سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: در جلسه این کمیسیون طرز کار سازمان سنجش در اجرای ماده ۱۱ قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون‌های سراسری بررسی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیرعابدزاده هنوز با هیچ تیمی قرارداد نبسته است اما این در حالی است که پرونده حضور او در فوتبال ایران و اسپانیا هنوز باز است.
گرگان-پرونده‌ کثیرالشاکی مجتمع تجاری زرین گرگان با حضور سر زده رئیس دستگاه قضا، بدون ارجاع به دادگاه حل و فصل نهایی شد.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به برنامه عملیاتی سال جاری دستگاه قضای استان ناظر بر مدیریت هدفمند و هوشمندانه، گفت: پرونده‌های مُسن و معوق در اولویت رسیدگی قضایی قرار گیرد.
دادگستری اعلام کرد: اعضای این باند با استفاده از وسایل الکترونیک از قبیل VIP CARD و مینی هندزفری‌های مخصوص جهت نصب در گوش داوطلبان، از طریق گوینده مستقر در خارج از حوزه برگزاری آزمون با آموزش کددهی به داوطلبین و رمزنگاری سؤالات و پاسخ‌ها سعی به تقلب رسانی به داوطلبین برای پاسخ گویی به سؤالات را داشتند.
بارسلونا قصد دارد پس از منتفی شدن پیوستن نیمار به این باشگاه، برای جذب ژوائو فلیکس اقدام کند.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: پرونده فوت دو کودک اهوازی از طریق سقوط در دریچه‌های روباز فاضلاب شهری، با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شده اند.
باشگاه اینتر همچنان به دنبال ستاره ایرانی پورتو است.
یک قاضی آمریکایی اجازه داد شکایت وزارت دادگستری از گوگل به دلیل  انحصار غیرقانونی در بازار موتورجستجوی اینترنت در دادگاه ارائه شود.
محمدرضا زنوزی اعلام کرد که در انتظار تغییر قوانین برای خرید مهاجم خارجی است.
پرونده ورزشکاران ایرانی که محرومیت آن‌ها از هر نوع فعالیت ورزشی به دلیل مصرف ماده ممنوعه از سال ۲۰۲۲ آغاز شده با اعمال محکومیت برای ۳۳ نفر بسته می‌شود.
فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی در معیت کارشناسان شرکت برق به محل مورد نظر اعزام و تعداد 51 دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال فاقد مجوز کشف شد.
بازرسان جمهوری‌خواه احتمال می‌دهند که پرونده اتهامات جنایی پسر رئیس‌جمهور این کشور همچنان باز باقی بماند.
فیفا حکم نهایی خود در پرونده باشگاه اوساسونا را اعلام کرد و این تیم را از فصل آینده لیگ کنفرانس اخراج کرد.
«یکی از دلایل اخراج "رابرت مالی" از تیم مذاکراتی آمریکا در مساله ایران، قوی‌تر شدنِ جایگاه و موقعیت "جیک سالیوان" مشاور امنیت ملی آمریکا و تیم متحد وی در شکل دهی به سیاست خاورمیانه‌ای واشنگتن است. تیمی که بدون تردید مواضع سخت گیرانه تری را در موضوعات منطقه‌ای و مخصوصا مساله هسته‌ای ایران اتحاذ می‌کند با این حال، نقطه تفاوت رویکرد آن‌ها با تیم رابرت مالی و آنتونی بلینکن، عدم تاکیدشان بر ضرورت دستیابی به یک توافقِ مکتوب با تهران است.»
باشگاه برزیلی فلومیننزه یک بازیکن را به دلیل دست داشتن در پرونده شرط بندی اخراج کرده است.
اداره مهاجرت و گمرک آمریکا اعلام کرد که مظنون تیراندازی اخیر در تگزاس در پرونده خود سابقه ۴ بار اخراج از خاک آمریکا را دارد.
یوفا همچنان در انتظار رای نهایی دادگاه ایتالیا در مورد پرونده تخلفات یوونتوس است و اگر تا قبل از ماه ژوئن حکم صادر نشود، به شکل مستقل اقدام خواهد کرد و یووه باید منتظر جرایمی سنگین باشد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، یک بار دیگر به بارسلونا حمله کرد و گفت که پرونده نگریرا جدی‌ترین آسیب را به اعتبار و چهره جهانی بارسلونا و لالیگا وارد کرده است.
نماینده پارلمان عراق می‌گوید حاکمیت کامل عراق در گرو پایان‌دادن به دخالت‌ و اخراج بیگانگان و پیگیری پرونده جدی ترور «فرماندهان شهید» است.
هرچند بعید است بارسلونا در اسپانیا به خاطر پرونده نگریرا با محرومیت ورزشی روبه‌رو شود، ولی در اروپا شرایط متفاوت است و دو تیم لالیگایی در رؤیای اخراج بارسا از لیگ قهرمانان هستند.
معاون وزیر امور خارجه در گفتگو با الجزیره به توضیح مواضع کشورش در قبال دو پرونده اوکراین و فلسطین پرداخت.
یکی از اعضای ارشد ائتلاف فتح عراق به موضع گیری درباره پرونده ترور فرماندهان پیروزی پرداخت و بر ضرورت فعال شدن مصوبه پارلمان عراق در اخراج نیروهای خارجی به طور کامل از اراضی عراق تاکید کرد.
طبق رای دادگاهی در آمریکا، عده ای از کارمندان توئیتر که به دلیل اخراج شان از شرکت شکایت کرده بوند، به جای یک شکایت دسته جمعی باید به طور فردی پرونده حقوقی خود را دنبال کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ