دو مقام ارشد دولت طالبان تیک آبی توئیتر را دریافت کردند که البته این تیک اکنون حذف شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی جوانان ایران در شرایطی به مقام قهرمانی جهان رسید که اعضای تیم در بحرین حس بازی در خانه را داشتند.
فرزین بخشی از کاهش تورم تولیدکننده را ناشی از مدیریت منابع و مصارف ارزی و جلوگیری از درگیر شدن نظام تولیدی با تنش‌های ارزی دانست و پیش‌بینی کرد با تداوم سیاست‌های حمایتی بانک مرکزی شاهد کاهش هزینه‌های تولیدکنندگان در ماه‌های آینده خواهیم بود.
فرزین بخشی از کاهش تورم تولیدکننده را ناشی از مدیریت منابع و مصارف ارزی و جلوگیری از درگیر شدن نظام تولیدی با تنش‌های ارزی دانست و پیش‌بینی کرد با تداوم سیاست‌های حمایتی بانک مرکزی شاهد کاهش هزینه‌های تولیدکنندگان در ماه‌های آینده خواهیم بود.
یک منبع آگاه در سازمان محیط زیست از بازداشت دو مقام ارشد این سازمان خبر داد.
دادستان گرگان افزود: این فرد به همراه یکی از مدیران شهری و کارمند شهرداری گرگان بازداشت شدند.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: عزیزان جانباز هرچه رنج می‌برند و در عرصه‌های جانبازی دچار مشکلات هستند، همه با هدف حمایت از دین خدا و حمایت از مقام ولایت بود.
قائم مقام مدیرعامل بانک شهر از استقبال هواداران دو تیم محبوب پایتخت (استقلال و پرسپولیس) از کارت های هواداری این بانک خبر داد و گفت: شعب بانک در سراسر کشور باید از این فرصت برای افزایش منابع خرد استفاده کنند.
عبدی گفت: الان در سیستم دو گرایش کاملاً روشن وجود دارد. گرایشی که طرفدار اصلاحات است، بسیار قوی‌تر از گرایش تندرو است، ولی سیستم هنوز به یک نتیجه قطعی نرسیده است که چه باید بکند.
رسانه دولتی کره شمالی از برکناری دومین مقام نظامی قدرتمند این کشور پس از کیم جونگ خبر داد.
منابع وابسته به کشورهای شورای همکاری خلیج فارس از سفر فرستاده امریکا در امور یمن به دو کشور عضو این شورا خبر دادند.
یک مقام اطلاعاتی آمریکا در مصاحبه با آسوشیتدپرس از کشته شدن دو نفر بر اثر سقوط موشک های روسیه در لهستان خبر داد.
وزیر تجارت انگلیس در ادامه اقدامات تحریک‌آمیز غرب، در سفری دو روزه به تایوان، با رئیس این جزیره دیدار می‌کند.
زننده دو گل تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مقابل پاراگوئه، از کیفیت زمین مسابقات انتقاد کرد.
قائم مقام توسعه و تولید ایران خودرو، توسعه همکاری میان دو خودروساز بزرگ کشور را سبب هم افزایی در خدمات رسانی بهتر به مشتریان و کاهش قیمت تمام شده تولید و عرضه محصولات مترقی دانست.
فؤاد حسین در دیدار با عضو شورای امنیت ملی آمریکا در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل، با او درباره تحولات عراق و منطقه گفتگو کرد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی سه شنبه هفته جاری با وزیر کشور و رئیس سازمان انرژی اتمی و همچنین وزیر پیشنهادی کار نشستی خواهد داشت.
وزیر کشور در دیدار با مقام ارشد امنیتی ترکیه با تاکید بر تقویت روابط همه جانبه ایران و ترکیه گفت: مسائل دو کشور در چارچوب کارگروه مشترک دنبال می‌شود.
سخنگوی پلیس ننگرهار و فرمانده پلیس لعلپور که از اعضای طالبان هستند برای ارائه گزارش خسارات سیل تا کمر وارد آب شدند.
این مقام آمریکایی ادامه داد: توافق نزدیکتر است آن چیزی است که دو هفته قبل بود اما نتیجه همچنان نامشخص است چرا که برخی اختلافات و برخی موضوعات مهم هنوز باید حل شوند.
یک مقام ارشد آمریکایی درباره آخرین وضعیت مذاکرات احیای برجام گفت: اکنون در مقایسه با دو هفته پیش به حصول توافق در وین نزدیک‌تر شده‌ایم، اما هنوز نتیجه نامشخص است، زیرا برخی شکاف‌ها به قوت خود باقی مانده است.
یک رسانه هندی مدعی شد که این احتمال وجود دارد به دلیل اختلاف میان رهبران طالبان، وزیر دفاع و خارجه این گروه محل اختفای سرکرده القاعده را به آمریکا لو داده باشند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تصادف مرگبار وانت و پراید در بزرگراه آزادگان/ آتش سوزی در پاساژ فاقد پایان کار گلشن مال/ مرد چوپان فرشته نجات پسر ۸ ساله/ فرار از چنگ مرد چاقوکش!/ اتوبوس شرکت واحد ۵ خودرو را له کرد/ چشم در چشم خونبار!/ نقص فنی عامل سقوط مرگبار هواپیمای جنگنده
هنوز خبری از کمک نقدی و مالی وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال و تیم ملی فوتبال ذکر نشده است
جبهه‌گیری دو نهاد اصلی متولی ورزش ایران درست حین سفر یک مقام عالی‌رتبه ورزش قاره آسیا به تهران رخ داده است که می‌تواند اتفاقی هم نباشد! عیان شدن شکاف عمیق و دخالت بر سر انتخابات قریب الوقوع کمیته المپیک و داستان تکراری جنگ قدرت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ