سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال هدایت تیم قبرسی را برعهده گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه ریکاردو ساپینتو سرمربی فصل گذشته این تیم اشتباهاتی داشت، گفت: از عربستان، قطر و تیم فرهاد مجیدی پیشنهاد دارم ولی به یک شرط دوست دارم در استقلال بمانم.
ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال ضمن اعلام خبر جدایی اش از این باشگاه گفت: اعتماد به هیات مدیره کاهش یافته بود و ادامه کار در این شرایط را غیر ممکن می‌دانم.
ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال رسما از این تیم جدا شد.
«ریکاردو ساپینتو» سرمربی تیم فوتبال استقلال گزینه جدی هدایت تیم آپوئل قبرس است.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران از عملکرد فنی ریکاردو ساپینتو انتقاد کرد و گفت: سرمربی استقلال با یک روش بازی می‌کرد و پلن B نداشت.
شکست تیم فوتبال استقلال در فینال جام حذفی و رفتارهای ریکاردو ساپینتو بازتاب زیادی در رسانه‌های کشور پرتغال داشت و یک روزنامه حرکات سرمربی استقلال را «باورنکردنی» توصیف کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به صحبت‌های روز گذشته ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال واکنش نشان داد و از علیرضا بیرانوند دروازه بان سرخپوشان قبل از شروع دربی حمایت کرد.
ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال به اعضای این تیم هشدار داد مراقب تیم فوتبال نساجی باشند، چون سال گذشته در ورزشگاه آزادی و در ضربات پنالتی بازی را به حریف واگذار کرده‌اند.
ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از برد مقابل تراکتور و پیش از حضور در نشست خبری یک تماس تلفنی داشت.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به آمادگی تیمش برای حضور در دیدار حساس برابر پرسپولیس گفت: کاملا آماده این بازی هستیم و پرسپولیس باید نگران همه بازیکنان ما باشد.
ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال معتقد است یکی از مدافعان این تیم با روزهای اوج خود فاصله گرفته است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از استراحت در کشورش به ایران بازگشت.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران صادر کرد..
ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال برای رسیدگی به امور شخصی خود امروز (سه‌شنبه) به پرتغال سفر کرد.
ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال در نشست خبری بعد از این مسابقه در حالی که به‌شدت از مجتبی حسینی همتای خود در تیم پیکان ناراحت بود جملاتی بر زبان آورد که توهین‌آمیز و زشت بود،
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد که برکناری سرمربی تیم فوتبال این باشگاه در دستور جلسه هیات مدیره نیست.
یکی از بازیکنان سابق تیم فوتبال واسکودوگوما برزیل به افشاگری از اتفاقاتی که در سال ۲۰۲۰ باعث سقوط این تیم شد و نقش ریکاردو ساپینتو در این اتفاق پرداخت.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به حساسیت‌های دیدار با نساجی گفت: «ریکاردو ساپینتو» از بازیکنان استقلال شناخت خوبی پیدا کرده و با همین شناخت به ترکیب مورد علاقه‌اش رسیده است.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال بدون توجه به اینکه دوران محرومیتش را پشت سر می‌گذارد، دقایقی پس از پایان سوت دیدار استقلال و آلومینیوم نقش اول یک جنجال دیگر شد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از پایان جلسه اش در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفتگویی را با خبرنگاران انجام داد.
سرپرست تیم فوتبال استقلال توضیحاتی درباره اخراج ریکاردو ساپینتو سرمربی این تیم در دیدار با گل گهر ارائه کرد.
مربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به صحبت‌های ریکاردو ساپینتو و سایر استقلالی‌ها به اظهارنظری از امیر قلعه‌نویی اشاره کرد.
ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مقابل پیکان باید صبور بوده و کیفیت لازم برای پا به توپ شدن را داشته باشیم.
ریکاردو ساپینتو سرمربی فعلی تیم فوتبال استقلال از سوی فدراسیون فوتبال پرتغال به یک ماه محرومیت و پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ