مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال گفت: باید برویم به فدراسیون کشتی یا سوارکاری بگوییم مشکل تیم فوتبال ما را حل کنید!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیکولو زانیولو، ستاره سابق رم، در حال فشار آوردن به گالاتاسرای است تا با پیوستنش به استون ویلا موافقت کند.
مردی که نامش با فوتبال و حوادث عجیب و جنجالی فدراسیون در دهه هشتاد گره خورده احتمالا برای گرفتن پست وزارت ورزش باید به مجلس برود.
رئیس فدراسیون تنیس با اشاره به موفقیت اخیر این تیم گفت: می‌توان از تعداد همراهان کم و ورزشکار بیشتری به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام کرد.
تیم لهستانی که علی قلی زاده را به خدمت گرفته امشب در اولین بازی لیگ این کشور به میدان می رود.
رئیس فدراسیون والیبال با تاکید بر این‌که این رشته ورزشی در شرایط حساسی قرار دارد، گفت: نیاز به همدلی داریم و این‌که نقطه نظرات را به سمت وحدت جدی‌تر در خانواده والیبال پیش ببریم.
ریاض محرز، ستاره الجزایری، بر سر تصمیمش برای حضور در لیگ عربستان با مدیران منچسترسیتی درگیر شده است.
بعضی از اعضای فدراسیون فوتبال آلمان اعتقاد دارند که یولیان ناگلزمان، سرمربی سابق بایرن مونیخ، باید هرچه زودتر هدایت تیم ملی این کشور را برعهده بگیرد.
ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، عقیده دارد که در این تیم باید برای همه جام ها جنگید.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، می‌گوید تمام تمرکزش روی کسب عنوان قهرمانی با این تیم در رقابت‌های یورو 2024 است.
غلامرضا فتح آبادی بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس: من خیلی گرفتاری دارم، کسی خبر ندارد! چرا انقدر دورم؟ چه کسی می داند من کجا هستم؟ چه کسی می داند زن و بچه من چه می کنند؟ خبر دارند؟ می دانند به من چه گذشته؟
بازیکن سابق استقلال انتقادات بابت حضورش در بازی قبلی استقلال در استادیوم آزادی را بی اساس خواند.
مربی باسابقه فوتبال ایران معتقد است که کانون مربیان و فدراسیون باید با هماهنگی یکدیگر مسیر موفقیت آمیزی را جلو ببرند.
قهرمان پرتاب دیسک آسیا و نایب قهرمان المپیک گفت: با وضعیت مالی فعلی ورزش کشور فقط باید گلخانه ای عمل کنیم و اعزام‌ها کیفی باشد.
مدافع سابق اسپارتاک معتقد است که فدراسیون روسیه باید با والری کارپین خداحافظی کند.
فدریکو والورده خودش را طولانی‌مدت در رئال می‌بیند و قصد دارد روزی کاپیتان تیم شود. فده می‌گوید تنها راه جدا کردن او از رئال، کشتنش است.
دوشان ولاهوویچ، ستاره یوونتوس، علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن رئال مادرید دارد.
سرپرست فدراسیون شمشیربازی با تاکید براینکه عملکرد ضعیف تیم اعزامی به تونس نیاز به واکاوی دقیق دارد، گفت: حضور بدون سرمربی شمشیربازان در رقابت‌های انفرادی مرسوم است و مسئله عجیبی نیست.
مربی اصلی ناهید کیانی، بعد از رقابت‌های مکزیک قید تیم ملی را زده و عنوان کرده می‌خواهد به آمریکا برود. این یکی زنگ خطر جدی‌تری است که به نظر می‌رسد بی‌ارتباط با تصمیمات اخیر و جدیدی که ناهید کیانی گرفته نباشد. در واقع با رفتاری که فدراسیون تکواندو با ناهید کیانی داشته به نظر می‌رسد این تکواندوکای سرشناس هم رفته رفته به فکر مهاجرت از ایران باشد
مهاجم هلندی پرسپولیسی ها پایش را در یک کفش کرده که همین امروز و فردا ایران را به مقصد هلند ترک کند.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: وقتی دیوید تیلور که مسابقات در کشورش برگزار می شود حضور ندارد، چه لزومی دارد که حسن یزدانی اعزام شود.
رییس فدراسیون ناشنوایان گفت: با توجه به کمبود منابع مالی فدراسیون و ترافیک زیاد تیم‌ها برای اعزام به مسابقات برون مرزی، در صورتی امکان اعزام تیمی به تورنمنت‌های بین‌المللی وجود دارد که خود حامی مالی داشته باشد.
شانزدهم نوامبر با آلمان بازی داریم که فدراسیون ایران پیشنهاد داده بیستم بازی کنیم اما ما توی این روز قرار شده به مصاف بلاروس برویم هرچند با کی‌روش بازی نمی‌کنم
چرا دبیرکل فدراسیون برای گرفتن تاییدیه یک برند البسه باید شخصا تا سوئیس برود؟ آیا فیفا برای چنین کاری، دعوتنامه کتبی برای رئیس و دبیرکل می‌فرستد؟ آیا مساله انتخابات و صلاحیت کاندیداها هم مطرح است؟
دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان گفت: تعاملات جدید وزارت نیرو و صنایع سیمانی، اثرات جوسازی‌های ایجاد شده برای افزایش قیمت را تا حدودی خنثی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ