فدراسیون فوتبال به دنبال حل مشکل دو مدافع تیم ملی و بازگشت آن‌ها به اردوی تیم ملی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: رئیس فدراسیون قول داد که تیم ملی در تورنمنت برزیل شرکت می‌کند.
دبیرکل کمیته ملی المپیک، از قول رئیس فدراسیون فوتبال و تیم ملی برای تیم المپیک خبر داد.
پس از ارسال نامه رئیس فدراسیون والیبال ایران به گراسا، او با ارسال نامه‌ای به داورزنی دلجویی کرده و قول پیگیری بیشتر داد.
این طبیعی نیست که اینقدر اطراف رییس فدراسیون کشتی حاشیه باشد. ممکن است گفته شود که برخی رسانه‌ها یا به قول خود علیرضا دبیر معاندین علیه او توطئه می‌کنند و حرف و حدیث برایش در می‌آورند. اما نگاهی به اتفاقات رخ‌داده نشان می‌دهد دبیر صرفا قربانی بازی‌های رسانه‌ای نیست.
رئیس فدراسیون جودو گفت: روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم که پس از پایان دوران تعلیق و بازگشت به میادین بین المللی بیش از گذشته ارزشهای عبور از این مسیر نمایان خواهد شد.
نوشاد عالمیان اخیرا از کسب سهمیه جهانی بازماند با این حال بازیکن انتصابی تیم ملی تنیس روی میز شده تا به قول رئیس فدراسیون، شانس ایران برای تکرار مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی محفوظ بماند.
نوشاد عالمیان اخیرا از کسب سهمیه جهانی بازماند با این حال بازیکن انتصابی تیم ملی تنیس روی میز شده تا به قول رئیس فدراسیون، شانس ایران برای تکرار مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی محفوظ بماند.
سایت‌های عراقی امروز از قول عدنان درجال، رئیس فدراسیون فوتبال عراق نوشتند که توافق نهایی با همتای روسی برای برگزاری بازی دوستانه بین دو تیم انجام شده است.
سخنگوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: به انتخاب سرمربی تیم ملی ایران نزدیک شدیم و امیدوارم تا حدود بیستم اسفند سرمربی را انتخاب کنیم. با این حال قول می‌دهیم که قبل از شروع اردوی تیم ملی به این نتیجه برسیم.
فدراسیون شطرنج این روزها حال خوشی ندارد و این اولین باری نیست که این رشته با مشکلات عجیب و غریب دست و پنجه نرم می‌کند.
بانوی المپیکی کشورمان گفت: شرایط برای ما در حال حاضر سخت شده است و شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذاریم، چرا که اعزام به مسابقات برای ما بسیار کم شده است.
مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز در صحن علنی مجلس گفت: به خاطر سوءمدیریت رئیس فدارسیون فوتبال، 186 میلیارد تومان برای 32 روز به ویلموتس می‌دهیم یعنی روزی 5.8 میلیارد تومان. این عملکرد فعلی رئیس فدراسیون فوتبال است که باید پاسخگو باشد. البته به قول خودش پرونده ویلموتس داخل جیبش است شاید چون در جیبش هست نتوانستید بررسی کنید. رئیس فدارسیون فوتبال به جای عذرخواهی از مردم به خاطر کسب ضعیف ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی، با تفاخر با مردم برخورد کرد. امروز روز پاسخگویی کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال است. منبع: دانشجو
سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: با نظر شخص رئیس فدراسیون تکواندو به عنوان سرمربی به کارم ادامه می‌دهم و اگر احساس کنم مفید نیستم، می‌روم.
رئیس فدراسیون جهانی جودو قول داد دو سهمیه حضور در بازی‌های المپیک را به جودوکاران ایران اختصاص دهد.
رئیس فدراسیون جهانی جودو قول داد دو سهمیه حضور در بازی‌های المپیک را به جودوکاران ایران اختصاص دهد.
رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال با کادر فنی تیم جوانان جلسه برگزار کرد.
نماینده مردم مراغه در مجلس گفت: ناهماهنگی در پرداخت بین کارکنان و سازمان های مختلف دولتی در حالی است که رئیس جمهور قول ارائه لایحه نظام پرداخت هماهنگ را داده بود.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که در جلسه با رئیس جمهور اتفاقات خوبی رخ داد، گفت: توقعات از تیم ملی در جام جهانی باید در حد انتظار باشد.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: توقعات از تیم ملی در جام جهانی باید در حد انتظار باشد.
رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه اعزام تیم ملی به قطر با خبرنگاران گفت و گویی انجام داد.
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به گروهی که تیم ملی در جام جهانی دارد گفت: نمی شود در مورد نتایج تیم ملی قول داد چون فوتبال قابل پیش بینی نیست.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی گفت: سجاد غلامی با نقل قول دروغ از کادرفنی، پزشک را فریب داد و سرم زد.
رئیس فدراسیون فوتبال هنوز موفق به تسویه حساب با دراگان اسکوچیچ نشده اما به او قول داده تا قبل از جام جهانی مطالباتش را پرداخت کند!
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: قول می دهم این هیات رئیسه عاقلانه ترین تصمیمات را در مورد تیم ملی خواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ