خبری در رسانه‌ها منتشر شد که فدراسیون ایران پیشنهاد داده که تیم‌ملی با عمان دیدار دوستانه برگزار کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان / سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟ /کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
تونی کروس می‌گوید اگر رئال مادرید از او کاهش دستمزدش را بخواهد بدون تردید موافقت می‌کند چرا که به گفته او رئالی‌ها پول‌پرست نیستند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان/سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟/کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان/سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟/کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
دیمیتری پایت پیش از انتقال به واسکودوگاما برزیل به بازیکنانی که عربستان را انتخاب کرده‌اند کنایه زد.
عثمان دمبله، وینگر فرانسوی، بعد از امضای قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن، در اولین مصاحبه رسمی خود به طور کنایه آمیزی از لوئیز انریکه، سرمربی این تیم تمجید کرد و او را دلیل اصلی انتقالش دانست.
آیا می‌توان گفت با آزادسازی ۶ میلیارد دلار، معادل ۳۰۰ هزار میلیارد تومان از درآمدهای ارزی دولت قبل که به دلیل تحریم در بانک‌های کره بلوکه شده بود ریال عملا موضوع ادعایی بدهی ۲۷۰ هزار میلیارد تومانی دولت قبل برای دولت جدید منتفی است و به عبارت دیگر، دولت روحانی خزانه را با مثبت ۳۰ هزار میلیارد تومان به دولت جدید تحویل داده است؟
ریچارد مسترز، رئیس لیگ برتر انگلیس، تاکید می‌کند که لیگ برتر عربستان تهدید جدی برای لیگ برتر انگلیس نیست و آن‌ها تاریخ بسیار غنی‌تری نسبت به آن‌ها دارند.
آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات در واکنش به ریزش چند ساختمان در منطقه ۱۹ تهران در کانال تلگرام خود نوشت: خطر «مدیر پر روی کارنابلد» برای یک شهر به مراتب بیشتر از «ساختمان‌های ناایمن» است.
مهاجم برزیلی سابق پرسپولیس می‌گوید برخی بازیکنان این تیم در بازی‌ها به او پاس نمی‌دادند.
رئیس سابق سازمان خصوصی سازی واکنشی آرام به صحبت های علی فتح الله زاده داشت.
مربی پیشین تیم ملی پرداخت پاداش به اعضای ایرانی کادرفنی را کاملا رد کرد.
ژوزه مورینیو به سبک جالبی گلایه‌اش از فعالیت باشگاه رم در نقل و انتقالات تابستانی را به نمایش گذاشت.
مجتبی پوربخش کنایه تندی به انتخاب نیما نکیسا به عنوان مدیرعامل ذوب‌آهن زده است.
شایان مصلح کنایه تندوتیزی به صحبت‌های میرسلیم زده است.
شجاع خلیل زاده مدافع سابق پرسپولیس به استقلالی‌ها کنایه تندی زده است.
مجتبی پوربخش برای چندمین بار به علیرضا دبیر کنایه زده است.
سپهر حیدری کنایه تندوتیزی را متوجه سرمربی استقلال کرده است.
باشگاه پرسپولیس تصاویر تازه‌ای از صحنه‌هایی مشکوک در دربی منتشر کرد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو پس از گلزنی و پیروزی با این تیم در لیگ پرتغال بازهم بابت سبک بازی‌اش مورد حمله قرار گرفت؛ آنهم در شرایطی که پورتو هفته بعد بازی حساسی با اسپورتینگ دارد.
حسین ماهینی به بهانه روز مرد متن جالبی در توئیتر  نوشت.
جواد کاظمیان، پیشکسوت تیم پرسپولیس با انتشار یک استوری از صحبت‌های علیرضا دبیر در خصوص نحوه کشتی گرفتن حسن یزدانی انتقاد کرد.
من نباید جواب مدیر روابط عمومی باشگاه دیگری را بدهم. به‌عنوان هوادار پرسپولیس می‌گویم دست‌مان در جیب هوادار است و الحمدالله وارد بورس شده‌ایم و همه چیز شفاف است. مثل برخی تیم‌ها دست‌مان تو جیب کارگران و بیت‌المال نیست که خرج کنیم
دین محمدی در گفتگو با برنامه تلویزیونی در واکنش با رفتار‌های بعضی از مربیان لیگ گفت: کلوپ پیام من را سریع جواب می‌دهد آنوقت مربی لیگ دو برایم قیافه می‌گیرد و جواب سلام نمی‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ