تصور می شد که سیستم های ابتدایی ضد هوایی ارتش یوگسلاوی هیچ شانسی برای آسیب رساندن به هواپیما ندارند، چه رسد به سقوط آن. به زودی ثابت شد که آمریکا اشتباه می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باغ گلشن این شهر کویری با درختان نخل و جوی‌های پر آبش گویی رویای بهشت را به واقعیت تبدیل می‌کند. این فقط یک روی طبس است. روی دیگر آن جاذبه‌های طبیعی آن است که هر یک از آن‌ها به تنهایی برای معرفی جهانی هر کشوری کافی است.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: ایران تنها کشوری بود که در نشست اپسد توانست بندی مبنی بر حل مشکل گرد و غبارها اضافه کند.
انتصاب ترکی که فاقد هرگونه سابقه و تجربه بنگاه داری می‌باشد به مدیر عاملی صندوقی که یکی از بزرگترین بنگاه‌های اقتصادی کشور گامی بلند به طرف وخامت بیشتر اوضاع صندوق بود؛ شاید بتوان گفت تنها صلاحیت ترکی برای این مسئولیت هم استانی بودن با وزیر است!
دارنده مدال طلای پرتاب نیزه پارالمپیک توکیو گفت: به دلیل شرکت در دوره‌های آموزشی پارادوومیدانی که ۹ تا ۱۳ اردیبهشت در هندوستان برگزار می‌شود، امکان شرکت در مسابقات قهرمانی کشور را ندارم.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه البته شرط عربستان برای انجام عملیات حج تنها با ایرلاین حامل پرچم هم سر جای خود بوده‌است، گفت: انجام عملیات حج تنها با ایرلاین جمهوری اسلامی ایران به طور عمده به موضوعات تکنیکال برمی‌گردد که جزییات خاصی دارد و موضوع سیاسی نیست.
رهبر کاتولیک‌های جهان می‌گوید که روسیه تنها «امپراتوری» نیست که منافعش به آتش جنگ در اوکراین دامن می‌زند.
کشور چین از سال‌های دور جزو شرکای راهبردی ایران در حوزه‌های سیاسی و امنیتی محسوب می‌شود و حتی در اوج سال‌های تحریم اصلی‌ترین شریک تجاری ایران باقی مانده است.
چین تنها کشوری است که موفق به خرید سوخو-۳۵ از روسیه شده است و مذاکرات هند با مسکو هنوز پیشرفت قابل توجهی نداشته است.
ایران، تنها کشوری است که کمترین مالیات را از دخانیات می گیرد؛ در حالی که سیگار ارزان قیمت سالانه جان ۶۰ هزار نفر را می گیرد.
کره شمالی تنها کشوری است که برای اولین بار به صراحت تهدید به استفاده از سلاح هسته‌ای را مطرح کرده است. اکنون ۷۱ درصد از مردم کره جنوبی از دستیابی کشورشان به سلاح هسته‌ای حمایت می‌کنند.
اینکه کشوری تنها با چهار میلیون نفر جمعیت تا کنون در شش دوره حضور در جام جهانی موفق شده سه مدال این رقابتها را به گردن بیاویزد خارق‌العاده است.
وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که در مقابله با محاصره ظالمانه در کنار ملت یمن ایستاده است.
وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که در مقابله با محاصره ظالمانه در کنار ملت یمن ایستاده است.
با طولانی‌شدن جنگ در اوکراین، مقامات ارشد اروپا با انتقاد از رویکرد واشنگتن در این بحران می‌گویند آمریکا تنها کشوری است که از ادامه جنگ سود می‌برد.
امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به حادثه تروریستی تلخ و تاسف برانگیز حرم مطهر شاهچراغ تصریح کرد: این روز‌ها که کشور عزیزمان درگیر فتنه، آشوب، اغتشاش و دشمنی برنامه‌ریزی شده نظام استکبار است، تشکیل این مجالس باشکوه و نورانی و سخن گفتن از شهدا، راه شهدا، آرمان و اندیشه شهدا، ایثار واز خودگذشتگی شهدا، ولایت‌مداری و دشمن‌شناسی آنان برای تحقق آرمان‌های مقدس نظام اسلامی، بیش از هر زمان دیگری لازم و ضروری است و مصداق بارز «جهاد تبیین» است.
مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح در امور ارتش گفت: انقلاب اسلامی مفتخر است که امنیت خود را از نظام‌های سلطه و با باج‌دهی به دست نیاورده و تنها کشوری است که امنیت ملی خود را اجاره نکرده است.
رئیس مجلس ضمن محکوم کردن جنایت دشمن در شیراز، به اعتراضات اخیر در کشور پرداخت و تاکید کرد: ما اعتراض را، نه تنها درست و عامل پیشرفت کشور می‌دانیم بلکه معتقدیم این تحرکات اجتماعی به شرط مرزبندی با خشونت‌طلبان، جنایتکاران و تجزیه‌طلبان باعث تغییر سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌ها خواهد شد.
رئیس مجلس ضمن محکوم کردن جنایت دشمن در شیراز، به اعتراضات اخیر در کشور پرداخت و تاکید کرد: ما اعتراض را، نه تنها درست و عامل پیشرفت کشور می‌دانیم بلکه معتقدیم این تحرکات اجتماعی به شرط مرزبندی با خشونت‌طلبان، جنایتکاران و تجزیه‌طلبان باعث تغییر سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌ها خواهد شد
رئیس مجلس ضمن محکوم کردن جنایت دشمن در شیراز، به اعتراضات اخیر در کشور پرداخت و تاکید کرد: ما اعتراض را، نه تنها درست و عامل پیشرفت کشور می‌دانیم بلکه معتقدیم این تحرکات اجتماعی به شرط مرزبندی با خشونت‌طلبان، جنایتکاران و تجزیه‌طلبان باعث تغییر سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌ها خواهد شد
رئیس انجمن شرکت‌های خدمات انرژی ایران گفت: هیچ کشوری در جهان نیست که مشابه ایران، دو خط انرژی برق و گاز را به دوردست‌ترین روستاها رسانده باشد.
سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه تا کنون تنها ۳۰ درصد بلیت پروازهای اربعین به فروش رفته، از ممنوعیت فروش چارتری این پروازها خبر داد.
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: ایران تنها کشوری است که از مقاومت اسلامی فلسطین و لبنان حمایت کرده و می‌کند.
محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی عید غدیر و روزهای آتی
تنها تیم بابلی لیگ‌های کشوری فوتبال ، به نوشهر فروخته شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ