درآمد ناخالص دشان با احتساب تمام دریافتی‌ها سالانه سه میلیون یورو بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرار است این پروژه بزرگ، میلیارد‌ها تومان سود را به لطف کمیسیون ماده ۵ نصیب بانک شهر کند، درحالی‌که مقام رهبری به صراحت تاکید کردند: «جلوی بنگاه‌داری بانک‌ها را بگیرید. بانک که برای بنگاه‌داری نیست!»، اما دور از چشم یا شاید هم دقیقاً جلوی چشم ارگان‌های نظارتی بنگاه‌داری بانک‌ها، از جمله بانک شهر همچنان ادامه دارد.
آراسته با اشاره به اینکه هم اینک و براساس معیار‌های این وزارتخانه بالغ بر ۱۰ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۶۹۱ سالمند بالای ۶۵ سال در کشور زندگی می‌کنند، گفت: براساس داده‌های جمع آوری شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۸۱ هزار و ۶۶۸ خانوار دارای سرپرست ۶۵ سال به بالا در کشور وجود دارند که تحت پوشش هیچ یک از نهاد‌های حمایتی نیستند و تنها درآمدشان یارانه است. موضوعی که حمایت از این گروه از سالمندان را دارای اهمیت دو چندانی کرده است.
معاون شورای امنیت روسیه امروز اعلام کرد: فعلا نیازی به مذاکره با اوکراین نیست؛ دشمن باید به زانو درآید.
ابرستاره پرتغالی در سال گذشته مبلغی نجومی از فضای مجازی به جیب زده است.
ستاره فرانسوی در صورت انتقال به عربستان درآمدی باورنکردنی خواهد داشت.
حضور چهار دروازه‌بان در لیست تیم ملی برای جام جهانی قطر برای باشگاه اسپانیایی آورده مالی داشت.
روزنامه کیهان نسبت به برخی مداحی‌ها در ایام محرم اعتراض کرده و با تشبیه آن‌ها به کنسرت مدعی شده که این سبک عزاداری زیر سر دشمن است!
قراردادی که دیوید بکام برای حضور در نسخه جدید بازی فیفا دریافت کرده بیش از برخی از قراردادهایی است که در دوران بازی خود بسته بود.
سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تلاش برای مالیات ستانی از سلبریتی ها و بلاگرها خبر داد و گفت: در این بررسی مشخص شد ۲۱۳ بلاگر و سلبریتی ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان واریزی حساب داشتند.
سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تلاش برای مالیات ستانی از سلبریتی ها و بلاگرها خبر داد و گفت: در این بررسی مشخص شد ۲۱۳ بلاگر و سلبریتی ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان واریزی حساب داشتند.
سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تلاش برای مالیات ستانی از سلبریتی‌ها و بلاگر‌ها خبر داد و گفت: در این بررسی مشخص شد ۲۱۳ بلاگر و سلبریتی ۲۳۰۰ میلیارد تومان واریزی حساب داشتند.
مالیات گیری هوشمند و عادلانه‌ می‌تواند بستری برای توسعه کشورها باشد. شواهد در کشور ما نشان‌ می‌دهد که تا کنون نتوانسته ایم به ایجاد یک نظام کارآمد مالیاتی بپردازیم. به طوری که همه افراد متناسب با درآمدشان مالیات بپردازند.
راه اندازی سامانه در شفافیت و عملکرد مناسب مالیات تاثیر بسزایی دارد به طوریکه دیگر افراد نمی‌توانند از زیر بار عدم پرداخت مالیات فرار کنند. بدین‌منظور با بررسی حساب‌های افراد به مرور موضوع دریافت پول نقدی یا سکه توسط برخی مشاغل حل می‌شود و تمامی افراد به خصوص مشاغل خاص نیز متناسب با درآمدشان مکلف به پرداخت مالیات هستند.
مسعود زمانی می‌گوید: یک موضوعی صحت دارد و آن این است که درآمد دولت از پهنای باند بیشتر شده است. همراه اول و ایرانسل از محل استفاده مردم از فیلترشکن‌ها درآمدشان افزایش یافته، چون دائما ترافیک بین‌المللی به مشتریان عرضه می‌کنند. پس بنابراین به صورت غیرمستقیم از فروش فیلترشکن‌ها و فیلترینگ بهره برده‌اند. اگر برخی دوستان، اینترنت را فیلتر کردند تا درآمدزایی از فروش فیلترشکن داشته باشند تصمیم درستی نیست، چون راهکار بهتری هم وجود داشت تا بتوانند درآمدزایی کنند.
حسین شریعتمداری نوشت: چند تن از زنان بی‌حجاب دستگیر شده که از اجیر‌شدگان دست‌چندم و بی‌اهمیت بوده‌اند، اعتراف کرده‌اند که برای هر یک ساعت حضور در خیابان مبلغ سه دلار دستمزد می‌گرفته‌اند و یکی از آن‌ها میزان درآمد یک ماه خود را ۵۰ میلیون تومان اعلام کرده بود. حالا حساب کنید که عوامل اصلی و سرنخ‌ها چه میزان کلانی دریافت می‌کنند؟! اگر تهیه‌کنندگان محترم لایحه تصور می‌کنند که با جریمه نقدی می‌توانند از ادامه بی‌حجابی جلوگیری کنند، به جرأت می‌توان گفت که از الفبای ترفند‌های دشمن نیز چیزی نمی‌دانند!
ایشان نداشتن جرأت مبارزه با مفسد داخلی را موجب سلب شجاعت مبارزه با زورگویی‌های دشمن خارجی دانستند و افزودند: اگر مسئولی به عنوان مثال، جرأت مقابله با سوءاستفاده‌کنندگان از تجارت یا اعتبارات بانکی را نداشته باشد و با بدهکاران عمده بانکی مقابله نکند، در مقابل خواسته‌های دولت زورگویی مثل آمریکا هم جرأت مقابله نخواهد داشت.
منچستریونایتد از کسانی که قصد خریدن این باشگاه را دارند، خواسته منبع درآمدشان را مشخص کنند و توضیح دهند در پایان، چه کسی مالک اصلی باشگاه خواهد شد.
مشاور شهردار تهران در امور ایثارگران با اشاره به تحرکات اخیر دشمن گفت: محاسبات دشمن درباره ملت ایران به رغم هزینه‌های گزاف غلط از آب درآمد و آشوب‌ها به جایی نرسید.
آیت الله فاضل لنکرانی ابراز داشت: خط فقر در سال جاری خیلی بالاتر آمده، چون درآمد نوع مردم بالاتر نیامده، ما به طبقه سرمایه‌دار که شب می‌خوابند و صبح برمی‌خیزند و درآمدشان به صورت نجومی بالا می‌رود کار نداریم، ولی نوع مردم این چنین‌اند، یک مطلبی مطرح است که ما امروز در جامعه قشر متوسط نداریم، اگر سال گذشته ۶۴ درصد مردم قشر متوسط جامعه بودند الآن ۲۴ درصد شده است، یعنی غالب مردم در خط فقر قرار گرفته‌اند.
دکتر علی سالاری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور گفت: پزشکان خانواده ماهانه ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان حقوق می‌گیرند. بسیاری از پزشکانی که مطب داشتند، اکنون مطب‌شان در حد ۲ تا ۵ بیمار دارد که واقعا اگر عشق و علاقه به پزشکی نباشد، باید مطب‌شان را ببندند. پزشکان اورژانس ما که در بیمارستان‌ها سخت‌ترین کار را انجام داده و بی‌خوابی و محیط طاقت‌فرسا را تحمل کرده و به ارائه خدمت ادامه می‌دهند، درآمدشان در حد حقوقی زیر خط فقر است. اگر خط فقر را ۱۸ میلیون تومان در نظر می‌گیرند، گزارش‌هایی داریم که پزشکان ما ۹ تا ۱۵ تومان حقوق دارند؛ یعنی قاطبه جامعه پزشکی این درآمد‌ها را دارند. حال ممکن است در هر قشری درصد کوچکی سلبریتی هم باشد که درآمد‌های بالا و نجومی هم داشته باشند، اما درست نیست که این درآمد‌ها را به همه آن قشر تعمیم دهیم.
هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: فرزندان ۵۴۰۰ نفر از مسئولان دولت در خارج از کشور هستند. مسئولان ما حقوق و درآمد جمهوری اسلامی را دوست دارند ولی تابعیت کشورهای خارجی را می‌خواهند؛ اگر آمریکا دشمن است فرزندان مسئولین آنجا چه می‌کنند؟ آقای رئیسی گفتید اگر وزیری فرزندش تابعیت خارجی داشت خودش هم باید برود مامنتظر اجرا هستیم.
یک فعال سیاسی با محاسبه سود سالانه کشور از توافق در پرسشی مطرح کرد: دشمن چقدر به کاسبان تحریم پورسانت می دهد که جلوی این درآمد بزرگ بایستند؟
با توجه به محرومیت امید عالیشاه باید علیرضا بیرانوند را کاپیتان اول پرسپولیس در شروع لیگ جدید دانست.
حسین ابراهیمی گفت: مهدی هاشمی، برادر داماد آیت‌الله منتظری هم می‌گفت از همه انقلابی‌تر هستم اما بعدا هم قاتل از آب درآمد، هم دشمن انقلاب.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ