آریگو ساکی، مربی اسطوره‌ای فوتبال ایتالیا، فینال لیگ قهرمانان را تحلیل کرد و توضیح داد چگونه مردان سیمونه اینزاگی می‌توانند سیتی را شکست دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پردیس- آتش سوزی سه سوله مبل سازی توسط آتش نشانی پردیس و نیروهای کمکی آتش نشان از شهرهای همجوار مهار شد.
­ملکی با بیان اینکه در این عملیات یک آتش نشان مصدوم شد، افزود: ساعت ۷:۳۸ آتش نشانان تهران محل را برای لکه گیری پایانی و بررسی علت حادثه به عوامل آتش نشانی چهاردانگه تحویل دادند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: توجه به شاداب سازی مدارس، آزمایشگاه علوم تجربی، کارگاه‌های کار و فناوری و فرهنگ و هنر در پروژه مهر سال ۱۴۰۲ مورد تاکید است.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: توجه به شاداب سازی مدارس، آزمایشگاه علوم تجربی، کارگاه‌های کار و فناوری و فرهنگ و هنر در پروژه مهر سال ۱۴۰۲ مورد تاکید است.
بازی دادن ساکت الهامی به محمد رضا خالدآبادی در ترکیب تیم هوادار موجب ظهور یک دروازه بان جدید در فوتبال باشگاهی و ملی شد.
هشتم خرداد ماه سال 1402 اجلاس تجلیل از مدیران شایسته سال گذشته، در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد. هدف از برگزاری این همایش، بهبود فضای بیزینس‌های داخلی با رویکرد استراتژیک کارآفرینی و مشتری مداری، در سالی بود که با عنوان «رشد تولید و مهار تورم» نام‌گذاری شده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در هفته‌های اخیر اقداماتی را برای مهار تورم آغاز کرده و مجلس هم آماده است در زمینه سازی و اجرای مؤثر این سیاست‌ها به دولتمردان کمک کند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العربی الجدید، یک رسانه رژیم صهیونیستی از تحرکات جدیدی خبر داد که در زمینه عادی سازی این رژیم با عربستان صورت گرفته است.
رشد سنگین پایه پولی یا همان چاپ پول در سالی که گذشت، با تبعات تورمی همراه بوده است. این در شرایطی است که با توجه به شعار سال مبنی بر مهار تورم، کلیددار ساختمان شیشه ای میرداماد برای برخی از بانک ها خط و نشان کشیده است که اگر اصلاح نشوید، به سمت انحلال می رویم!
جمعی از فعالان اقتصادی ظهر امروز(پنجشنبه) در دومین نشست فعال سازی ظرفیت های مردمی و بخش خصوصی برای رشد تولید و مهار تورم با معاون اول رییس جمهور دیدار کردند.
آستارا- نماینده مردم آستارا در مجلس گفت: مسئولان و مردم سالی را که از سوی مقام معظم رهبری به نام «مهار تورم و رونق تولید» نامگذاری شده را جدی گرفته و در راستای تحقق آن تلاش کنند.
ادر سخا مدیرعامل گروه صنایع تولیدی کروز با اشاره به شعار سال ١٤٠٢ تحت عنوان «مهار تورم و رشد تولید» اظهار کرد: رشد اشتغال و تولید در کنار توجه به داخلی سازی کیفی از برنامه‌های اصلی کروز است
زهرآگین‌ترین مار جهان ساکن استرالیا است. جزیره پهناوری که از باقی جهان دور افتاده و از همین رو حیات وحش منحصر به فردی دارد.
از اتفاقات جالب توجه در فرودگاه دشت ناز ساری تماشای بازی پرسپولیس توسط اعضای تیم استقلال بود.
گَرزِه مار (نام علمی: Macrovipera lebetina) یک گونه از مار‌های سمی است که در شمال آفریقا، بخش‌هایی از خاورمیانه و از شرق تا منطقه کشمیر پراکندگی دارد. تا کنون ۵ زیرگونه از گرزه‌مار شناسایی شده‌است.
مجری برنامه ثریا از برنامه اقتصادی دولت انتقاد کرد و گفت: به پیش بینی و تذکر‌ها درباره مهار بانک‌ها برای خلق پول و نقدینگی که نتیجه آن تورم و گرانی است توجه نکردند. دولت مدعی است رشد ۴۳ درصدی خلق پول را به ۳۸ درصد رسانده اند که رقم بسیار کمی است و تاثیری ندارد. برخی از بانک‌های خصوصی بدلیل بنگاه داری و مال سازی، افزایش تورم و گرانی مسکن و ارز به نفع آن‌ها است. /منیع: خبرگزاری دانشجو
محمدرضا فرزین، اقتصاددان، رئیس شورای هماهنگی بانک های دولتی و مدیرعامل بانک ملی ایران در گفت وگو با همشهری ریشه تورم سازی بانک ها را حجم بالای تسهیلات تکلیفی، نسبت منفی کفایت سرمایه بانک ها و البته بدهی دولت به شبکه بانکی می داند.
ل خبرگزاری مهر در پرونده ای با عنوان «توهم عادی سازی؛ چگونه جام جهانی قطر نشان داد که پروژه عادی سازی با اسرائیل، توهمی بیش نیست؟» به بررسی ناکامی صهیونیست ها در قطر می پردازد.
میلاد محمدی پس از نمایش نه چندان خوب مقابل انگلیس، امیدوار است در برابر ولز هم به میدان برود.
بورس این روزها اصلا حال و روز خوشی ندارد و متاسفانه به جز یک مقطع کوتاه دو سالی است که این روند ادامه دار است. در گفتگو با ایمان رئیسی تحلیلگر بازار سرمایه به بررسی دو پیشنهاد برای بهبود این شرایط بورس پرداختیم.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استاندار مازندران گفت: طرح سالم سازی دریا که به طور رسمی از سوم خردادماه امسال آغاز و مقرر شده بود تا پایان شهریور ادامه داشته باشد به دلیل حضور مسافران و تقاضا در برخی شهر‌های ساحلی تا هشتم مهر تمدید شد.
معاون اول رییس جمهور گفت: ضروری است نظام آموزشی با نیازها و تقاضاهای اشتغال مطابقت یابد و مهارت آموزی در راس نظام تعلیم و تربیت قرار گیرد.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید و بومی سازی مبدل مدار الکترونیکی شدند.
اصفهان - اداره کل محیط زیست استان اصفهان در واکنش به گزارش مهر در خصوص عبور کنارگذر شرق از پارک ملی کلاه قاضی توضیحاتی را ارائه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ