‌معاون وزیر کار گفت: فرایند پرداخت تسهیلات برای مشاغل خانگی از هفته آینده در استان‌ها آغاز می‌شود که سقف تسهیلات فردی ۱۵۰ میلیون تومان و برای مشاغل پشتیبان تا سقف ۴ میلیارد تومان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیسی برگزاری جلسات برای همکاری، ‌ همگرایی و ایجاد فهم مشترک میان مسئولان دستگاه ها را لازم دانست و به مسئولان دستگاه های دولتی توصیه کرد با کاستن از برگزاری جلسات غیرضرور و تمرکز بر سامان دادن طرح ها و پروژه ها بر کار عملیاتی و اجرائی بدنبال تحقق اثرات جلسات در کار و معیشت مردم باشند.
بانک سپه براساس گزارش ماهانه اقتصادی شبکه شاپرک، موفق به کسب رتبه نخست در تعداد تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی و نیز کسب جایگاه دوم شبکه بانکی در سهم از بازار کل تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت در تیرماه سال جاری شد.
دلاری بودن ‌و همچنین تعهد باشگاه به پرداخت مالیات باعث‌شده سه بازیکن فولاد نتوانند در هفته اول‌به میدان بروند.
یک فوق تخصص درد به تشریح روش‌های تشخیص کمر درد پرداخت و گفت: انتخاب روش تشخیص کمر درد با تصمیم پزشک صورت می‌گیرد.
‌شرکت توییتر به دلیل آنکه نتوانسته است اجاره خود را پرداخت کند، با حکم تخلیه دفترش در ایالت کلرادو روبرو شده است! توییتر
عضو شورای شهر تهران گفت: ۱۱۰ فقره از املاک شهرداری تهران که در دوره های گذشته به افراد واگذار شده بود به شهرداری بازگردانده شده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: ۱۱۰ فقره از املاک شهرداری تهران که در دوره های گذشته به افراد واگذار شده بود به شهرداری بازگردانده شده است.
دستورالعمل کارمزد تراکنش‌های خرید کارتی توسط بانک مرکزی ابلاغ شد که بر این اساس، دارندگان دستگاه‌های کارتخوان از این پس براساس جزئیات اعلام شده کارمزد پرداخت خواهند کرد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از پرداخت ۷ ‌میلیارد دیگر به عنوان کمک هزینه‌های مربوط به سرویس مدارس استثنایی خبر داد.
رئیس‌جمهور سابق لبنان درباره نقش برخی طرف‌ها در تلاش برای عدم بازگشت آوارگان سوری به کشورشان، افشاگری کرد.
‌تسهیلات پرداختی بانک‌ها طی ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۱ مبلغ ۴۴.۴۸۵/۳ هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ ۱۳.۸۶۳/۶ هزار میلیارد ریال معادل ۴۵.۳ درصد افزایش داشته است.
یک خادم ملت باید ۵۰ درصد از ارزش هدیه‌ای را که می‌خواهد نزد خود نگه دارد، پرداخت کند. من از درآمد آن برای تعمیر آسفالت خیابان روبه‌روی خانه‌ام استفاده کردم که در شرایط بسیار نامناسبی بود. باید از دو نفر از سران دولت پیشین، نواز شریف و آصف‌علی‌زرداری نگرانی داشته باشید که در واقع چنین هدایایی را دزدیدند.
‌تسهیلات پرداختی بانک‌ها طی ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۱ مبلغ ۳۶۶۹۳.۹ هزار میلیارد ریال می‌باشد که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ ۱۰۱۳۲.۸ هزار میلیارد ریال (معادل ۳۸.۱ درصد) افزایش داشته است.
آرات حسینی، ستاره ‌آینده‌دار فوتبال ایران از این پس در آکادمی سپاهان به فعالیت خواهد پرداخت.
بانک تجارت از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان بهمن‌ماه ۱۲۰ هزار و ۹۴۲ فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و ۸۵ هزار و ۸۹۹ فقره تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان پرداخت کرده ‌است.
بانک تجارت از ابتدای سال 1401 تا پایان بهمن‌ماه 120 هزار و 942 فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و 85 هزار و 899 فقره تسهیلات فرزندآوری پرداخت کرده ‌است.
باوجود گذشت دوماه از نایب قهرمانی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر هنوز پاداش این موفقیت پرداخت نشده است؛ اگرچه سرپرست فدراسیون وعده تحقق زودهنگام آن را می دهد.
باوجود گذشت دوماه از نایب قهرمانی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر هنوز پاداش این موفقیت پرداخت نشده است؛ اگرچه سرپرست فدراسیون وعده تحقق زودهنگام آن را می دهد.
خلافی خودرو هنگامی ‌ایجاد می‌شود که راننده‌های متخلف قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکرده و توسط پلیس جریمه شده باشند. در صورت عدم پرداخت جریمه به خودرو خلافی تعلق می‌گیرد.
‌نفر دوم عملیات تروریستی حرم شاهچراغ به جزئیاتی از این حادثه پرداخت و گفت: عبدالله از طرف داعش با من ارتباط گرفت و گفت این اغتشاشات بهترین زمان برای انجام عملیات در ایران است.
بانک ملی ایران در جدیدترین شرایط پرداخت تسهیلات به مشتریان خود ‌، با هدف پاسخگویی مناسب جهت رفع نیازهای مالی مشتریان و تسهیل و تسریع در فرآیند خدمات، طرح تسهیلاتی «کارگشای ملی» را تدوین و ارائه نموده است.
بانک مرکزی تاکید دارد همه بانک‌ها مکلفند روند اعطای تسهیلات خرد به هموطنان را در چارچوب قوانین و مقررات انجام دهند، اما با این وجود، تماس‌های مخاطبان تابناک حکایت از این دارد که درب برخی از بانک‌ها همچنان بر پاشنه وام نداریم می‌چرخد.
‌کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس با بیان اینکه استقرار سیستم اعتبارسنجی در کشور به کندی پیش می‌رود، گفت: مجلس برای ارگان‌هایی سهل‌انگاری می کنند جریمه در نظر خواهد گرفت.
دفاع بتنی و برد الاهلب در اولین گام با زوج شجاع و کنعان

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ