ترتیزک آبی حاوی انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی و ترکیبات گیاهی ثانویه است. فقط ۱۰۰ گرم از این گیاه برای پوشش بیشتر نیاز روزانه به ویتامین C کافی است، یعنی ویتامین C این گیاه بسیار بیشتر از پرتقال و لیمویی است که همه مان آن را به عنوان یک تقویت کننده سیستم ایمنی می‌شناسیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اپل در ساخت تلفن‌های هوشمند امروزی بسیار معروف است، اما آیفون‌های این شرکت، سال ۲۰۰۷ معروف شدند. اما اولین تلفن هوشمندی که دنیا به خود دید، سال ۱۹۹۴ بود. نام این تلفن «IBM Simon» بود.
پس از پایان دیدار النصر و الهلال در فینال جام باشگاه های عرب که با برتری 2-1 النصر و قهرمانی این تیم همراه بود، سرگی میلینکوویچ ساویچ، هافبک الهلال به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. کریستیانو رونالدو که هر دو گل النصر را در این دیدار به ثمر رساند از انتخاب هافبک حریف به عنوان بهترین بازیکن میدان تعجب کرد و خود را شایسته کسب این عنوان می دانست.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در واکنش به حمله سایبری به سرورهای این نهاد گفت: ما اطلاعات حساس و راهبردی نداشتیم، از بی‌سلیقگی هکرها تعجب کردم.
قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه از بی سلیقگی هکر‌ها تعجب کردم، اظهار داشت: با حمله سایبری که به سامانه‌های بنیاد شهید شد فرایند‌های الکترونیکی بنیاد شهید مختل شده و فرایند‌های کاغذی مجددا برقرار شده است.
فلورین مالودا، ملی‌پوش سابق فرانسوی، معتقد است کسی نباید از شنیدن خبر تمدید قرارداد احتمالی کیلیان امباپه تعجب کند.
ما همیشه کفتار‌ها را به عادت‌های بدی مانند آشغال‌خوری می‌شناسیم. اما شاید تعجب کنید این حیوانات شکارچیان، والدین و حتی شناگر‌های قابلی هستند
آیت الله خامنه‌ای چهره شناخته شده‌ای بود؛ هم در ریاست جمهوری و هم در مجلس شورای اسلامی و هم در شورای عالی امنیت ملی، شورای دفاع، در جبهه در خطابه و خطبه و هم نماز جمعه و هم این‌که از نظر فکر، فهم، فقه و امثال این‌ها چهره شناخته شده‌ای بودند و فردی ناشناخته نبودند که از انتخاب ایشان شگفتی و تعجب داشته باشیم.
شاید بشود گفت در کمال تعجب ما، آرژانتین در آسیا دو بازی دوستانه در ماه خرداد برگزار خواهد کرد.
در حالی که مقامات باشگاه نفت آبادان درخواست برگزاری بازی های همزمان این هفته از مسابقات لیگ برتر را داشتند که هفته قبل بازی خود را یک روز بعد از بازی مس کرمان برگزار کردند.
شاید پدر و مادر بودن سخت‌ترین و پر ارزش‌ترین شغلی باشد که تا به حال داشته اید. ما به عنوان والدین باید هر روز تصمیماتی بگیریم که یا به نفع ما باشد یا نتیجه معکوس داشته باشد؛ بنابراین وقتی صحبت از موضوع پیچیده‌ای مثل صحبت با بچه‌هایمان در مورد جنسیت و سلامت جنسی به میان می‌آید، جای تعجب نیست که از کسانی که قبل از ما آمده‌اند راهنمایی بگیریم.
شاید اگر مبلغ حقوق پسرم را بگویم تعجب کنید. شاید باورتان نشود ما از مبالغ نازل از زمانی که در شیرودی بودیم،‌ با ۲ هزار تومان شروع کردیم و الان هم با قانون وزارت کار، کار می‌کنیم.
خود ابطحی هم اظهار تعجب کرده، ولی توضیح نداده و می‌توان حدس زد که این اظهار شگفتی به خاطر اختلافات شدید دکتر علی شریعتی با مرتضی مطهری است تا جایی که حتی پس از درگذشت شریعتی هم مطهری علیه او بیانیه صادر می‌کند و یکی را در ابتدا مهندس بازرگان هم امضا می‌کند و بعد پس می‌گیرد و حالا باخبر می‌شویم این دو خانواده اکنون نسبت دارند ولو سببی.
شاید مصرف روزانه یک یا ۲ لیوان قهوه در روز برای شما خوب باشد، اما بهتر است درباره قهوه بیشتر فکر کنید؛ شاید این کار استخوان‌ها را شکننده‌تر کنند.
اختراعات بزرگ گاهی آغاز ساده‌ای دارند. در سال‌های اخیر، سرویس‌های پخش زنده محبوبیت زیادی یافته اند، به علاوه‌ی برنامه‌هایی که به ما کمک می‌کنند با هر کسی در هر نقطه از دنیا ارتباط برقرار کنیم. اما شاید تعجب کنید اگر بدانید که فناوری وب‌کم برای نظارت بر یک قهوه جوش به وجود آمد.
شاید تعجب کنید اگر بشنوید در فرانسه، اسپانیا و سوئیس، افراد عینکی باید همیشه در حین رانندگی یک عینک دوم نیز با خود به همراه داشته باشند.
شاید شما هم خبر رتبه ضریب هوشی ایرانی‌ها رو دیدید و بعدش یا تعجب کردید و یا ناراحت شدید. ما در این بخش دنبال این سوال رفتیم که این آمارگیری‌ها توی دنیا بر چه اساس و مبناییه و اصلا چقدر میشه بهش استناد کرد.
سردار حاجی‌‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه: «خواص و سلبریتی‌هایی که اطلاعات ندارند شبهه‌افکنی نکنند؛ چون اگر با حرف آن‌ها خون از دماغ کسی بیاید باید پاسخگو باشند. .. تیراندازی، چاقوکشی و پرتاب کوکتل مولوتوف اعتراض و دعوای خانوادگی نیست، جنگ است.» سردار حاجی زاده در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ناآرامی های کشور گفت: «بیش از ٣٠٠ نفر جانباخته و شهید دادیم.»
شاید تعجب کنید اگر بدانید که ورزش می‌تواند بر باکتری‌های روده ما نیز تاثیرگذار باشد. در حالی که همه ما می‌دانیم که ورزش تا چه اندازه برای سلامت جسمانی و روانی ما مفید است آیا دویدن بعد از کار می‌تواند همان چیزی باشد که برای حفظ شکل میکروب‌های روده خود نیز به آن نیاز داریم؟
قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و در کمال تعجب شاهد شکل‌گیری گروه‌های عجیبی بودیم.
قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و در کمال تعجب شاهد شکل‌گیری گروه‌های عجیبی بودیم.
تعصب تماشاگران به نساجی در قائمشهر مثال زدنی است شاید به این خاطر که نساجی برای آنها معنی زندگی می دهد.
شدت این درگیری لفظی آنقدر زیاد بود که باعث تعجب سایر ملی پوشان و دیگر حاضران در سالن شده است
ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم آبی در همین هفته های ابتدایی از برنامه ریزی سازمان لیگ متعجب شده است و شاید در مصاحبه جدید خود به این موضوع اشاره کند.
به منظور افزایش مسئولیت پذیری کارکنان در بانک ایران زمین، شورای امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ