ساخته لین رمزی با نقش آفرینی تماشایی واکین فینیکس، روایتی از فرو ریختن یک شخصیت در کشاکش یک تقابل نفس‌گیر است؛ فرآیندی که بدون مهارت این بازیگر قابل تحقق نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی امشب برای اولین بار بعد از حضور در اینترمیامی در یک نشست خبری حضور پیدا کرد.
بایرن مونیخ مدت‌هاست به دنبال جذب هری کین، مهاجم تیم تاتنهام است. اما روند این مذاکرات به شدت فرسایشی شده است و حالا زمان این باشگاه برای جذب این بازیکن رو به پایان است.
متئو آلمانی، مدیر بارسلونا، چند روز قبل دیداری با عثمان دمبله داشته و به او گفته که اخبار مربوط به جذب کیلیان امباپه دروغ است.
کاپیتان دوم تیم ملی فوتبال ایران در گفتگو با هواداران فاینورد لحظه جالبی رقم زد.
چند سالی است که رفتارهای غیرمنتظره سردار آزمون سپری و او حالا از همیشه دوست داشتنی تر شده است.
جواد نکونام روزهای خاصی را تجربه می‌کند؛ او مورد حمایت بسیاری از اهالی فوتبال و هواداران استقلال قرار گرفته اما فعلا دستش از نیمکت این تیم کوتاه است.
مربی استقلال به تمجید از بازیکنان این تیم پرداخت و آنها را بهترین در سالیان اخیر دانست.
رئیس جمعیت هلال‌احمر ترکیه از کمک‌ها و خدمات امدادگران ایرانی در مناطق زلزله‌زده این کشور قدردانی کرد و گفت: کمک‌های دولت و هلال‌احمر ایران به زلزله‌زدگان را هیچ‌وقت فراموش نخواهیم کرد.
زاکانی با کوچکترین اتفاقی غیب می‌شود و مسئولیت هیچ‌چیز را نمی‌پذیرد. ناتوان از خلق حتی یک پروژه بوده است، فاقد ایده مشخصی در اداره شهر یا تبلیغات یا حتی تأمین منابع مالی است، پُرگو و تندگو است و حتی زمان‌هایی که تلاش می‌کند مثل احمدی‌نژاد با شوخی و کنایه از پاسخگویی فرار کند، به‌دلیل فقدان توانایی، کلامش به توهین شباهت پیدا می‌کند.
بنز W۱۷۰ در انواع گوناگونی، چون سدان ۴ در، کابریو لیموزین ۴ در، پیکاپ ۲ در، ون ۴ در و رودستر ۲ در تولید و به بازار عرضه می‌شد.
در طراحی لاکهید، این هواپیما قابلیت جا به جایی ۹۰۰ مسافر در دو کلاس را داشت. این هواپیما دارای دو عرشه بود که در هرکدام ۴۵۰ مسافر جا می‌گرفت. مسافران به ترتیب ۳-۴-۳-۴-۳ می‌نشستند (بله درست خواندید!) و عرض بعضی از ردیف‌ها به ۱۷ صندلی هم می‌رسید. به نظر برای دسته وسط صندلی دعوا بود! عرض ۱۰-صندلی بوئینگ ۷۷۷ در برابر این هواپیما بسیار دنج و کوچک به نظر می‌رسد.
براساس گزارشی جدید از خط ۹۱۱ منطقه گالاتین، واقع در ایالت مونتانا ایالت متحده، حدود ۲۸ دستگاه آیفون ۱۴ اپل، به اشتباه هشدار‌های سیستم تشخیص تصادف خود را ارسال کرده‌اند. این گزارش به هشدار‌های متعدد در بازه ۱ تا ۱۵ دسامبر اشاره دارد. پس از آنکه امدادگران به مبدا رسیدند، متوجه شدند که نه تنها هیچ مورد اضطراری وجود نداشته، بلکه افرادی در یک کمپ اسکی در حال گذران وقت بودند!
ابراهیموویچ می‌گوید هواداران هیچ وقت از داستان واقعی جدایی رونالدو از منچستر مطلع نمی‌شوند.
آرژانتین و کرواسی، مسی و مودریچ در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
قرار دادن سبزی‌ها و میوه‌های آبدار مثل هندوانه در فریزر و سپس باز شدن یخ آنها، آن‌ها را شل و وارفته می‌کند و دیگر قابل استفاده نیستند.
عضو تیم ملی کشتی آزاد امید می‌گوید روزهای سخت و پراسترسی را پشت سر گذاشته اما دوری از تمرین به او نشان داده که هیچ چیزی غیر از کشتی حالش را خوب نمی‌کند.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ نتیجه بگیرد.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما تریبون هیچ نماینده‌ای را قطع نکرده‌ایم. پس از پایان وقت مقرر و ۱۵ ثانیه اخطار، میکروفن به صورت خودکار قطع می‌شود.
بازیکن آماده این روزهای سیتی می گوید از بازگشت به میادین، حس خوبی دارد.
اسحاق جهانگیری نوشت: دولت در خرداد ماه ۱۳۹۷ تصویب کرد که براساس اصل ۲۷ قانون اساسی و به رسمیت شناختن حق اعتراض مردم، نحوه برگزاری اعتراضات و محل آن تعیین شود. «متاسفانه» دیوان عدالت اداری با شکایت افرادی این مصوبه را ابطال کرد.
هرچی من بگم یا نگم تو کار خودت رو می‌کنی و حرفام رو برعکس می‌نویسی انگار که باورشون نداری
پاسکال فره، مدیر فرانس فوتبال، در مورد رقابت دیرینه لیونل مسی و رونالدو برای توپ طلا صحبت کرد و تایید کرد که امسال شانس کریم بنزما برای این جایزه بالاست.
اندرو رابرتسون، مدافع اسکاتلندی لیورپول، اعتراف کرد این تیم اصلا نمایش خوبی مقابل منچستریونایتد نداشته است.
مدیران یوونتوس به ممفیس دیپای، مهاجم هلندی بارسا، برای فسخ قرارداد هرچه سریع‌تر با این باشگاه فشار آورده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ