رئیس پلیس راهور گفت: در تصادفات خودرو چنان آتش می‌گیرد که انگار در آن خودرو TNT کار گذاشته شده است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رولز رویس خودروی سلطنتی؛ ساخته شده از طلا، یاقوت کبود و کریستال توسط هوش مصنوعی رندر شده و از رولز رویس یک نسخه فوق مجلل ارائه کرده است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه شاسی بلند شهری زوتی DL5 از سال آینده با موتور هیبرید برقی عرضه می شود، گفت: با توجه به ظرفیت تولید 250 هزار دستگاه خودرو در پارس خودرو، این مجموعه بدون شک می‌تواند بزرگترین خودروساز ایرانی در بازارهای صادراتی شود.
تیمی دانشجویی با رونمایی از خودروی مسابقه‌ای خود، خبر از شرکت در رقابت‌های فرمول دانشجویی دادند.
خودروی دانشجویی ایرانی ساخته شده توسط دانشگاه فردوسی مشهد امروز در نمایشگاه بین المللی با حضور سرپرست مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رونمایی شد.
مراسم رونمایی از خودروی فرمول یک ایرانی ساخته شده توسط دانشگاه فردوسی مشهد عصر امروز یک شنبه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۲ در محل نمایشگاه بین المللی برگزار شد.
خودروی فرمول یک ایرانی ساخته شده توسط دانشگاه فردوسی مشهد امروز در نمایشگاه بین المللی با حضور سرپرست مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رونمایی شد.
تصادفات جاده‌ای در ایران ۲۰ برابر استاندارد‌های جهانی است. پلیس راهور، وضعیت تولید خودرو‌های داخلی و کیفیت پایین را مقصر اصلی تصادفات منجر به مرگ می‌داند. برخی حامیان خودروسازی حتی زیر بار کیفیت پایین خودرو هم نمی‌روند و می‌گویند: «چرا به خودروی داخلی می‌گویی لگن؟ لندکروز با ۲۰۶ فرقی ندارد.»
گروه صنعتی ایران خودرو از باز شدن ایربگ بیش از دوهزار دستگاه خودرو که از ابتدای سال گذشته تاکنون دچار سانحه تصادف شده اند خبر داد و توضیحاتی درباره نحوه عملکرد این سیستم منتشر کرد.
اظهارات وزیر صمت در خصوص عرضه ساندروی ایرانی و ۸ خودروی جدید در سال ۱۴۰۲ را مشاهده می کنید.
اگرچه تولید خودرو در سال گذشته به یک میلیون و ۳۴۸ هزار دستگاه رسید و برنامه دولت افزایش مستمر تولید است اما نیمی از خانوارهای ایرانی یعنی ۱۳.۲ میلیون خانوار فاقد خودروی شخصی هستند.
هشت دستگاه خودروی صفر کیلومتر بار این کشنده بودند که پس از واژگونی، ۶ خودرو آسیب جدی دیدند و تنها دو خودرو سالم ماندند.
رئیس پلیس راهور گفت: در عراق اصلا گواهینامه رانندگی وجود ندارد و هرکسی که رانندگی بلد باشد از خودرو استفاده می‌کند؛ تصادفات عراق ۳.۵ برابر ایران است، اما کشته‌های تصادفات عراقی‌ها نصف ایرانی‌ها است و این موضوع تنها به دلیل خودرو‌های ایمن است!
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از ایجاد خط تولید خودروی ایرانی در ارمنستان با هدف صادرات به کشورهای حوزه اوراسیا خبر داد.
رویداد خودروهای آینده به مدت دو روز در یک خودروسازی ایرانی برگزار می‌شود و قرار است یک خودروی متصل رونمایی شود.
در ادامه تعمیق روابط ایران با ونزوئلا و همکاری‌های ضد تحریمی دو کشور تولید ۴ خودروی ایرانی در ونزوئلا کلید خورده است.
با پیشنهاد رئیس سازمان توسعه تجارت و استقبال ارمنستانی‌ها، خط تولید خودروی ایرانی در ارمنستان برای صادرات به کشورهای عضو اوراسیا راه‌اندازی می‌شود.
معاون وزیر صمت گفت: خودروهای تارا، دنا و شاهین مورد توجه روسیه قرار گرفته و به احتمال زیاد بخشی از حجم صادراتی خودروها مربوط به همین محصولات خواهد بود.
رئیس پلیس راهور گفت: در تصادفات خودرو چنان آتش می‌گیرد که انگار در آن خودرو TNT کار گذاشته شده است!
معاونت اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهور در خصوص در اختیار قرار داشتن یک دستگاه خودروی غیر ایرانی از سوی تیم حفاظت معاون اول رئیس جمهور توضیحاتی را ارائه کرد.
وزیر صمنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه گفت: حرکت رو به رشد روابط اقتصادی ایران و روسیه در یک سال گذشته آغاز شده است، گفت: در نمایشگاه روسیه نیز دو مدل خودرو ایرانی «تارا» و «شاهین» عرضه شد.
معاونت اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهور در خصوص در اختیار قرار داشتن یک دستگاه خودروی غیر ایرانی از سوی تیم حفاظت معاون اول رئیس جمهور توضیحاتی را ارائه کرد.
ستاد مرکزی اربعین حسینی تاکید کرد: انتقال زائران اربعین با اتوبوس و خودروی شخصی ایرانی به داخل عراق در ایام اربعین (از پنجم لغایت ۲۳ ماه صفر) ممنوع خواهد بود.
ستاد مرکزی اربعین حسینی در اطلاعیه شماره ۴ تاکید کرد: انتقال زائران اربعین با اتوبوس و خودروی شخصی ایرانی به داخل عراق در ایام اربعین (از پنجم لغایت ۲۳ ماه صفر) ممنوع خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ