مقصد مهدی طارمی در فصل پیش رو حالا به یکی از دغدغه‌های خبرنگاران بریتانیایی هم بدل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با مصدومیت شدید ادر میلیتائو و از دست رفتن فصل برای او، شایعات بازگشت سرخیو راموس به رئال قوت گرفته است.
با حضور خرمی شاد به جای رستمی صنایع مس ایران در بالاترین سطح مدیریت با تغییر همراه است.
انتظار می رود امروز نام اصلی ترین گزینه جانشینی حجت کریمی اعلام شود و اگر انتخاب او رسمی نشود، کار به فردا کشیده می شود.
رئیس جمهور سابق آمریکا در گفتگو درباره اوکراین مدعی شد، در صورتی که هنوز رئیس جمهور آمریکا بود "همه چیز مورد مذاکره قرار می‌گرفت" و اوکراینی‌ها می‌توانستند نبردی قدرتمند در دفاع از کشورشان به راه بیندازند و "اعتباری زیاد کسب کنند."
جانشین حمید مطهری در نساجی خیلی نتوانست در این تیم تحول ایجاد کند و اگر امتیازات تصاحب شده این تیم در دور رفت نبود، چه بسا مازنی ها سقوط می کردند.
احمدی وحیدی در اجلاس سراسری ستاد وصف: نرخ باروری در گیلان ۰.۹۵، در البرز ۰.۹۹ و در مازنداران ۱.۰۲ است که خیلی پایین است./نرخ جانشینی در کشور‌های غربی ۲.۱ درصد درصد در نظر گرفته شده است. اگر به نرخ جانشینی برسیم یعنی جمعیت کم نمی‌شود، ولی نرخ جانشینی پاسخگوی مساله ما نیست اگر به ۲.۱ هم می‌رسیدیم مشکل حل نمی‌شود./الان از نرخ جانشینی هم بسیار پایین‌تر هستیم و در برنامه پیش بینی شده که به ۲.۵ برسیم.
به دستور سردار رادان، جانشین فراجا برای پیگیری پرنده ترور سرهنگ شهید شهرکی به سیستان و بلوچستان می‌رود
مطالبه مردم در روز قدس حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب بود و فراجا نیز به وظیفه قانونی و انقلابی خود در خصوص عفاف و حجاب عمل خواهد کرد و خدا را شاکریم در روز‌های اخیر شاهد همراهی مردم با طرح عفاف و حجاب بودیم.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: روندی که صیاد شیرازی در زندگی داشته، الگویی برای جوانان و آیندگان است.
بازیکن سابق استقلال و عضو هیات مدیره این باشگاه در مصاحبه امروز خود علیه یکی از گزینه های مطرح برای سرپرستی این باشگاه موضع گرفت.
هر چند که هنوز استعفای فتح‌الله‌زاده به صورت رسمی از سوی وزیر ورزش مورد پذیرش قرار نگرفته، اما اسامی زیادی برای جانشینی او در استقلال مطرح شده است.
بعد از حذف پاری‌سن‌ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا بار دیگر نام زیدان به عنوان گزینه جانشینی گالیته مطرح شده است.
امیر نصیرزاده به همراه مسئول ایثارگران ستادکل نیروهای مسلح با خانواده شهید سید علی اندرزگو دیدار و گفتگو کرد.
امیر نصیرزاده به همراه مسئول ایثارگران ستادکل نیروهای مسلح با خانواده شهید سید علی اندرزگو دیدار و گفتگو کرد.
در روز‌هایی که وضعیت اینترنت و آینده آن نامشخص است دبیر شورای‌عالی فضای مجازی نیز به‌یک‌باره استعفا می‌کند تا وضعیت مبهم‌تری را شاهد باشیم. گمانه‌زنی‌های جانشینی او اینطور می‌گوید که فردی سکان‌دار شورای عالی فضای مجازی خواهد شد که نگاه مقابل ابوالحسن فیروزآبادی در خصوص «طرح صیانت اینترنت» را دارا باشد.
جانشین سپاه قدس گفت: شهید سلیمانی رهبر و امام خود را شناخت و به وظیفه خود عمل کرد و به دنبال احقاق خواسته رهبری یود.
جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه بزرگراه بابایی به دلیل ترکیدگی لوله آب و حفر گودال در حال تعمیر است، افزود: از همشهریان عزیز تقاضا داریم تا حل این مشکل توسط عوامل شرکت آب و فاضلاب از تردد‌های غیر ضروری در محدوده بزرگراه شهید بابایی خودداری کرده و حتی الامکان از مسیر‌های جایگزین مانند بزرگراه زین‌الدین استفاده کنند.
بعد از مصدومیت شدید مانوئل نویر و از دست دادن فصل، بایرن مونیخ به دنبال گزینه جانشین است.
آینده دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه نامشخص است. او تا پایان جام جهانی قرارداد دارد و گفته می شود زیدان جانشین او خواهد شد ولی شاید این اتفاق رخ ندهد.
سردار حسینی جانشین پلیس راهور گفت: رسم شده یک پلاس جلوی اسم خودرو می گذارند برای اینکه هزینه های گزاف دریافت کنند. وضعیت خودرو در شان مردم کشور نیست.
در قرارداد فعلی ما با آقای کی روش، ایشان الان سرمربی ما در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا نیست. شاید از کی روش در جام ملت‌ها به عنوان مدیر فنی استفاده کنیم و از نکونام به عنوان سرمربی. صحبتش را داشتیم.
شاید اگر پرونده حضور جواد نکونام در تیم ملی نیز مثل کارلوس کی‌روش در سکوت پیش می‌رفت شاهد حضور او در جام جهانی بودیم.
شاید وقتی از فوتبال کره صحبت می کنیم، همه از سون یاد کنند اما این کشور ستاره های دیگری هم در اروپا دارد که به خوبی می درخشند.
اصفهان- سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: سعید احمد عباسی بد موقع از گیتی پسند جدا شد و شاید برای جایگزینی او در تعطیلات بازیکن جذب کنیم‌.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ