نماینده فوتبال کشورمان در صورت برتری برابر الفیصلی به احتمال زیاد باید به مصاف نایب‌قهرمان جام باشگاه‌های جهان برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که واشنگتن در حال فرو رفتن در اعماق جنگ با روسیه است و انتظار دارد که جنگ اوکراین مدت زمانی طولانی ادامه پیدا کند.
حساس‌ترین دوئل هفته نخست لیگ برتر فوتسال در سیرجان رقم خواهد خورد !
استاد دانشگاه امام حسین(ع) گفت: امام تردید داشتند که پذیرش قطعنامه واقعاً به جنگ پایان خواهد داد یا خیر. ایشان انتظار داشتند که جنگ با نظامی گری به نقطه مطلوب و پیروزی برسد.
اگر روسیه قبل از آغاز جنگ اوکراین چنین موضعی در قبال جزایر سه‌گانۀ خلیج فارس اتخاذ می‌کرد، موضعش نهایتا با اعتراض وزارت خارجۀ ایران مواجه می‌شد. اما الان نه فقط موضعی علیه ایران، بلکه موضعی خلاف انتظار اتخاذ کرده است.
بر اساس برآوردهای برخی کارشناسان ایرانی، 440 میلیارد دلار خسارات مستقیم جنگ تحمیلی بوده که با توجه به ارزش کنونی دلار، اکنون به 1.1 تریلیون دلار یا 1100 میلیارد دلار بالغ می‌شود. اینها به جز غرامتی است که برخی جانبازان ایران به واسطه لطمه انسانی به کشور، انتظار دریافتش را دارند و البته واضح است که این مجاهدت‌ها قابلیت ارزش گذاری ریالی ندارد. حتی اگر قرار باشد صرفاً رقم 97 میلیارد دلاری خسارات غیرمستقیم درج شده در گزارش هیات کارشناسی سازمان ملل پرداخت شود، اکنون می‌بایست بالغ بر 242 میلیارد دلار به ایران خسارت پرداخت شود.
منابع عبری از سلاح جدید موشکی حزب‌الله لبنان سخن به میان آورده‌اند که انتظار داشته‌اند در جریان مانور اخیر جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان در جنوب این کشور، از آن رونمایی شود.
محسن رضایی معاون اقتصادی دولت که در دفاع مقدس فرمانده کل سپاه بود حالا در دولت رئیسی در جایگاه معاون اقتصادی فعالیت می‌کند. او در انتخابات ۱۴۰۰ به‌همراه زاکانی و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نامزد‌های پوششی ابراهیم رئیسی بودند. پس از پایان جنگ ایران و عراق و در سال ۱۳۶۹ در مقطع کارشناسی اقتصاد در مرکز آموزش سازمان برنامه‌وبودجه تحصیلات خود را از ابتدا آغاز کرد. وی کارشناسی ارشد اقتصاد و دکتری اقتصاد را در سال ۱۳۷۹ از دانشگاه تهران اخذ کرد.
پرسپولیس در مرحله بعدی جام حذفی به مصاف برنده گل‌گهر و فولاد خواهد رفت.
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد خطاب به ملت ایران و دوستداران انقلاب در سراسر جهان عنوان کرد: مطمئن باشید و با اقتدار حرکت کنید. انقلابی با این عظمت به یاری خدای سبحان از تنگناهای اقتصادی با اقتدار عبور خواهد کرد. پیروزی پرافتخار در میدان جنگ نظامی را در میدان جنگ اقتصادی تکرار خواهیم کرد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: از جمهوری اسلامی، انتظار اینست که حتی از سازمان ملل نیز سبقت گرفته و برای پایان دادن به جنگ اوکراین که صلح جهانی را به خطر انداخته و مشکلات جدی زیادی برای اقتصاد جهان به وجود آورده، تلاش‌های بی‌وقفه نماید نه آنکه به چنین قطعنامه‌ای رأی ممتنع بدهد!
جنگ اوکراین، برای اروپا زنگ بیداری بود، منتهی نه آن‌طور که روسیه انتظار داشت. به جای دودستگی در اروپا، جنگ متحدشان کرد.
وزیر دفاع آمریکا می گوید واشنگتن انتظار دارد که اوکراین به زودی حملاتی را علیه مواضع روسیه صورت دهد.
پایگاه آکسیوس به نقل از مقامات اتحادیه اروپا نوشت انتظار می رود اتحادیه اروپا هفت نهاد مرتبط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را که، به ادعای این اتحادیه در تحویل پهپاد به روسیه برای جنگ علیه اوکراین نقش دارند، مورد تحریم قرار دهد.
روزنامه کیهان نوشت: در این تقابل و به تعبیری تهاجم و جنگ فرهنگی که افتادن هر روسری و حجاب از سر دختران و بانوان ایرانی به عنوان افتادن عَلَم و پرچم یک سرباز و میدان‌دار تلقی می‌شود، انتظار از دختران و بانوان این سرزمین آگاه بودن به فلسفه این تقابل و تفکر درخصوص نیت پلید جبهه دشمن است.
جایشانکار گفت: «از فوریه، اروپا شش برابر بیشتر از هند انرژی فسیلی از روسیه وارد کرده است؛ بنابراین اگر جامعه‌ای با سرانه ۶۰هزار دلار احساس کند که باید از خود مراقبت کند (و من این را به عنوان امری مشروع می‌پذیرم)، آن‌ها نباید انتظار داشته باشند که جامعه‌ای با سرانه ۲هزار دلار ضربه بخورد.»
با برپایی لیگ نخبگان، حالا انتظار می رود که سهمیه فوتبال ایران به طرز قابل توجهی کاهش یابد و این مسئله، رقابت تیم ها را افزایش خواهد داد.
طرح‌های تهاجمی روسیه، نشان می‌دهد که ارتش انتظار داشت صد‌ها مایل در سراسر اوکراین ورود کرده و ظرف چند روز پیروز میدان جنگ شود. به افسران گفته شد که اونیفورم‌ها و مدال‌های خود را در انتظار رژه نظامی در کی‌یف، پایتخت اوکراین بسته‌بندی کنند. اما پوتین به‌جای آن پیروزی مهیب، با کشته شدن ده‌ها هزار نفر از نیروهایش و نابودی بخش‌هایی از ارتشش پس از نزدیک به ۱۰ ماه جنگ، با چیز دیگری مواجه است: بزرگ‌ترین فاجعه انسانی و استراتژیک کشورش از زمان فروپاشی شوروی.
مشاور رئیس‌جمهور اوکراین می‌گوید جنگ دست‌کم تا ۲ سال آینده ادامه دارد و نباید انتظار داشت که درگیری‌ها طی چند ماه آینده متوقف شود.
آمریکا «انتظار ندارد» جنگ اوکراین در زمستان متوقف شود.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به تقویت روابط ایران و روسیه گفت: انتظار دارم جسارت تهران در نتیجه روابط با روسیه تقویت شود.
محسنی اژه‌ای گفتسلطه‌گران شبانه‌روز مشغول توطئه و فساد وفتنه علیه ایران اسلامی هستند؛ آن‌ها یک روز با تلاش جهت راه‌انداختن جنگ داخلی و خارجی و روز دیگر با فتنه و تحریم و عملیات ترکیبی به سراغ مردم ایران می‌آیند.
دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد با توجه به شرایط موجود، انتظار گفت‌وگوی مستقیم بین سران روسیه و اوکراین برای پایان جنگ، با واقعیت جاری تطابق ندارد.
رئیس‌جمهور روسیه با اعلام اینکه جنگ اقتصادی علیه روسیه با شکست مواجه شد، تصریح کرد انتظار می‌رود تورم در این کشور تا پایان سال جاری به ۱۲ درصد برسد.
روزنامه نیکی آسیا در گزارشی نوشت اتحادیه اروپا که به دلیل جنگ اوکراین در آستانه شروع فصل سرما قرار گرفته، مشتاقانه در انتظار ورود نفت ایران به بازارهای بین‌المللی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ