در ترانه جدید و کنایه‌آمیز شکیرا که مشخصا بر علیه جرارد پیکه است، او از یک جمله استفاده می کند که برای بسیاری ابهام‌آمیز بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شماری از داوطلبان شبهه‌دار کنکور که رای قطعی محکومیت در هیات‌های رسیدگی به تخلفات آزمون‌های سراسری و محکومیت در شعب بدوی و تجدیدنظر دیوان عدالت اداری داشتند، با توجه به استفساریه یاد شده، به دیوان عدالت اداری مراجعه و در آنجا طرح شکایت کردند و شعبه ۲۸ دیوان هم دستور موقت بازگشت به تحصیل تعدادی از این افراد را صادر کرد؛ رایی که، چون اجرا نشد، شکایت تازه‌ای در پی داشت...
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ بپردازیم. در کدام نماد‌ها پول هوشمند وارد شد؟
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ ترین‌های بورس امروز شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ بپردازیم. در کدام نماد‌ها حجم مشکوک خوردند؟
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ بپردازیم. کدام نماد‌ها حجم مشکوک خوردند؟
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ بپردازیم. کدام نماد‌ها ورود پول هوشمند را داشتند؟
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ بپردازیم. بیشترین ورود پول حقیقی به کدام نماد بود؟
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز دوشنبه ۱2 تیر ۱۴۰۲ بپردازیم. بیشترین ورود پول حقیقی به کدام نماد بود؟
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ بپردازیم. کدام نماد‌ها حجم مشکوک خوردند؟
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ بپردازیم. بیشترین ورود و خروج پول به کدام گروه ها بود؟
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ بپردازیم. نوسانی‌های فردا هستند؟
پژوهشگران ترکیه‌ای، حسگر کوچکی ابداع کرده‌اند که تازگی غذا‌های پروتئینی مانند گوشت، مرغ و ماهی را در لحظه کنترل می‌کند و داده‌ها را به تلفن همراه هوشمند کاربر می‌فرستد. شاید این حسگر بتواند ایمنی و امنیت غذایی را در سراسر جهان تغییر دهد.
مشکلات بازار مسکن، نشان می‌دهد که مسئله در برنامه و طرح بلندمدت نیست بلکه باید به قید فوریت، تکانه‌ای در مسئله مسکن ایجاد شود که تحت تأثیر این شوک، قیمت در بازار کاهش پیدا کند.
پژوهشگران تراشه‌ای قابل انعطاف برای نصب روی پوست ساختند که سونوگرافی و پایش علائم حیاتی بدن را به صورت خودکار انجام می‌دهد.
سیدمحمد خاتمی در پیامی به چهارمین کنگره سراسری مجمع ایثارگران نوشت: خواهش از تشکل‌های اصلاح طلب این است که اولا میزان درک و دریافت خود را از مطالبات عمومی بالا ببرند ثانیا با گشودن باب گفتگو که شرط اول آن پذیرش و تحمل دیگری است نه تحمیل یک جانبه خواست‌ها و برداشت‌ها به دیگران، راه تفاهم ملی و برون رفت از بحران‌هایی که هست و متاسفانه زمینه‌های بروز بیشتر آن‌ها نیز وجود دارد بیابند و طی کنند.
واشنگتن با اقدامات کنترلی به دنبال جلوگیری از صادرات تراشه‌ها به چین است.چین در مقابل تلاش می کند تا قابلیت‌های فناوری خود را تقویت کند.
این تیم تحقیقاتی تراشه‌ای ساختند که رفتار مکانیکی مشابه روده زنده را نشان داد و جریان مایع و کشش مکانیکی چرخه‌ای را معرفی کرد. به‌عنوان مثال، تنش برشی تقریبی ۰٫۰۲ dyne/cm ۲ جریان مایع مورد نیاز برای مورفوژنز اپیتلیال روده را تولید کرد.
دکتر موری استاین، استاد روان‌شناسی، وقتی سی سال پیش کتابی مقدماتی دربارۀ اندیشۀ یونگ برای دانشجویانش تدوین می‌کرد، هیچ‌گاه فکرش را هم نمی‌کرد که روزی کتابش در کرۀ جنوبی در صدر فهرست کتاب‌های پرفروش قرار بگیرد. اما این اتفاق یک‌شبه افتاد، وقتی گروه کی‌پاپ مشهور بی‌تی‌اس اعلام کرد بر اساس این کتاب آلبومی جدید منتشر خواهد کرد و لینک خرید کتاب را در وب‌سایت رسمی خودش به اشتراک گذاشت.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در شانلی‌اورفه با هنرمند معروف ابراهیم تاتلیسس آهنگی فولکلور خواند. رئیس جمهور ترکیه و ابراهیم تاتلیسس خواننده معروف ترکیه در مرکز فرهنگی ابراهیم تاتلیسس در هالیلیه آهنگ محلی "Urfalıyam Ezelden" را خواندند.
جونگکوک خواننده گروه محبوب کره‌ای BTS در مراسم افتتاحیه جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر ترانه‌ای را اجرا کرد.
حبوبات فروتن در حال حاضر جزء اصلی میز‌های شام در سراسر جهان هستند. در این میان، کارزار تازه‌ای راه اندازی شده که فواید حبوبات برای محیط زیست و سلامت انسان‌ها را تبلیغ می‌کند.
تیم ملی در حالی به قطر رفته که هنوز ترانه‌ای برای این بازی‌ها انتخاب نشده و اکثر خوانندگان پیشنهاد همکاری با فدراسیون فوتبال را رد می‌کنند.
بهرام در خصوص پیشنهاد به او برای خواندن ترانه برای تیم ملی گفت: چندی قبل با من تماس گرفتند و پیشنهاد این کار را دادند. واقعیت این است که با احترام فراوان، من نمی‌توانم این پیشنهاد را قبول کنم و به دوستان اعلام کردم نمی‌توانم برای تیم ملی بخوانم.
به‌مناسبتِ روزِ تهران و با هدفِ اهمیت‌دادن به جاذبه‌ها و دغدغه‌های این شهر که چندی است فراموش شده «نخستین جایزه‌ی ترانه‌ی تهران» برگزار می‌شود.
با توجه به این‌که آثار برگزیده آهنگسازی و اجرا خواهند شد، آثار ارسالی باید در چارچوب قوانین و شرایط عرفی و فرهنگی جامعه باشد. هر ترانه‌سرا می‌تواند حداکثر دو اثر در هر شاخه ارسال کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ