منابع ژاپنی از بیم رانش زمین در دو منطقه دستور تخلیه هزاران نفر را دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حمیدرضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس کشور گفت: تا امروز ۵۴۰ ملک مازاد در آموزش و پرورش شناسایی شده‌اند و ۳۴۱ ملک در فرایند ارزش‌افزایی قرار گرفته است.
زندان‌های استان البرز مخصوصاً زندان رجایی شهر به جهت اینکه در داخل محیط شهری کرج واقع شده و زندان قزلحصار و رجایی شهر به جهت اینکه تحت مدیریت استان تهران هستند، مشکلات و مسائلی را به وجود آورده اند که جابجایی آنها جزو مطالبات مردمی بود و مدیران استان البرز، نمایندگان مردم استان البرز نیز مطالباتی داشتند، همچنین مجموعه قضایی و دادگستری استان البرز گزارشاتی در این خصوص به رئیس قوه قضاییه واصل کرد و در نهایت در جلسه شورای اداری ریاست قوه قضاییه دستور انتقال قطعی زندان رجایی شهر از محیط شهری کرج و بررسی درباره زندان قزلحصار را صادر کرد.
در دوسلدورف آلمان، مقامات محلی به ۱۳۰۰۰ نفر از ساکنان دستور دادند که به دلیل کشف بمب دوران جنگ جهانی دوم، خانه های خود را به طور موقت تخلیه کنند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه نسبت به دستور دادستان فدرال آمریکا مبنی بر تخلیه و جابجایی محموله سرقتی نفت ایران که در یک نفتکش در سواحل آمریکاست،‌ واکنش نشان داد.
پلیس سوئیس به دلیل گسترش آتش سوزی جنگلی دستور تخلیه چندین روستای کوهستانی را صادر کرد، در حالی که هنوز مشخص نیست چه تعداد از مردم آسیب دیده اند.
دستور تخلیه برای ساکنان و مشاغل اطراف آتش سوزی مخزن نفت ناشی از رعد و برق که روز شنبه موجب انتشار ستونی از دود بر فراز دریاچه چارلز، لوئیزیانا شد، همچنان پابرجاست.
بیش از ۴۶ هزار خانوار از ساکنان جنوب ژاپن به دلیل طوفان ماور مجبور به تخلیه منازل شدند.
آتش سوزی رامونا، ۳۲۸ هکتار از دامنه تپه در شمال سن جاسینتو در کالیفرنیا را سوزاند و باعث تخلیه مردم منطقه شد.
مقامات شرق سوئیس به ساکنان روستای کوچک برینز دستور تخلیه روستا را دادند، زیرا کارشناسان زمین شناسی می گویند توده ۲ میلیون مترمکعبی از سنگ های آلپ ممکن است در هفته های آینده شکسته و فروریزند.
آتش سوزی در کارخانه مواد پلاستیکی در برونزویک ایالت جورجیا، مقامات را وادار کرد تا دستور تخلیه را برای مردم در نیم مایلی محل آتش سوزی صادر کنند.
ستون‌های دود سیاه و سمی ناشی از آتش‌سوزی در یک کارخانه بازیافت پلاستیک در شرق ایندیانا در روز چهارشنبه باعث دستور به تخلیه حدود ۲۰۰۰ نفر از این منطقه شد.
حمید خادم بیست و سوم فروردین ماه اظهار کرد: روستای چم‌گز دارای ۹۰ خانوار است که به‌علت قرار گرفتن در حاشیه رودخانه سیمره و احتمال وقوع سیلاب دستور تخلیه آن صادر شد.
از منظر حقوقی، هرگونه تهدید مستأجر و ورود به ملک بدون حکم قضایی و یا دستور تخلیه جرم است و اگر موجری وارد این ماجرا شود به عنوان آمر مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.
در پی خروج یک قطار باری از ریل در نزدیکی روستایی در ایالت اوهایو و وقوع آتش‌سوزی گسترده، مقامات برای ساکنان این ناحیه دستور تخلیه صادر کردند.
اژه‌ای به مقوله افزایش قیمت سکه و مهریه‌هایی که با سکه تعیین شده‌اند، اشاره کرد و گفت: متأسفانه قیمت سکه بالا است؛ لذا به مسئولان قضایی ذیربط دستور می‌دهم ضمن توجه و تاکید به رعایت حقوق زوجه، در قبال کسانی که به سبب عدم توانایی پرداخت مهریه‌ای که با سکه تعیین شده، تحت تعقیب قرار می‌گیرند و یا محکوم شده‌اند، تجدیدنظری صورت دهند؛
شهردار کی یف، پایتخت اوکراین امروز چهارشنبه اعلام کرد که به دلیل خاموشی های ادامه دار و گسترده در این کشور که در پی حملات روسیه به اوکراین حادث شده است، احتمال تخلیه بخش هایی از کی یف در دستور کار قرار گرفته است.
با نزدیک‌شدن طوفان قدرتمند نانمادول به مناطق غربی ژاپن، دولت این کشور، با اعلام سطح هشدار ۴ و ۵، دستور تخلیه نزدیک به ۱۰ میلیون نفر را صادر کرد.
علیرضا احمدی منش دادستان هرمزگان گفت: دستور داده شد یک کشتی حامل ۷۰ هزار تن گندم از کشور روسیه نیز به سرعت در بندر شهید رجایی بندرعباس پهلو بگیرد و محموله آن تخلیه شود.
به‌دنبال گسترش سریع حریق در جنگل‌های کالیفرنیا، سازمان آتش‌نشانی شهرستان سیسکیو در این ایالت از ساکنان خواست تا فورا منطقه را ترک کنند.
با نزدیک‌شدن طوفان قدرتمند هینامنور به مناطق جنوبی ژاپن، مقامات این کشور دستور تخلیه ۱۰۰ هزار نفر در استان جنوبی اوکیناوا را صادر کردند.
نستهن مقدم، شهردار یاسوج گفت: تخلیه زباله‌ها در جلوی درب ساختمان تامین اجتماعی یک حرکت خودجوش بود که به محض اطلاع معاون خدمات شهری و اینجانب دستور به پاکسازی محل و جمع آوری زباله‌ها را دادیم، اما پاکبانان از جمع آوری و پاکسازی محل امتناع کردند که با استفاده از نیرو‌ها و ماشین آلات سایر حوزه‌ها اقدام به این کار کردیم.
صالح محمد العراقی معروف به «وزیر صدر» دستور داد تا معترضان ساختمان پارلمان این کشور را حداکثر طی ۷۲ ساعت آینده تخلیه کنند.
جریان صدر عراق دستور داد تا معترضان ساختمان پارلمان این کشور را حداکثر طی ۷۲ ساعت آینده تخلیه کنند.
رهبر جریان صدر عراق دستور داد تا معترضان ساختمان پارلمان این کشور را حداکثر طی 72 ساعت آینده تخلیه کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ