ولید الرکراکی منتظر مسئولان فدراسیون مراکش نماند و خودش به سراغ سرمربی پیشین این تیم رفت و به او کنایه زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به اعتقاد کارشناسان این شرایط به پدیده تغییر اقلیم و گرمایش جهانی زمین بر می‌گردد که شاید رسیدگی به آن هم تا حدودی دیر شده باشد، اما اگر می‌خواهیم همگی با هم برای حل بحران آب و هوایی کاری کنیم و انقراض‌های در حال افزایشی را که روز به روز تعداد آن‌ها بیشتر می‌شوند، متوقف کنیم و مانع خشک شدن رودخانه‌ها و تالاب‌های بیشتری شویم، باید همگی مسئولیت خود را بپذیریم در غیر این صورت حتی از غول چراغ جادو هم کاری برنمی‌آید.
معاون سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اعتقاد و باور ما، تحقق محیط زیست مردم پایه است زیرا بدون حضور مردم، نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم همچنین برای سازمان‌های مردم نهاد فرش قرمز پهن کرده‌ایم.
اینیگو مارتینز پس از امضای قرارداد با بارسلونا گفت که خودش را دارای قدرت کافی برای رهبری خط دفاعی تیمش جدیدش می بیند.
کاسمین کونترا، ستاره رومانیایی سابق میلان، به اکیپ گفت که کیلیان امباپه اگر چراغ سبز بدهد، تیم‌های عربستانی به او چک سفید خواهند داد.
باهنر با انتقاد از افرادی که با ادعای خالص‌سازی به دنبال پیروزی خود در انتخابات هستند، گفت: بعضی‌ها می‌گویند همان ده درصد و پانزده درصد مشارکت باشد، کافی است که این برخلاف معنویات رهبر انقلاب است.
مساله «کیفیت و کمیّت نیروی انسانی در وزارت امور خارجه و جذب عناصر کارآمد و قابل اعتماد»، نکته دیگری بود که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند و گفتند: وزارت امور خارجه باید نیرو‌هایی جذب کند که عمیقاً و از بُن دندان به مبانی فکری و سیاسی انقلاب و جمهوری اسلامی باور داشته باشند و با انگیزه کافی و اراده‌ای قوی و تحرک و فعالیت در مقابل توفان‌های فکری و تبلیغاتی بیگانگان بایستند و خم نشوند.
مسئله «کیفیت و کمیّت نیروی انسانی در وزارت امور خارجه و جذب عناصر کارآمد و قابل اعتماد»، نکته دیگری بود که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند و گفتند: وزارت امور خارجه باید نیرو‌هایی جذب کند که عمیقاً و از بُن دندان به مبانی فکری و سیاسی انقلاب و جمهوری اسلامی باور داشته باشند، و با انگیزه کافی و اراده‌ای قوی و تحرک و فعالیت در مقابل طوفان‌های فکری و تبلیغاتی بیگانگان بایستند و خم نشوند.
عربستان دیگر آن اعتماد کورکورانه به آمریکا را ندارد؛ زیرا به اندازه کافی به بلوغ رسیده است تا درس‌های تاریخ را متوجه شود. شاید مهم‌ترین آن‌ها این باشد که حمایت آمریکا به تنهایی کافی نیست و از نظر تاریخی و جغرافیایی الگوی سرنگونی شاه ایران دور نیست.
عباس عبدی نوشت: آقای افروغ هنگامی که وارد مجلس هفتم شد، با شور و شوقی وصف‌نشدنی و اعتقاد به انقلاب اسلامی و عدالت و آزادی بیان آغاز به کار کرد، ولی خیلی زود سرخورده و ناامید شد که با این مجموعه بتواند کاری کند؛ لذا هم او و هم همفکرانش متوجه شدند که با یکدیگر سر سازگاری ندارند، لذا فاصله گرفتند و حتی مدتی را در یک روستا عزلت گزید.
سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران که همواره اعتقاد داشت در دوره نخست فرصت کافی برای رسیدن به موفقیت در اختیارش نبوده است، پس از ۱۷ سال به آرزویش رسید و دوباره سکاندار تیم ملی شد.
متخصصان بر این باورند که معمولا اعتقاد بر این است که استفاده بیش از حد از صفحه نمایش باعث افزایش نزدیک‌بینی می‌شود، اما این رابطه از نظر علمی ثابت نشده و استفاده بیش از حد از صفحه نمایش باعث خستگی چشم می‌شود و اطلاعات کافی برای نتیجه‌گیری اینکه منجر به نزدیک‌بینی می‌شود، وجود ندارد.
رئیس‌جمهوری سابق آمریکا مقامات سابق اطلاعاتی آمریکا و اف بی‌ای مانند جیمز کامی و اندرو مک‌کابی را افرادی «پَست» خواند که باعث می‌شوند ترامپ به کسانی مثل ولادیمیر پوتین اعتماد بیشتری داشته باشد.
شاید تصور کنید که عشق برای حفظ یک رابطه طولانی مدت مانند ازدواج کافی است، ولی کاملا در اشتباهید، در کنار عشق باید اعتماد، سازگاری، صداقت، صمیمیت، قدردانی و احترام قرار بگیرد تا بتوانید رابطه عاشقانه تان را در بلند مدت حفظ کنید. یکی از مهم‌ترین مولفه‌های رابطه عاطفی سالم، احترام است.
عبدی نوشت: چند روز پیش آقای رییس‌جمهور با قاطعیتی عجیب اعلام کردند که تورم حتما کاهشی خواهد شد. اینگونه وعده دادن غیر دقیق نیز ایراد اساسی دارد. کاهشی می‌شود یعنی چه؟ مگر تا حالا افزایشی بود؟ اگر بلی، چرا به آن اذعان نمی‌کردید؟ آیا همین رفتار کافی نیست که اعتماد از میان برود؟ به علاوه کاهشی می‌شود یعنی تا کجا و تا کی و از کی؟ مثلا اگر یک ماه کم شود وعده محقق شده است؟ این نوع کاهش‌های مقطعی در طول همه سال‌ها رخ داده است.
کارشناس فوتبال گفت: در روزی که مهاجمان استقلال برابر تراکتور کم دقت بودند یامگا توانست با اعتماد به نفس بالا، استقلال را به مرحله بعد جام حذفی برساند.
صدقیان گفت: مساله همکاری برای همه کشور‌های منطقه بسیار مهم و حیاتی است، چه برای ایران و عراق و چه برای ۶ کشور عضو شورای همکاری. مساله‌ای که مانع تشکیل چنین ساز و کاری می‌شود، فقدان اعتماد میان طرفین است. قصران در دو طرف وجود دارد. ایران در اعتماد‌سازی در بین کشور‌های جنوب خلیج‌فارس کم‌کاری کرده است.
مهدی تاج عصاره ساختار مدیریتی در این کشور است. یعنی اگر کسی از شما بخواهد با ذکر یک مثال بگویید وضعیت مدیریتی در ایران به چه صورت است کافی است بگویید: مهدی تاج! فردی که خرابکاری می‌کند، ناموفق است و پرونده‌های مفتوح دارد، اما در عین حال می‌تواند با اعتماد به نفس کامل بیاید جلوی دوربین بنشیند، قیافه حق به جانب بگیرد، خودش را حلال مشکلات بنامد و به دیگران توهین کند
چند بازیکن سابق یونایتد از جمله پیتر اشمایکل اعتقاد دارند که خط خوردن سانچو برای جام جهانی، تصمیم درستی بوده است.
چند بازیکن سابق یونایتد از جمله پیتر اشمایکل اعتقاد دارند که خط خوردن سانچو برای جام جهانی، تصمیم درستی بوده است.
قائم مقام سازمان دانش آموزی گفت: اعتقاد دارم که در جا انداختن روحیه ایثارگری بدون توقف و شعار کم کاری کردیم و باید به دنبال ترویج این روحیه باشیم.
قائم مقام سازمان دانش آموزی گفت: اعتقاد دارم که در جا انداختن روحیه ایثارگری بدون توقف و شعار کم کاری کردیم و باید به دنبال ترویج این روحیه باشیم.
سخنگوی دولت با اشاره به درس‌های کودتای ۲۸ مرداد تاکید کرد: اعتماد به آمریکا در روابط بین‌الملل معنی ندارد، نحوه مواجهه با این کشور باید با قدرت، عزت و تضمین کافی باشد.
طی چندروز گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: به اعتقاد من مشکلات موجود نه فقط با این دولت بلکه با هیچ دولت دیگری رفع نخواهد شد. توجه داشته باشید امروز همه مدعیان در دولت جمع شده‌اند و می‌گفتند کارهایی انجام می‌دهند امروز در دولت و در مدیریت هستند اما کاری نمی‌توانند انجام دهند، حال باید گفت شرایط را فقط خراب‌تر نکنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ