رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: این حادثه به علت ناتوانایی در کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده سواری تویوتا رخ داد که موجب شد راننده یکی از خودرو‌ها (پژو) در صحنه آسیب ببیند و پس از حضور گروه‌های اورژانس این راننده به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال جوانان ایران بامداد امروز تهران را به مقصد صوفیه ترک کرد.
مدافع راست آبی‌ها بامداد امروز وارد تهران شد.
سرمربی جدید گل‌گهر به همراه دستیارانش بامداد امروز وارد تهران شد.
بامداد امروز، اتوبوس مسافربری شرکت همسفر در مسیر تهران به اصفهان در کیلومتر ۵۰ محور کاشان به نطنز با تریلر برخورد کرد و ۱۷ نفر از مجموع ۲۸ سرنشین آن به مراکز درمانی منتقل شدند.
جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که هیاتی از رهبران این جنبش به ریاست اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس بامداد امروز (دوشنبه) به دعوت جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شده است.
بامداد امروز به مناسبت روز معلم دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر (عج) در تهران رونمایی شد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بامداد امروز در محور شهید بابایی به غرب راننده خودرو ۲۰۶ به علت نبستن کمربند ایمنی به بیرون از خودرو پرت و فوت شد.
آیت الله سیدابراهیم رئیسی بامداد امروز (دوشنبه) در جمع احیاداران آستان مقدس امامزاده صالح (ع) حضور یافت و لحظاتی سخنرانی کرد.
ساعت ۲ بامداد امروز یک موتور سوار چهار چرخ با انجام حرکات عجیب در بزرگراه یادگار امام تهران دیده شد.
ریکاردو ساپینتو بامداد امروز(سه‌شنبه) تهران را به مقصد لیسبون پرتغال ترک کرد و قرار است روز پنجشنبه به ایران برگردد.
بامداد امروز در اتوبان تهران کرج تقاطع آزادگان تصادف زنجیره‌ای رخ داد.
پریرا مهاجم برزیلی مدنظر گل محمدی امروز وارد استانبول شده و قرار است ساعت یک بامداد فردا وارد تهران شود. برخی مدیران پرسپولیس در فرودگاه امام خمینی به استقبال او خواهند رفت و قرار است پریرا را در هتل آزادی تهران اسکان دهند.
رئیس مجلس شورای اسلامی که شب گذشته الجزیره را به مقصد تهران ترک کرده بود، بامداد امروز وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.
همزمان با ورود سامانه بارشی به مناطق مرکزی کشور بارش برف در تهران از بامداد امروز آغاز شد.
تهران از اول سال تا الان، بامداد امروز با منفی ۱.۲ سردترین روز را تجربه کرد. هم‌اکنون در اردبیل، تهران، همدان، آذربایجان‌شرقی و اصفهان برف می‌بارد.
رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: در حادثه اول ساعت ۳:۲۹ بامداد امروز یک مورد تماس درباره مسمومیت با گاز منوکسید کربن با سامانه ۱۱۵ اورژانس گرفته شد که بلافاصله تکنسین‌های اورژانس به محل اعزام شدند. ساعت ۳:۴۳ بامداد امروز همچنین حادثه دیگری درباره مسمومیت با گاز منوکسید کربن به اورژانس اطلاع داده شد که این حادثه در محدوده اشرفی اصفهانی بلوار پونک اتفاق افتاده بود.
کارلوس کی‌روش بامداد امروز همراه با دستیاران خود تهران را به مقصد لیسبون ترک کرد.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال به همراه بازیکنان خارجی این تیم بامداد امروز به تهران می‌رسند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی اعلام کرد: ساعت ۲:۴۸ بامداد امروز یکشنبه ۱۵ آبان، خبر آتش سوزی در یک برج مسکونی واقع در منطقه ۲۲، خیابان کاج، تقاطع خیابان اقاقیا به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و حریق در برج ۱۵ طبقه‌ای رخ داده بود که پنج طبقه منفی نیز داشت.
الناز رکابی سنگنورد ملی‌پوش ایران بامداد امروز به تهران رسید.
کاروان تیم ملی فوتبال ایران که بامداد امروز تهران را به مقصد وین ترک کرده بود، وارد این شهر شد.
کاروان تیم ملی فوتبال بامداد امروز تهران را به مقصد اتریش به منظور برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم های اروگوئه و سنگال ترک کرد.
بامداد امروز یکشنبه سیزدهم شهریور ماه حضور یک سارق جوان در خانه‌ای در میدان سپاه به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از سوی مردم گزارش داده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ