رییس پلیس پایتخت اعلام کرد: به تازگی طرحی در ورودی بوستان‌ها در حال اجرا است که از ورود سگ به بوستان‌ها جلوگیری می‌شود و این طرح در بیشتر بوستان‌های پایتخت در حال اجرا است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، از گروگانگیری نافرجام در تهرانسر با ورود به موقع پلیس خبر داد و گفت: هر ۵ نفر گروگانگیر که از اتباع کشور همسایه بودند، در محل دستگیر شدند.
رییس پلیس راهور تهران گفت: شناورسازى ساعات ادارات بخش زیادى از استرس وارد شده به قشر کارمند را کم مى کند.
سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: خبری مبنی بر درگیری ۲ نفر در محله تهرانسر تهران و تخریب اموال شهروندان دریافت شد و بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، این افراد با استفاده از سلاح سرد با تخریب خودرو اقدام به قدرت نمایی می‌کردند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ تن از عاملان ناامنی که پس از تخریب خودرو با استفاده از سلاح سرد قدرت نمایی می‌کردند، خبر داد.
رییس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری دو سارقی که در جریان فینال حذفی به جیب‌بری مشغول بودند، خبر داد.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: وضعیت تردد خودروها صبح روز پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه نشان از معابر و بزرگراه‌های خلوت در سطح شهر تهران را می‌دهد.
رییس پلیس راه البرز گفت: محور کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال به دلیل عملیات عمرانی در محور سیاه بیشه در استان مازندران از روز گذشته به صورت مقطعی بسته شده است.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: حجم ترددها در معابر اصلی و فرعی شهر تهران رو به افزایش ولی روان گزارش می شود.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: امروز معابر شهر تهران خلوت است و رانندگان در شرایط خلوت بودن معابر بیش از پیش قوانین و مقررات را رعایت کنند.
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: ترافیک در آزادراه کرج – قزوین محدوده پل حصارک، آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس، آزادراه تهران – قم و بالعکس محدوده کمالیه و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع سنگین است.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی معابر را تشریح کرد.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه ترافیک پایتخت چهارشنبه‌ها سنگین تر است، گفت: رانندگان با تردد بین خطوط به نظم و بهبود ترافیک کمک کنند.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: پیش بینی ما این است که ترافیک عصرگاهی نیز از حوالی ساعت ۱۶ آغاز شود و ماموران پلیس راهور در آماده باش کامل برای روان سازی ترافیک قرار دارند، اما لازم است شهروندان نیز همکاری لازم را با پلیس داشته و ضمن پرهیز از انجام سفر‌های غیرضروری در ساعات پیک ترافیک تا حد ممکن از ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد در سطح شهر استفاده کنند.
رییس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در تحقیقات میدانی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مشخص شد، زن سالخورده که آثار کبودی روی گردنش مشهود بود توسط فردی ناشناس در اثر خفگی به قتل رسیده و طلاهایش به سرقت رفته است.
رییس پلیس تهران بزرگ درباره فعالیت گشت‌های ویژه پلیس گفت: در کنار انجام فعالیت‌های جاری پلیس، حدود سه هفته است که اقدامات گشت ویژه پلیس نیز آغاز شده است و اقدامات اثربخشی نیز داشته است.
رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه رانندگی موتورسواران در روزهای بارندگی در سطح معابر ممنوع است، گفت: برابر آیین نامه راهنمایی و رانندگی در زمان بارندگی و به دلیل مخاطراتی که برای راکبین وجود دارد، رانندگی برای موتورسواران ممنوع است. راکبین باید حتما به این نکته توجه داشته باشند که در شرایط بارانی اصطکاک عاج لاستیک و سطح زمین بسیار پایین می‌آید و هر لحظه ممکن است منجر به واژگونی و خدای ناکرده احتمال تصادفات جرحی و فوتی شود.
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به پرتصادف‌ترین بزرگراه‌های تهران در ششش ماهه اول امسال گفت: بر اساس آمار ۵۴ درصد متوفیان تصادفات در محور‌های بزرگراهی جان خود را از دست داده‌اند. بزرگراه آزادگان ۱۰ درصد کل سهم تصادفات فوتی را به خود اختصاص داده و بعد از آن بزرگراه امام علی (ع) قرار دارد. همچنین ۴۰ درصد تصادفات نیز در خیابان‌های اصلی اتفاق افتاده است.
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار - تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس و محدوده زرنان مشاهده می‌شود.
سرهنگ میرزایی رییس پلیس امنیت اخلاقی تهران برکنار شد.
رییس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری ۱۸ فروشنده انواع سلاح و مهمات غیر مجاز در پایتخت خبر داد.
رییس پلیس راه البرز اعلام کرد: ممنوعیت تردد از محدوده شهرستانک کرج تا دهانه جنوبی تونل کندوان است.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: این حادثه به علت ناتوانایی در کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده سواری تویوتا رخ داد که موجب شد راننده یکی از خودرو‌ها (پژو) در صحنه آسیب ببیند و پس از حضور گروه‌های اورژانس این راننده به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل شد.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در روز سه شنبه اولین روز از شهریور ماه ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
رییس پلیس راه البرز بیان کرد: ترافیک در خط شمالی جاده کرج - چالوس از محدوده تونل کندوان تا ازادراه تهران - شمال نیمه سنگین گزارش شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ