بانک جهانی با پیش‌بینی رشد ۲.۲ درصدی برای اقتصاد ایران در سال ۲۰۲۳، اعلام کرد که این میزان رشد، با وجود تداوم تحریم‌ها، بیشتر از متوسط رشد پیش‌بینی شده برای اقتصاد جهانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون چگونه یک پرتفوی خوب بچینیم؟ ، شرایط نامناسب در بانک سینا | سپرده گذاری ها پرید؟، تحلیل تکنیکالی نماد فخوز | فخوز برای خرید مناسب است؟، کدام نمادهای بورسی با تقاضا همراه خواهند بود؟، اخبار مهم برای بورس فردا ۷ مرداد | نرخ خوراک کاهش می‌یابد، سهام پیرمردی چه زمانی وارد پرتفو می شود؟!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بانک استاندارد چارترد انگلیس پیش بینی کرد که تا پایان سال جاری قیمت بیت کوین به 50 هزار دلار افزایش خواهد یافت.
بر اساس برآورد بانک جهانی، برای اقتصاد قطر در سال ۲۰۲۳ سریع‌ترین رشد در منطقه خلیج فارس پیش‌بینی شده است.
فرزین بخشی از کاهش تورم تولیدکننده را ناشی از مدیریت منابع و مصارف ارزی و جلوگیری از درگیر شدن نظام تولیدی با تنش‌های ارزی دانست و پیش‌بینی کرد با تداوم سیاست‌های حمایتی بانک مرکزی شاهد کاهش هزینه‌های تولیدکنندگان در ماه‌های آینده خواهیم بود.
فرزین بخشی از کاهش تورم تولیدکننده را ناشی از مدیریت منابع و مصارف ارزی و جلوگیری از درگیر شدن نظام تولیدی با تنش‌های ارزی دانست و پیش‌بینی کرد با تداوم سیاست‌های حمایتی بانک مرکزی شاهد کاهش هزینه‌های تولیدکنندگان در ماه‌های آینده خواهیم بود.
بانک جهانی پیش بینی کرد که رشد اقتصاد جهان در سال جاری به ۲.۱ درصد کاهش خواهد یافت که نسبت به سال گذشته یک سوم کمتر شده است.
امروز مطالبی همچون چرا دلار و یورو امروز ارزان شد؟، پیش بینی قیمت طلا در آینده ای نزدیک، سهامداران دو نماد بانکی بخوانند، عقبگرد قیمت سکه با سطوح حمایتی طلای جهانی، قیمت دنا پلاس اتوماتیک چقدر شد؟، سوددهی خوب این نماد در طی ۶ ماه، افت ۳۹ درصدی این نماد در عملکرد ۱۲ ماهه؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بر اساس گزارش بانک جهانی قیمت جهانی کالا‌ها در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳، ۱۴ درصد کاهش یافت. چشم انداز این گزارش برای کامودیتی‌هایی مانند نفت، گاز طبیعی، اوره، غلات و فلزات تا سال ۲۰۲۴ جذاب خواهد بود.
حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: بر اساس گزارش‌های بانک جهانی در سال آینده با رشد حداقل پنج درصدی مواجهیم و باتوجه رفع موانع تولید در کشور و بازشدن زمینه‌های صادرات به ویژه به کشور‌های همسایه و افزایش سرمایه‌گذاری‌های خارجی از جمله چین و روسیه، پیش‌بینی می‌شود اوضاع خوب می‌شود و سال ۱۴۰۲ سال خوبی از نظر اقتصادی باشد».
احمد اشتیاقی، تحلیلگر بازار سرمایه، در خصوص روند فعلی بورس گفت: روند رو به رشد بازار سهام متناسب با برآورد سودآوری شرکت‌هاست. در نگاهی دقیق‌تر به حرکت بازار می‌بینیم که حرکت اساسی بازار سرمایه طی دو هفته اخیر عمدتا بر بخشنامه جدید بانک مرکزی مبنی بر فروش ارز حاصل از صادرات در مرکز مبادله ارز و طلا مبتنی بود.
نه تنها علیرضا رضایی بلکه بهترین دروازه بان های جهان هم در بازی های مهم مرتکب اشتباهات غیر قابل پیش بینی می شوند.
بانک جهانی در آخرین گزارش خود پیش بینی اش را نسبت به رشد اقتصاد جهانی کاهش داد و اعلام کرد که بسیاری از کشورها در یک قدمی رکود اقتصادی قرار دارند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تا امروز عملکرد تبصره ۱۸ بودجه صفر بوده است اما با قولی که بانک مرکزی و تیم اقتصادی دولت داده‌اند، امیدواریم طی ۱۰ الی ۲۰ روز آینده سیاست‌هایی ابلاغ شود.
امروز مطالبی همچون ارزش سهام عدالت در اولین روز هفته چقدر شد؟، نرخ حواله یورو در سامانه نیما چقدر شد؟، چرا نباید ربع سکه بخریم؟، شوک فلز گرانبهای جهانی به بازار طلا و سکه داخلی، پیش بینی بورس فردا | محرک اصلی بازار کدام گروه است؟، ۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد،  کدام شرکت‌ها به دلیل محدودیت مصرف گاز متوقف شدند؟، سهامداران شتران بخوانند، چقدر پول حقیقی از بورس خارج شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی پانزدهمین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
مسابقه پیش بینی بازی‌های جام جهانی ٢٠٢٢ با ١٠ میلیارد تومان جایزه در اپلیکیشن بانک پلاس بانک ملت آغاز شد.
مسابقه پیش بینى بازى‌هاى جام جهانى ٢٠٢٢ با ١٠ میلیارد تومان جایزه در اپلیکیشن بانک پلاس بانک ملت آغاز شد.
بانک جهانی طی گزارشی اعلام کرد که پیش بینی می شود، عراق در سال ۲۰۲۲ بالاترین رشد اقتصادی را در میان کشورهای عربی داشته باشد.
بانک آمریکایی گلدمن ساکس در پی افزایش نشانه‌های کندی اقتصاد جهانی، قیمت نفت مورد پیش‌بینی خود را به میزان قابل توجهی کاهش داد اما اعلام کرد نفت به دلیل محدودیت عرضه احتمالا از سطوح فعلی صعود می‌کند.
مرکز پژوهش‌های مجلس اعلام کرد: بررسی‌های بانک مرکزی از رشد منفی ۶.۹ درصدی و مرکز آمار از مثبت ۳.۹ درصدی بخش مسکن و ساختمان در سال ۱۴۰۰ حکایت دارد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تسهیلات تا سقف ۵ میلیون تومان برای حضور زمینی زائران اربعین حسینی (ع) در بزرگترین اجتماع بشری جهان پیش بینی شده است.
امروز مطالبی همچون حباب سکه چقدر شد؟، مجمع دسبحا ۱۴۰۱ | افزایش سرمایه چه شد؟، بی‌اعتنایی بازار اجاره به مصوبه سران قوا، بانک مرکزی از موضع خود کوتاه آمد، عامل رکود معاملات بازار سرمایه چیست؟، ریسک بالا عامل بی‌پولی در بازار سرمایه؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
عینک هوشمند واقعیت افزوده XRAI Glass با تبدیل فوری صدا به نوشته، جامعه ناشنوایان را قادر می‌سازد تا به راحتی در مکالمات روزمره شرکت کنند.
حق الزحمه مشاوران املاک که پیش از این بر مبنای درصدی از قیمت معاملاتی دریافت می‌شد، از این پس بر اساس ارزش منطقه‌ای معاملات که کمیسیون تقویم املاک سالانه تعیین می‌کند، محاسبه خواهد شد. طبق این ابلاغیه نرخ حق‌الزحمه مشاوران املاک سالانه تغییر خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ