نیویورک تایمز طی گزارشی اعلام کرد که مشکلات زیادی در میان داوطلبان آمریکایی در اوکراین بروز کرده و از میان این مشکلات می‌توان به عدم وجود تجربه نظامی اشاره کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سناتور لهستانی در گفت‌وگو با یک رسانه اوکراینی گفت که هر جنگجوی وابسته به ارتش خصوصی «واگنر» که از مرز بلاروس عبور کند، با نیروهای لهستان و آمریکا روبه‌رو خواهد شد.
شگفت‌زدگی مدرسان دانشکده‌های نظامی آمریکا از توان جنگاوران ایران؛ ایرانی‌ها توان مقابله با ارتش مجهز‌تر از خود را دارند! / ایرانیک
جنگجویان سابق طالبان به طور شبانه روزی از تلفن‌های هوشمند خود استفاده می‌کنند و دیگر نمی‌ترسند که نیرو‌های غربی بتوانند از این سیگنال برای ردیابی یا هدف قرار دادن آن‌ها در حملات هواپیما‌های بدون سرنشین استفاده کنند.
مشاور رئیس جمهوری اوکراین، به محض اینکه جنگجویان "واگنر" شروع به ترک قلمرو مقر منطقه نظامی جنوبی و مناطق مجاور آن کردند، ناامیدی کی‌یف را ابراز کرد.
جنگجویان واگنر که بامداد شنبه وارد روستوف شده بودند غروب همان روز آنجا را ترک کردند
ترامپ گفت: این آخرین نبرد است. آن‌ها می‌دانند، من می‌دانم، شما هم می‌دانید؛ همه این را می‌دانند. کار تمام است؛ یا آن‌ها می‌برند و یا ما. اما اگر آن‌ها پیروز شوند، دیگر آمریکایی در کار نخواهد بود.
منابع محلی می‌گویند جنگجویان طالبان یک کتابخانه در پنجشیر را آتش زده و مانع مردم برای مهار آتش شده اند.
موتورسواری یک زن در خیابان‌های کابل تعجب جنگجویان طالبان را به همراه داشته است.
طالبان برای متفرق کردن تظاهرات زنانی که در اعتراض به ممنوعیت تحصیل دختران در دانشگاه برگزار شده بود، از ماشین‌های آب پاش استفاده کردند. ویدئویی از استفاده جنگجویان طالبان از آب برای متفرق کردن دختران و زنان هرات را نشان می‌دهد، که چند نفر از معترضان بر اثر اصابت آب پرفشار به زمین می‌خورند.
سرمربی کامرون می گوید که بابت شکست و حذف از جام جهانی ناامید شده ولی درس های بزرگی از این پیکارها گرفته است.
مصر خواستار اجرای تصمیمات سازمان ملل در خصوص خروج نیروها و جنگجویان خارجی از لیبی در بازه زمانی مشخص شد.
چهار تن از نیرو‌های طالبان که به‌تازگی برای جنگ با جبهه مقاومت به پنجشیر رفته‌اند، روز جمعه وارد آرامگاه احمدشاه مسعود شدند و سنگ مزار او را شکستند.
گروهی از داوطلبان چچنی که در کنار نیرو‌های اوکراینی با نیروهای ارتش روسیه و چچنی‌های حامی آنها می‌جنگند، پوتین را دشمن بشریت می‌دانند و امیدوارند جنگ اوکراین به رژیم پوتین پایان دهد.
تظاهرات دانشجویان دختر دانشگاه هرات در اعتراض به نسل کشی شیعیان هزاره توسط جنگجویان طالبان سرکوب شد.
برزیل بدون تردید پرافتخارترین تیم جهان است و ایرانی‌ها نیز، جنگجویان واقعی هستند. کسی از اینکه بازی دو تیم ایران و برزیل به ست پنجم کشیده شود، تعجب نمی‌کند.
بنر‌های جشن پیروزی روز چهارشنبه در کابل به اهتزاز درآمدند. صد‌ها پرچم سفید طالبان بر روی تیر چراغ‌ها و ساختمان‌های دولتی برافراشته شدند. اواخر روز سه شنبه، آسمان کابل با آتش بازی و تیراندازی جنگجویان طالبان روشن شد.
جنگ احتمالی برای طرابلس به طور قابل توجهی متفاوت از جنگی خواهد بود که در فاصله سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ میلادی رخ داد. این جنگ درون طرابلس و بیش‌تر بین گروه‌هایی خواهد بود که پیش‌تر با حمله نیرو‌های تحت فرمان «خلیفه حفتر» به آن شهر در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ میلادی مقابله کردند و برخلاف نزاع پیشین درگیری پیش رو توسط لیبیایی‌ها صورت می‌گیرد و فاقد نیروی بزرگی از جنگجویان خارجی خواهد بود.
در نتیجه درگیری میان نیروهای جبهه مقاومت و جنگجویان طالبان در شهرستان عنابه استان پنجشیر، ۴۰ جنگجوی طالبان اسیر شدند، پنج تن کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.
جنگجویان خوشحال طالبان در خارج از سفارت سابق آمریکا در کابل اولین سالگرد به قدرت رسیدن جنبش را جشن گرفتند را جشن می‌گیرند، در حالی که این رژیم حقوق زنان را زیر پا گذاشته و ملت به سمت فقر و بدبختی حرکت می‌کنند.
برای جنگجویان طالبان، شادی پیروزی بر بحران اقتصادی کنونی سایه افکنده است. یک جنگجو گفت: ما ممکن است فقیر باشیم، اما پرچم سفید اسلام اکنون برای همیشه در افغانستان برافراشته خواهد بود.
طالبان در حالی یک سال حکومت بر افغانستان را جشن می‌گیرند که دختران را از رفتن به مدارس منع کردند.
یک دانشجوی ۲۲ ساله در پنجشیر می‌گوید: از زمانی که آن‌ها (جنگجویان طالبان) آمده اند، مردم احساس امنیت نمی‌کنند، احساس ترس می‌کنند و نمی‌توانند آزادانه صحبت کنند.
از زمانی که طالبان در ماه اوت سال گذشته به قدرت بازگشتند، صد‌ها جنگجو به کلاس‌های درس بازگشته اند.
از زمانی که طالبان در ماه اوت سال گذشته به قدرت بازگشتند، صد‌ها جنگجو به کلاس‌های درس بازگشته اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ