شرق آسیای سازمان توسعه تجارت گفت: با توجه به گستردگی حضور چین در اقتصاد دنیا و همکاری کشورهای مختلف منطقه با چینی‌ها ایران نیز برای حفظ این بازار باید برنامه‌ریزی دقیق داشته باشد.
محمدرضا نیک نژاد: مهاجرت در پایه دانش آموزی مخصوص طبقات خاصی است و گستردگی ندارد. همانطور که در ایران شکاف طبقاتی زیاد و آموزش طبقاتی شده و عموما دیگر رشته‌های برند و پول ساز برای پولدار‌ها مانده است. آمار‌ها نشان می‌دهد از ۴۰ رتبه اول کنکور فقط یک نفر از مدارس دولتی است یا در سه هزار رتبه اول کنکور ۷ تا ۸ درصد و چه بسا کمتر از مدارس دولتی هستند. از طرف دیگر فقط آدم‌های پولدار توان فرستادن کودکان خود به مدارس خارج از کشور را دارند و اگر در خانواده متوسط چنین تصمیمی بگیرند حتما فشار زیادی به آن‌ها وارد می‌شود.
در اختتامیه نمایشگاه کار که با شعار "دانشگاه تهران به گستردگی یک اکوسیستم" برگزار شد، شرکت بیمه معلم بر اساس امتیاز دانشجویان و شاخص‌های ارزیابی مرکز توسعه مهارت و اشتغال دانشگاه تهران، به عنوان یکی از ۲۰ شرکت برتر و کارآفرین این نمایشگاه انتخاب و موفق به دریافت تندیس شد.
سخنان صریح و شفاف سید حسن نصرالله نشان می دهد حزب الله، حماس و جهاد اسلامی در یک اتاق مشترک و با مشورت در بالاترین سطوح به یک راهبرد مشخص و معین رسیده‌اند.
حضور در شبکه‌های اجتماعی به دلیل گستردگی و ناشناخته بودن ابعادی از آن، می‌تواند حریم ما را به خطر بیندازند.
یکی از سخنگویان وزارت دفاع آمریکا می‌گوید که این نهاد همچنان در تلاش است تا به «وسعت و گستردگی» درز اطلاعات محرمانه پی ببرد.
نماینده سقز و بانه در مجلس گفت: متاسفانه مسمومیت سریالی دانش آموزان چند ماهی است به گستردگی ایران در حال وقوع است و به موضوعی پرچالش و بدون جواب تبدیل شده است.
نماینده سقز و بانه در مجلس گفت: متاسفانه مسمومیت سریالی دانش آموزان چند ماهی است به گستردگی ایران در حال وقوع است و به موضوعی پرچالش و بدون جواب تبدیل شده است.
معاون قضایی قوه قضاییه با اشاره به گستردگی دایره مشمولان عفو رهبری اعلام کرد: تعداد عفوشدگان به عدد ۹۰ هزار نفر نزدیک شد.
شعارها، تصاویر و گستردگی اعتراضات نشان می دهد که مسئله فراتر از شخص نتانیاهوست و آنچه در سرزمین های اشغالی می گذرد، مصداقی از عدم نگرش مشترک به چیستی هویت صهیونیستی است.
اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: به واسطه گستردگی استان و حجم ترددها، تقویت امداد هوایی برای استان اصفهان اجتناب ناپذیر است.
اگرچه سال‌هاست توجه همگانی به ضایعات پلاستیکی و مشکلات گوناگون زیست‌محیطی آن جلب شده، گستردگی آلودگی جهانی گروهی از ترکیبات پرمصرف شیمیایی بنام مشتقات پلی‌فلوروالکیل (PFAS) و آثار سوئی که می‌توانند بر سلامت انسان و جانداران داشته باشند، تازه در حال روشن شدن است.
هرچند عده‌ای مسمومیت‌ها را به نیروهای خارج از کشور و از جمله منافقین منتسب می‌کنند اما با توجه به گستردگی جغرافیایی و نبود تشکیلات منسجم و باقی نگذاشتن ردپا در این ماجرا، به نظر می‌رسد این ادعا نمی‌تواند چندان جدی باشد.
در پی گستردگی خسارت‌ها و پیامدهای زلزله در مناطق جنوبی ترکیه، رئیس‌جمهور این کشور در ۱۰ استان اعلام وضعیت اضطراری کرد.
اینفوگرافیک زیر نشان می‌دهد که برخی اپلیکیشن‌ها و سایت‌های بزرگ و معروف دنیا برای شکل‌گیری دارای چند خط کدنویسی هستند./ منبع: همشهری آنلاین
عبدالله گنجی، عضو شورای اطلاع رسانی دولت در توییتی نوشت: سرمای حال از جهت گستردگی-کل کشور-و از جهت عمق سرما بی سابقه است.
سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: صنعت گاز از گستردگی فراوانی برخوردار است و ممکن است در برخی از استان‌ها افت فشار گاز را شاهد باشیم.
کارشناس هواشناسی گفت: در حال حاضر همزمان با گستردگی بارش برف و کولاک فریمان با ۲۹ درجه زیر صفر سردترین نقطه کشور محسوب می‌شود.
گستردگی علائم، از ویژگی‌های خاص بیماری رفلاکس است. علامت معمول و رایج رفلاکس، احساس سوزش و گرمی در پشت جناغ سینه فرد است، که گاهی به فک، گوش‌ها و شانه‌ها نیز تیر می‌کشد، علامت بعدی این است که خود مواد غذایی یا ترشحات معده، به داخل مری و حتی دهان وارد می‌شوند.
سیمین کاظمی: آنچه در نظام آموزشی ایران اتفاق افتاده گستردگی و عادی شدن تقلب است. پیشتر هم تقلب صورت می‌گرفته، ولی حالا به نظر می‌رسد عمومیت و شیوع آن بیشتر شده و حتی عادی شده است. می‌شود گفت تقلب به یک کسب و کار تبدیل شده که بخشی از آن خارج از دانشگاه و بخشی هم در داخل دانشگاه است.
هیچ انضباطی در رویه نمایندگی در حوزه انتخاباتی وجود ندارد زیرا گستردگی حوزه نمایندگی و جایگاهی که نماینده در مجلس و سطح حاکمیت دارد بر روی این رویه تاثیر میگذارد. وقتی در حوزه ای قومیت گرایی باشد نماینده مجلس در آن حوزه حکم بزرگ آن قوم را دارد و این مسئله هم تعیین کننده است، به طور کلی مولفه های شکل دهنده به رویه های نمایندگی مولفه های کثیری هستند.
گستردگی و تعدد تجهیزاتِ همراه تروریست‌ها در حدی بوده که امکان حمل مستقیم آنها توسط اعضای تیم عملیاتی وجود نداشته است. بنابراین در قالب جاسازی در لوازم پوششی و از مسیر کولبری، از اقلیم کردستانِ عراق وارد کشور کرده بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ