با توجه به مذاکرات برجام و رویکردهای خارج از کشور، گشایش‌هایی در حوزه اقتصاد کشور و مهمتر از همه بازار سرمایه فراهم خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صبح امروز (دوم خردادماه سال جاری) مسعود ستایشی در نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تبریک دهه کرامت گفت: فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه را خدمت ملت بزرگواران عزیز ایران و دختران عزیزمان تبریک عرض می‌کنم.
مسعود ستایشی صبح امروز (دوم خردادماه سال جاری) در نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تبریک دهه کرامت گفت: فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه را خدمت ملت بزرگواران عزیز ایران و دختران عزیزمان تبریک عرض می‌کنم.
یک کارشناس بازار سرمایه به بررسی وضعیت این بازار پرداخت و گفت: وضعیت بازار با سال ۱۳۹۹ متفاوت است و می‌توان گفت کلیت بازار دچار حباب نیست.
بررسی وضعیت پالایشی های بورس نشان می دهد این شرکت ها درست است که با کاهش کرک اسپرد در سال ۱۴۰۲ همراه هستند اما عقب ماندگی قیمتی نسبت به سال قبل دارند.
بازار سرمایه کشور در رقابت با سایر بازارهای موازی در دو سال‌و‌نیم گذشته بدترین عملکرد ممکن را از خود برجای گذاشت و به لحاظ کسب بازدهی از اغلب بازارهای رقیب باخت. نقشه‌‌‌‌‌‌خوانی مسیر بازار سرمایه در سال‌۱۴۰۲ توام با درنظر گرفتن گذشته‌‌‌‌‌‌نگر شاخص‌های سهامی از نگاه کارشناسان بورسی حاکی از این است که احتمالا در سال‌جاری (با احتساب وضعیت کنونی تورم و نرخ دلار) شاهد نه‌تنها جبران عقب‌‌‌‌‌‌ماندگی بخش مولد اقتصاد کشور باشیم بلکه افزایش سودآوری صنایع و بنگاه‌های سهامی در این مقطع زمانی هم موضوعی است که دور از ذهن نخواهد بود، اما آیا بورس می‌تواند در سال‌جاری در رقابت با سایر بازارهای مالی پیروز شود و اساسا ۱۴۰۲ می‌تواند سال ‌بورس شود؟ آنچه از جریان دادوستد‌‌‌‌‌‌های تالار شیشه‌ای سعادت‌آباد استنباط می‌شود این است که اکنون فضا برای افزایش سطوح قیمت سهام فراهم است.
معاون وزیر صمت از حذف عرضه خودرو در بورس خبر داد و گفت: سال آینده عرضه خودرو به صورت نوبت دهی خواهد بود.
معاون وزیر صمت از حذف عرضه خودرو در بورس خبر داد و گفت: سال آینده عرضه خودرو به صورت نوبت دهی خواهد بود.
روز قبل شاخص کل معاملات به پایین کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحدی سقوط کرد و تابلوی بازار نیز وضعیت خوبی را نشان نداد. آیا بورس تا پایان سال منفی خواهد ماند؟
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه عرضه خودرو در بورس کالا براساس مصوبه شورای عالی بورس ادامه می‌یابد، گفت: طبق برآوردهای انجام شده به نظر می رسد بازار سهام در سال ۱۴۰۱ و در روزهای پایانی سال بازدهی معقول و منطقی را در اختیار سهامداران قرار دهد.
سعید جمالی گفت: در پرتفوی سهام عدالت، سهام خودروسازان نیز وجود دارد. تا سال گذشته وضعیت گروه خودرویی تفاوت قابل توجهی با سایر گروه‌های بازار داشت و اکثر سهامداران چشم‌انداز مثبتی برای صنعت خودرو متصور نبودند. اما بعد از عرضه خودرو در بورس کالا و سودده شدن ایران خودرو در دوره ۹ ماهه، انتظار می‌رود خودروسازان نیز همانند سایر صنایع بورسی، به صنعتی سودآور تبدیل شود و ذینفعان خود را منتفع کنند. بخش قابل توجهی از جمعیت کشورمان، دارندگان سهام عدالت هستند و سودآور شدن صنعت خودرو به نفع سهامداران عدالت هم خواهد بود.
سقوط بورس ما را بدبخت کرد. وصیت کردم همانطور که لخت به دنیا آمدم، لخت خاکم کنند. این روز‌ها در گرمای بوشهر هم بعضی وقت‌ها لخت جوشکاری می‌کنم. از روستای مال‌استریت و ماجراهایش خسته‌ام. در روزنامه بنویس مرا در مال‌ملا خاک نکنند. مرا کنار قبر شهید مس‌چینی، بین سوق و لنده خاک کنند. می‌خواهم قلبم را بفروشم! یک میلیارد تومان پول در بورس از دست دادم و قلبم را یک میلیارد می‌فروشم، چون پسرم آرزوی ازدواج داشت
بازار سرمایه این روزها به لحاظ ارزندگی و پی بر ای در منطقه جذاب و قابل قبولی برای سرمایه‌گذاری به سر می‌برد، در همین رابطه تحلیل و پیش بینی مسعود مهدیان - تحلیلگر بازار سرمایه را از وضعیت بورس در نیمه دوم سال بخوانید.
میرمعینی همچنین در پاسخ به این سوال که با شرط ادامه وضعیت فعلی آیا شاخص کل بورس به زیر یک میلیون واحد، سقوط خواهد کرد، پاسخ داد: «با توجه به شرایطی که وجود دارد به اعتقاد بنده خیلی بعید است که این اتفاق رخ دهد. به نظر بنده شاخص بورس تا پایان سال بین محدوده یک میلیون و ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار واحد در نوسان خواهد بود، البته به شرط اینکه شرایط به همین منوالی که الان است، ادامه پیدا کند. البته اگر می‌خواهیم وضعیت بورس تغییر کند، باید یک اتفاق خوب سیاسی رخ دهند تا اوضاع بورس نیز دگرگون شود.»
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به شرایط فعلی بازار سهام و گزارش‌های شرکت‌های بورسی چشم‌انداز مثبتی برای این بازار سهام تا پایان سال جاری پیش‌بینی می‌شود و شاخص کل بورس در پایان سال وضعیت بهتری نسبت به دوره ابتدایی سال خواهد داشت.
امروز مطالبی همچون افزایش دامنه نوسان به ۷ درصد از روز دوشنبه هفته آینده، افزایش قیمت سکه به دلیل رشد نرخ دلار، رشد نسبی دلار در بازار توافقی پایان هفته، چه کنیم که چند سال دیگر دوباره به این وضعیت دچار نشویم؟، پیش بینی بورس در شهریور ماه سال جاری، چرا قیمت بیت کوین کاهش یافت؟، تحلیل تکنیکال نماد وبملت + فیلم؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
یک مطالعه جدید بر روی دندان‌های یک انسان باستانی نشان می‌دهد که ویروس عامل تبخال از ۵۰۰۰ سال پیش انسان‌ها را مبتلا می‌کرده است.
فقدان سرمایه‌گذاری کافی و لازم برای توسعه صنایع گازی، فرسودگی تأسیسات و تجهیزات، نبود مدیریت صحیح و مصرف بی‌رویه گاز، به ویژه در فصول سرد، از جمله چالش‌های قابل توجه در صنعت گاز ایران است.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد این تیم گفت: یحیی گل‌محمدی می تواند با ابزاری که در اختیار دارد خواسته هواداران که همان رسیدن به عنوان قهرمانی است را برآورده کند.
سری گوشی‌های ردمی K60 در اوایل سال ۲۰۲۳ در چین عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش 2K مجهز به فناوری پانچ هول در وسط نمایشگر عرضه شود. گفته می‌شود که این گوشی هوشمند سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی را ارائه خواهد داد.
وسلی گومز پس از انجام تست‌های پزشکی اولین تمرین خود را زیر نظر کادر فنی گل‌گهر برگزار کرد.
شرکت فرابورس ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد در بازارهای اول و دوم فرابورس ایران حجم مبنا تحت شرایطی حذف خواهد شد. همچنین رئیس سازمان بورس گفت: بزودی برنامه زمانی تغییر دامنه نوسان به صورت شفاف اعلام و پس از آن اجرا می شود. در گفتگو با محمدمهدی سماواتی از کارشناسان بازار به این پرسش پاسخ دادیم که حذف حجم مبنا و دامنه نوسان به نفع بازار سرمایه است؟
از طریق سامانه‌های پرداخت گروهی، سود سهامداران به صورت متمرکز و گروهی در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت و از رسوب منابع مالی در شرکت‌ها یا سمات اجتناب می‌شود.
سهام عدالت در جریان داد و ستد‌های امروز توانست ارزش خود را حفظ کند. در روزی که شاخص کل بورس تنها ۰.۲۴ درصد رشد کرد، ارزش سهام عدالت نیز ۰.۲۸ درصد رشد را تجربه کرد.
بورس در سال ۱۴۰۰ وضعیت چندان مطلوبی نداشت. سرمایه‌گذاران بسیار زیادی در این بازار زیان کردند و با زیان‌های میلیاردی از بازار خارج شدند. به‌طور کل اغلب سهامداران از وضعیت موجود در این سال راضی نبودند.
هوای پایتخت برای گروه‌های حساس ناسالم شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ