روزنامه گاتزتا دلو اسپورت از مهدی طارمی به عنوان خطرناک‌ترین بازیکن پورتو نام برده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه حدود ۳۰ مغازه و انبار از ۳۰ درصد تا ۱۰۰ درصد در آتش سوختند، گفت: در حال حاضر آتش‌نشانان در حال لکه‌گیری و تخلیه دود هستند و پس از پایان ماموریت تیم کارشناسی بررسی خود برای یافتن علت حادثه را آغاز خواهد کرد.
هر ماوریک دارای ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد از جلو، و کمک خودکار نور بالا است. به دلیل قیمت ماوریک، انتظار نمی‌رود که هیچ تغییری در لیست ویژگی‌های ایمنی استاندارد این خوردو برای سال ۲۰۲۴ شاهد باشیم.
تعداد این نوع مار پایتون در این منطقه آنقدر زیاد شده است که موجب هشدار مسئولان مراقبت از محیط‌زیست شده است. اشتهای سیری‌ناپذیر این مار‌ها به اکوسیستم طبیعی شکننده این منطقه صدمه زده و گونه‌های جانوری بومی متعددی را از بین می‌برد.
انتشار یک شایعه عجیب چند روز قبل باردیگر نامش را برسر زبانها انداخت اما ستاره سابق پرسپولیس این فصل را نیز دور از این تیم سپری خواهد کرد.
نیک مارسمن، دروازه‌بان تیم اینترمیامی، به دلیل گزش عنکبوت سمی در بیمارستان بستری شد.
مطالعه جدید که در نشریه Cell منتشر شده است، نشان می‌دهد تنها چند ناحیه خاص دستگاه بویایی در پاسخ به فرومون‌های هشدار دهنده فعال می‌شوند. فرومون‌ها پیام‌های خطری هستند که باعث وحشت و تخلیه لانه می‌شوند. این نتایج پرسش‌هایی را در مورد نحوه پردازش اطلاعات حسی در مغز مورچه و همچنین احتمالات وسوسه‌انگیزی را برای آشکار ساختن صد‌ها گیرنده بوی دیگر مطرح می‌کند.
نماینده ولی فقیه در قم با بیان اینکه برخی هنرشان این است که انسان‌های معاند را به مخالف، مخالف را به موافق و موافق را به فدایی تبدیل کنند، گفت: در طرف مقابل هم برخی عکس عمل می‌کنند و فدایی‌ها را به موافق، موافق را به مخالف و مخالف را به معاند تبدیل می‌کنند و ما باید این افراد را بشناسیم و به آنها مسئولیت ندهیم.
تصویری قابل تامل از بنر هشدار درباره بستن کمربند ایمنی در خودرو در فضای مجازی دست به دست می‌شود که در آن از عکس امیر تتلو، خواننده پرحاشیه به عنوان قربانی عدم بستن کمربند ایمنی استفاده شده است!
محققان ۲۰ ماده شیمیایی را در نمونه‌های هوا، شناسایی کردند که از اجزا و قطعات مورد استفاده برای ساخت ماشین برآمده بودند. میزان غلظت این مواد متفاوت بود و بستگی به دمای سطوح در داخل خودرو داشت. میزان غلظت برخی از این مواد از قبیل «فرمالدهید» تا حد ۳۵ درصد و ۶۱ درصد بیشتر از استاندارد‌ها بوده است. این محققان همچنین مقادیری از ماده «بنزن» را یافتند که تنفس آن برای رانندگان در مسافت‌های طولانی ناایمن است. آن‌ها توصیه کردند هنگام رانندگی با خودروی نو، شیشه‌های ماشین پایین باشد.
سرمربی محبوب هواداران استقلال نیم فصل دوم رویایی ای را پشت سر می گذارد.
پپ گواردیولا، سرمربی تیم منچسترسیتی، یک بار دیگر با لباس های گرانقیمتش مورد توجه قرار گرفت.
قبل از اینکه سگ‌های آبی به انسان‌ها یا حیوانات دیگر حمله کنند، با غر زدن و خش‌خش هشدار می‌فرستند. در خشکی، حیوان به سمت پا‌های عقب خود بلند می‌شود تا با تهدید روبرو شود. در آب، سگ‌آبی دم خود را به سطح می‌کوبد تا قبل از شیرجه زدن به محل امن، به دیگران در کلنی هشدار دهد.
لحظاتی پیش از گل برتری پرسپولیس، مهدی تارتار به مدافعان تیمش از این بابت هشدار داده بود.
این عکس در سال ۱۹۴۰ و همزمان با آغاز حمله هوایی در نبرد بریتانیا گرفته شده است. کودکان حاضر در عکس تا لحظاتی قبل از ثبت عکس مشغول برداشت از مزرعه رازک در همان نزدیکی بودند و با هشدار حمله هوایی به حفره‌ای که به همین منظور حفر شده بود پناه بردند.
پاکو خمس سرمربی اسپانیایی تراکتور با صدای بلند مشغول هدایت تیمش از کنار خط است.
مدافع برزیلی در آستانه دربی پایتخت نامه هشدار فسخ قرارداد یک طرفه برای باشگاه استقلال فرستاد.
در لحظه گل اول ایران به ولز، ضربان قلب کارلوس کی‌روش به طرز نگران‌کننده‌ای بالا رفت.
استاد برجسته فلسفه گفت: قدرت سیاسی گمان می‌کند رفتاری که امروز نسل جدید انجام می‌دهد از سر لج بازی است و عکس‌العمل سیاسی است. خیر این طور نیست. نحوه بودن، اگزیستانس و هستی که دارد این چنین است. این یک وضعیت سیاسی نیست و به همین دلیل نمی‌توان با آن برخورد سیاسی کرد و اگر چنین اتفاقی رخ بدهد نتیجه عکس به‌همراه خواهد داشت.
یک پروژه پژوهشی هشدار می‌دهد که استفاده بیش از حد از فناوری می‌تواند ناهنجاری‌هایی در بدن ما ایجاد کند. پژوهشگران با یک طراح سه‌بعدی برای ساختن تصاویری از «انسان آینده» همکاری کردند که مشکلات مربوط به فناوری را در استفاده روزانه از آن نشان می‌دهد. پژوهشگران نام این مدل سه بعدی را میندی (Mindy) گذاشتند.
نشریه مارکا اسپانیا با تمجید از توانایی‌های مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو، از مهدی طارمی به عنوان خاویار ایرانی با نیش مار یاد کرد و به باشگاه اتلتیکو مادرید برای مهار او هشدار داد.
جنبش های فتح و حماس با تاکید بر اینکه هر اقدامی از سوی صهیونیست ها با عکس العمل فلسطینیان مواجه خواهد شد، درباره پیامدهای آتش زدن قرآن کریم به دست صهیونیست ها هشدار شدید اللحن دادند.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، با یک ضربه فوق العاده دروازه تیم سابق خود دورتموند را باز کرد.
از پنج رقیب پرسپولیس تا اینجای فصل سه تیم از آنها بازی را ده نفره به پایان رسانده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ