اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایلام-استان ایلام در حالی آماده سفر دوم رئیس جمهور می شود که ۱۰ مسئله اساسی در استان وجود داردکه توجه ویژه دولت را می طلبد.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور طی سفری دو روزه به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.
ساری- استاندار مازندران از سفر رئیس جمهور به استان برای افتتاح فاز دوم آزاد آه تهران -شمال خبر داد.
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی گفت: ۱۱ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن در جریان سفر دوم رئیس جمهور به استان به مردم تحویل داده شد که این امر حاکی از اهتمام لازم برای ساخت و اتمام طرح های مسکن است.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در راستای دور دوم سفر استانی آذربایجان شرقی گفت: اعتباراتی که در این سفر برای حوزه زنان و خانواده در نظر گرفته شده نسبت به بودجه سفر قبلی افزایش داشت.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: مردم آذربایجان شرقی در حاشیه سفر رئیس جمهور به این استان بیشتر درخواست تسهیلات کردند تا بتوانند فعالیت‌های اقتصادی داشته باشند.
مشاور و دستیار اجرایی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده دستاوردهای دور اول سفر استانی آذربایجان شرقی در حوزه زنان و خانواده را تشریح کرد.
مدیرکل امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه گفت: یکی از ابتکارات رئیس جمهور در جریان سفر آتی به آذربایجان شرقی، دعوت از تجار و بازرگانان ایرانی مقیم خارج از کشور به این استان است.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: همان طور که می‌دانید رئیس‌جمهور قرار است به همراه اعضای هیئت دولت در سفری دو روزه مهمان مردم استان آذربایجان شرقی باشد.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور اهم برنامه های سفر استانی هیات دولت به استان آذربایجان شرقی را تشریح کرد.
جلسه بررسی و جمع بندی موضوعات و طرح های دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی عصر امروز به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزارشد.
ارومیه - معاون اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: در سفر رییس جمهور به استان ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که تاکنون ۱۲ درصد آن پرداخت شده است.
ارومیه - معاون اقتصادی استانداری آذربایجان غربی گفت: در سفر رییس جمهور به استان ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که تاکنون ۱۲ درصد آن پرداخت شده است.
سفر رئیس جمهور به استان سیستان و بلوچستان
تبریز- معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: در حال حاضر هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از تعهدات سفر استانی ریاست جمهوری به آذربایجان شرقی محقق شده که اتفاق بزرگی است.
اهواز - رئیس جمهور بعد از سفری ۲ روزه به استان خوزستان، لحظاتی پیش اهواز را به مقصد تهران ترک کرد و به سفر خود پایان داد.
اهواز- معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: در دور دوم سفر استانی هیئت دولت به خوزستان در مجموع ۲۳۰ طرح و مصوبه با اعتبار حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.
اهواز- مسئول بسیج رسانه خوزستان با اشاره به حضور رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیأت دولت سیزدهم در استان گفت: بیش از یکصد رسانه استانی و محلی این سفر را پوشش خبری و تصویری می‌دهند.
علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور روز پنجشنبه مورخ هشتم دی ماه به استان اردبیل سفر کرد.
استقلال معدن مس آذربایجان همواره از دغدغه‌های مدیران استانی و مردم آذربایجان بوده و رئیس جمهور سیزدهم در سفر استانی خود به آذربایجان شرقی دستور آن را صادر کرد.
شاهرود- استاندار سمنان گفت: ۱۰۰ درصد اعتبارات سفر رئیس جمهور جذب و این استان آماده دور دوم سفر استانی حجت الاسلام رئیسی است.
اهر- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی از سهم ۹ میلیارد تومانی بخش کشاورزی اهر از مصوبات سفر رئیس جمهور به آذربایجان‌شرقی خبر داد.
تبریز- با سفر هیئت دولت سیزدهم به آذربایجان شرقی و تاکید رئیس جمهور مبنی بر اتمام پروژه های نیمه تمام و رهاشده این استان، امیدها برای اتمام این پروژه ها زنده شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ