سفیر ایران در چین در خصوص زمان بازگشایی نمایندگی‌های ایران و عربستان گفت: زمان بندی مشخص شده، اما امکان اعلام جزئیاتش وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عجیب‌تر این که؛ همین کویت که اکنون برای ایران خط و نشان می‌کشد و ادعای مالکیت بر میدان گازی آرش را مدام تکرار می‌کند، در سال‌های ریاست جمهوری آقای خاتمی قبول داشته که ایران در این میدان گازی سهم دارد و بر اساس همین باور نیز، مقامات کویتی به ایران سفر کرده و تلاش کردند مسئله را حل کنند. اما تغییر رویکرد کویت و توضیحی که اخیرا با کمک کشور‌های دیگر ارائه می‌دهد نشان دهنده این است که خود عربستان و کویت نیز می‌دانند که ایران در این میدان گازی سهم دارد. اگر این کشور‌ها معتقدند ایران هیچ سهمی ندارد چرا مدام در این خصوص توضیح می‌دهند؟ بنابراین فقط به دلیل ادعای ایران نیست که جواب می‌دهند، بلکه خود نیز بر سهم ایران واقفند.»
در بیانیه‌ای که به نیابت از وزیر خارجه کنیا صادر شده آمده است: «رئیس‌جمهور ایران، عالیجناب رئیسی قرار بود برای یک سفر امروز وارد کنیا شود. این سفر قرار بود فرصتی برای بررسی و تقویت روابط دوجانبه در راستای منافع مردم دو کشور فراهم کند.»
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس در توضیح نشست بررسی روند احیای روابط ایران و عربستان با حضور سفیر کشورمان در ریاض، گفت: پس از شروع روابط دیپلماتیک، همکاری‌های پارلمانی را دنبال می‌کنیم.
امیرعبداللهیان درباره زمان بازگشایی سفارتخانه‌های ایران و عربستان با توجه به فرارسیدن موعد دو ماهه، توضیح داد: همکارانم چند هفته‌ای هست که در تلاشند سفارتخانه و سرکنسولگری‌مان آماده بازگشایی شود.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اضافه کرد: به متحدان و شرکا در مورد حادثه پهپاد در دریای سیاه توضیح داده ایم.
تحرکاتی در پارلمان عراق به منظور فرا خواندن وزیر خارجه این کشور به پارلمان برای توضیح درباره اقدامات مداخله جویانه و خارج از عرف دیپلماتیک سفیر آمریکا در بغداد جریان دارد.
حاجی بگلو گفت: کمیته سفر‌های خارجی براساس مصوبات و مقررات زمینه حضور مدیران شهری و اعضای شورای شهر در این نمایشگاه را فراهم کرد و تعدادی از مدیران شهری و استانی خراسان رضوی در این نمایشگاه حاضر شدند. همچنین مقرر شد اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با هزینه شخصی در این نمایشگاه حاضر شوند.
زین‌الدین زیدان، اسطوره فوتبال فرانسه و باشگاه رئال مادرید، سفیر تیم آلپاین به نمایندگی از این تیم در فرمول یک شد و در مورد دلیل پذیرش این پست حرف زد.
وزیر امور خارجه کشورمان در توضیح احضار سفیر عراق پیرامون به کار بردن عنوان جعلی خلیج عربی گفت: توئیت روز گذشته نخست وزیر عراق به نحوی این مساله را جبران کرد.
ادعای بازداشت همسر و دختر علی دایی صحت ندارد و تنها از خروج آن‌ها از کشور ممانعت به عمل آمده است.
مرکز رسانه قوه‌قضاییه علت ممانعت نسبت به خروج همسر و فرزند علی دایی از کشور را همراهی با اغتشاشگران و دعوت به اعتصاب اعلام کرد.
او که تیم ایران را به مثابه یک سفر توریستی به قطر برد و با حذف به ایران برگشت، حالا بدون هیچ توضیحی درباره تیم تحت هدایتش، به تهران‌گردی مشغول است و گشت و گذار می‌کند، به کاخ سعدآباد می‌رود و ککش هم نمی‌گزد که تیم ملی ایران را به جام جهانی برد، به مردم رویای فراوان فروخت و نهایتا هم با دو شکست سوار بر پرواز برگشت شد.
وزارت خارجه انگلیس سفیر چین در این کشور را به منظور توضیح درباره ادعاها مبنی بر بازداشت و ضرب و جرح یکی از خبرنگاران شبکه بی‌بی‌سی در شهر شانگهای، احضار کرد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت که چنانچه پیش نویس قطعنامه مورد نظرآمریکا و سه کشور اروپایی تصویب شود معلوم نیست سفر هیات آژانس به ایران نتیجه ای به دنبال داشته و مفید باشد.
عباس‌زاده مشکینی گفت: بار‌ها تلاش بر توضیح ابهامات بود، اما آژانس هر بار از دل توضیحات ما نیز چند نکته و بهانه را استخراج کرده است. مشت آژانس برای جمهوری اسلامی ایران باز است و امیدوار هستم برای سایر ملت‌های جهان نیز باز شود.
دفتر ریاست جمهور عراق با توضیح درباره دیدارهای وی در نشست شرم‌الشیخ و نشست سران اتحادیه عرب در الجزایر، بر موضع ثابت عراق در حمایت از مسائل منطقه‌ای و در رأس آنها مسئله فلسطین تأکید کرد.
علی صدری‌نیا (مستندساز) گفت: در جلسه پیش از سفر به نیویورک، به همه افراد گفته شد «خرید» ممنوع است. آنچه من دیدم این است که افرادی با دوربین، همه اعضای تیم ایران را دنبال می‌کردند و اگر کسی به فروشگاه رفته باشد تا چیزی بخرد، قطعا ثبت می‌شد.
پس از رسانه‌ای شدن خبر مهاجرت پسر انیسه خزعلی به کانادا، او در یک رشته توئیتی موضوع را توضیح داد و نوشت: «درحالی که سفر موقت کاری ایشان جهت توسعه و پشتیبانی مجموعه دانش‌بنیانی است که در ایران با تعداد زیادی از دانشجویان کامپیوتر فعال است و خوشبختانه این پروژه کاری رو به اتمام بوده و وی در ماه‌های آینده به کشور باز میگردد. اگرچه ایشان متاهل و مستقل است، ولی هرگز قصد مهاجرت نداشته اند.»
حمید استیلی، مدیر تیم ملی در مورد نحوه سفر تیم ملی به اتریش و احتمال بازگشت کریم باقری به کادر فنی تیم ملی توضیحاتی را ارایه داد.
فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره دلیل لغو سفر میرشاد ماجدی به سوئیس منتشر کرد.
محمدی درباره سطح کیفیت خدمات طرح سفر ارزان‌قیمت عتبات توضیح داد: در این سفر‌ها از هتل‌های درجه «ج» [مشابه درجه سه]استفاده شده است که به مراتب در فاصله دورتری از حرم‌ها قرار دارند. همچنین برنامه غذایی در این مدل از کاروان‌ها متفاوت است، مثلا اگر در کاروان‌های دیگر دو وعده غذایی کباب در نظر گرفته شود، در سفر‌های ارزان، وعده‌های غذا‌ها بیشتر خورشتی خواهد بود.
محمدی درباره سطح کیفیت خدمات طرح سفر ارزان‌قیمت عتبات توضیح داد: در این سفر‌ها از هتل‌های درجه «ج» [مشابه درجه سه]استفاده شده است که به مراتب در فاصله دورتری از حرم‌ها قرار دارند. همچنین برنامه غذایی در این مدل از کاروان‌ها متفاوت است، مثلا اگر در کاروان‌های دیگر دو وعده غذایی کباب در نظر گرفته شود، در سفر‌های ارزان، وعده‌های غذا‌ها بیشتر خورشتی خواهد بود.
امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار برای فردا، اولین بانک فراساحل در راه است، طلا با کاهش دلار آماده جهش شد، کاهش قیمت نفت از سرگرفته شد، کاهش ۵ درصدی حاشیه سود خالص این نماد، چین دو میلیون بشکه نفت از ایران خرید، یک اقدام جدید برای بورسی شدن سایپا، قیمت وام ۷۰۰ میلیونی مسکن چند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سفیر ایران در روسیه درباره روابط دو کشور توضیح داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ