کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: پیام وزیر خارجه امارات نشان می‌دهد که رئیس جدید امارات متحده عربی درصدد ترمیم مناسبات کشور خود با ایران است تا نوعی توازن در سیاست منطقه‌ای خود ایجاد کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «مهرداد عظیمی» معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور شد.
انتخاب رئیس جدید فدراسیون کاراته آسیا برگزار شد و ناصر الرزوقی اماراتی مجدداً به عنوان رئیس جدید انتخاب شد.
مراسم تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان ایرانیان در امارات، با حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر برگزار شد.
سرهنگ حسینعلی ابن علی، به عنوان رئیس جدید پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منصوب شد.
سرهنگ حسینعلی ابن علی، به عنوان رئیس جدید پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منصوب شد.
گاف جدید رئیس جمهور آمریکا از یک سو و درگیری میان نمایندگان عربستان و امارات در جنوب یمن از سوی دیگر، محور روزنامه‌های مطرح جهان عرب بوده است.
کوروتولموش در دور سوم رای‌گیری جلسه علنی پارلمان ترکیه، پس از آن که هیچ یک از هفت نامزد نتوانستند در دور اول و دوم رای گیری رأی کافی برای پیروزی را کسب کنند، برنده شد.
رئیس جدید آکادمی ملی المپیک معرفی شد
یک مقام ارشد دولت آمریکا گفت بایدن توصیه آستین برای انتخاب براون را پذیرفته است، زیرا آستین معتقد است " براون چالش های راهبردی آمریکا در سراسر جهان را درک می کند."
رئیس دولت اصلاحات از منحرف شدن انقلاب سخن راند و با صراحت تاکید کرد که رویه کنونی، گام برداشتن در مسیر خودبراندازی است. مهم نیست که اشارات خاتمی تا چه اندازه حقیقت دارند یا منطبق با واقعیات است. نکته مهم این است که محور‌های جدی مطرح شده از سوی او در جدال میان منتقدان و طرفداران، مورد کنکاش و بررسی قرار بگیرد
رئیس پیشین هیات قایقرانی کرمانشاه حاضر به تحویل کلید هیات به رئیس جدید نمی‌شود.
فرزین گفت: با سفرانجام شده به امارات برای تسهیل مبادلات تجاری ایران و امارات و گشایش جدیدی که در عراق به وجود می‌آید، وضع بازار ارز در سال جدید بهتر خواهد شد
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران در خصوص سفر شمخانی به امارات و عراق در صفحه توییتر خود نوشت: «سفر دریابان شمخانی به امارات و عراق در چارچوب مناسبات موجود امنیتی انجام می‌شود. پدیده جدیدی نیست. نماینده وزارت خارجه در سفر‌ها همراه ایشان است. در سیاست خارجی هماهنگی وجود دارد. همه چیز در چارچوب نظام و زیر نظر رئیس جمهور است. هماهنگی وجود دارد. دشمنان بدانند، اختلافی نیست.»
سرهنگ معظمی گودرزی پیش از این جانشین فرمانده انتظامی البرز بوده است، همچنین پیش از این سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری پایتخت بود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی «سید عباس حسینی» را به عنوان معاون وزیر و رئیس جدید سازمان حج و زیارت منصوب کرد.
رئیس جدید فدراسیون دوچرخه‌سواری مشخص شد
واسیلی مالیوک به سمت رئیس جدید سرویس امنیتی اوکراین منصوب شد.
انتخابات هیات کشتی استان تهران و توابع، امروز (سه شنبه ۱۱ بهمن ماه) در محل اداره ورزش و جوانان استان برگزار شد.
رئیس اماراتی فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (FIA) به خاطر سخنانش در سال 2001 میلادی به زن‌ستیزی متهم شده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: با جدیت اظهارات رئیس جمهور کره جنوبی در مورد روابط ایران و امارات را که فاقد کمترین وجاهت دیپلماتیک است، در دست پیگیری داریم.
رئیسی در شرکت ملی گاز: فقط در نقاط محدودی گاز قطع شد/ در مقطعی به ذخیره‌سازی گاز و نفت بی‌توجهی شد/ وزارت نفت پس از پایان شرایط فعلی باید حتما این موضوع را مورد توجه جدی قرار دهد/ تعطیلی ادارات و سازمان‌ها راهکار مناسبی نیست/ موضوع اهم رساندن سوخت به منازل مردم است
رئیس کمیته تیم های ملی امارات گفت که از نتایج این تیم رضایت ندارد و با رودولفو آروابارنا جلسه ای برگزار خواهد شد.
رئیس سازمان امور مالیاتی یکم آذر ماه در بخشنامه‌ای به ادارات کل امور مالیاتی نحوه رسیدگی به اعتراضات دارندگان خودروهای گران قیمت را ابلاغ کرد.
دادستان انتظامی مالیاتی با اشاره به عزم جدی برای برخورد با مفاسد اداری، از دریافت رشوه ۴۵۰۰۰ دلاری توسط رئیس گروه مالیاتی و کارشناس ارشد شاغل در یکی از ادارات امور مالیاتی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ