لهستان با پیروزی به استقبال بازی با تیم ملی ایران آمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
والیبال ایران بدترین نتایج تاریخ خود در لیگ ملت‌ها را با ده باخت ثبت کرد. ملی‌پوشان دو برد مقابل چین و آلمان کسب کردند و در دیدار با لهستان، هلند، بلغارستان، آرژانتین و کوبا سه بر دو مغلوب شدند تا از این مسابقه‌ها پنج امتیاز کسب کنند.
والیبال ایران بدترین نتایج تاریخ خود در لیگ ملت‌ها را با ۱۰ باخت ثبت کرد. ملی‌پوشان دو برد مقابل چین و آلمان کسب کردند و در دیدار با لهستان، هلند، بلغارستان، آرژانتین و کوبا سه بر دو مغلوب شدند تا از این مسابقه‌ها پنج امتیاز کسب کنند.
سومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و تیم‌های ژاپن، ایتالیا، کانادا، صربستان، لهستان و اسلوونی مقابل حریفان به برتری رسیدند
سومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و تیم‌های ژاپن، ایتالیا، کانادا، صربستان، لهستان و اسلوونی مقابل حریفان به برتری رسیدند.
دومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و تیم‌های ژاپن، ایتالیا، آمریکا، اسلوونی، لهستان و آرژانتین مقابل حریفان به برتری رسیدند.
کارشناس والیبال دلیل نوسان تیم ملی در رقابت‌های لیگ ملت‌ها به ویژه دیدار برابر لهستان را غرور بازیکنان دانست و گفت: در این دیدار زود جشن پیروزی گرفتیم.
تیم ملی والیبال کشورمان مقابل تیم لهستان در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.
تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در هفته اول لیگ ملت‌های والیبال 2023 به مصاف لهستان رفت و در پایان شکست خورد.
امین اسماعیل‌نژاد عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران با لهستان در هفته نخست لیگ ملت‌ها 2023 را از آن خود کرد.
تیم ملی والیبال لهستان در دومین روز مسابقات لیگ ملت‌های والیبال برابر فرانسه با پیروز میدان شد.
تیم ملی والیبال لهستان در دومین روز مسابقات لیگ ملت‌های والیبال برابر فرانسه با پیروز میدان شد.
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدارش در لیگ ملت‌ها به مصاف لهستان می‌رود.
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه هفته نخست خود در لیگ ملت‌ها برای سی‌امین بار در تاریخ برابر لهستان قرار خواهد گرفت.
مرحله مقدماتی مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ با حضور ۱۶ تیم کانادا، آمریکا، آرژانتین، ایتالیا، کوبا، آلمان، هلند، برزیل، ژاپن، فرانسه، چین، ایران، لهستان، صربستان، بلغارستان و اسلوونی در گروه مردان پیگیری خواهد شد.
تیم ملی ولز در آخرین مسابقه مرحله گروهی لیگ ملت‌ها با یک گل مقابل لهستان شکست خورد.
رئیس فدراسیون والیبال ایران برای همراهی ملی‌پوشان در مسابقات قهرمانی مردان جهان بامداد روز دوشنبه 14 شهریور راهی کشور لهستان می‌شود.
تیم ملی والیبال ایران در مسابقه ای که عملکرد خوبی نداشت در سه ست پیاپی برتر
پسر ۶ ساله قربانی نامادری عصبانی
ماندگاری هوای گرم در کشور تا اوایل هفته آینده
آخرین وضعیت آب‌وهوا؛خیزش گرد و خاک در برخی مناطق کشور
برنامه کامل مسابقات هفته سوم تیم ملی ایران در لیگ ملت‌های والیبال 2022 اعلام شد و ایران باید در چهار مسابقه به مصاف حریفان خود برود. میزبان این هفته شهر گدانسک لهستان است. چهار حریف اروپایی لهستان ، صربستان ، ایتالیا و اسلوونی حریف تیم ملی ایران و شاگردان بهروز عطایی هستند
تیم ملی والیبال ایران در شبی بیادماندنی و خاطره انگیز موفق شد لهستان پرستاره تیم نخست رنکینگ فدراسیون جهانی را در لیگ ملت‌ها با نتیجه ۳ بر ۲ در خاک این کشور و مقابل چشم ۱۵هزار تماشاگر لهستانی شکست داد.
لهستان حریف ایران در یک‌چهارم لیگ ملت‌های والیبال شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ