فدراسیون دوچرخه سواری برای بازسازی ویرانه‌ای که در اختیار دارد نیازمند مساعدت‌های مالی است و در مسیر پرو پیچ خم هر روز با مشکلی جدید روبرو می‌شود واین بار مشکل یک بدهی ارزی سنگین است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک روزنامه آمریکایی از مخالفت مقامات مصری با درخواست واشنگتن مبنی بر ارسال تسلیحات به اوکراین برای پر کردن انبارهای خالی از سلاح این کشور مقابل روسیه خبر داد.
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق گفت: بعد از اجرای طرح پایش انبارها در انبارهای منطقه شورآباد تهران، نزدیک به ۱,۶۵۰ میلیارد تومان کالای قاچاق که عمده آن لوازم‌خانگی بود، کشف و ضبط شد.
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت: یکی از اقدامات جدی انجام شده در هفته گذشته، آغاز پایش انبارها در سطح عرضه بوده که تاکنون منجر به کشف بیش از ۱,۶۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق شده است.
دبیر کل ناتو اعلام کرد که ارسال مداوم تجهیزات نظامی به اوکراین موجب شده انبارهای سلاح کشورهای ناتو خالی شود.
امروز صحبت از ۵۰ تا ۶۰ درصدی دپو برنج داخلی در انبارها است؛ قیمت تمام شده بالا و کاهش سطح درآمد جامعه سبب شده تا برخی محصولات بدون بازار تقاضا از بین بروند.
شکر، گوشت مرغ، تخم مرغ و گندم از خبرسازترین اقلام کشاورزی در هفته جاری بوده است. تخم مرغ و گندم تغییر قیمت داشته و تعیین نرخ جدید گوشت مرغ و شکر نیز در حال بررسی است.
دادستان تهران به همراه جمعی از معاونان ستادی دادستانی تهران با حضور در انبارهای گمرک جنوب تهران از انبارها و سوله‌های آن بازدید کرد.
رئیس کل دادگستری تهران به معاونین خود و روسای دادگستری ها مأموریت داد تا امروز از انبارهای اموال تملیکی و پارکینگ‌های خودروها بازدید و اعلام نتیجه کنند.
ساری - فصل شالیکاری در دشت‌های مازندران از سر گرفته شد و شالیکاران بی رمق تر از سال‌های قبل به شالیزارها پاگذاشتند چرا که وعده های پارسال امسال سراب بود.
ساری - فصل شالیکاری در دشت‌های مازندران از سر گرفته شد و شالیکاری بی رمق تر از سال‌های قبل به شالیزارها پاگذاشتند چرا که وعده های پارسال امسال سراب بود.
نمایندگان پارلمان فرانسه می‌گویند تداوم کمک‌های نظامی پاریس به ارتش اوکراین، انبارهای مهمات نیروهای مسلح این کشور را خالی کرده است.
رئیس هلال‌احمر گفت: به محض وقوع زلزله تمامی تجهیزات و امکانات برای امدادرسانی از انبارها بارگیری و به همراه تیم‌های عملیاتی به مناطق حادثه‌دیده ارسال شد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در بازدید از انبارهای اموال تملیکی استان تهران از وضعیت این انبارها ابراز رضایت کرد.
مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از تعیین تکلیف کالاهایی که بیش از ۲۰ سال در انبارها و گمرکات باقی مانده بود در دولت سیزدهم خبر داد.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور خواستار راه اندازی سریع سامانه جامع انبارها به منظور انضباط بخشی و نظارت بر حوزه ورود و خروح کالاها شد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: امروز، پر شدن انبارها و نوسازی و تقویت لجستیک و ناوگان امدادی زمینی و هوایی هلال‌احمر بزرگترین دغدغه این جمعیت است.
زنجان-رئیس قوه قضاییه دستور داد تا در اسرع وقت گزارشی از کالاهای قاچاق و متروکه تهیه و تعیین تکلیف شوند.
اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دریافت شناسه و کد رهگیری قطعات یدکی خودرو موجود در انبارها علاوه بر محصولات تولیدی جدید الزامی است.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: موجودی گندم و سایر کالاهای اساسی در انبارها، سیلوها و مخازن کشور در حداکثر میزان ممکن قرار دارد.
یک مقام مسئول با اشاره به مزایای صدور قبض الکترونیکی انبار گفت: همه کالاهای تجاری وارداتی به انبارهای عمومی می‌بایست شناسه یکتا قبض انبار سامانه جامع انبارها را اخذ کنند.
مدیر عامل پخش فرآورده‌های نفتی از آمادگی این شرکت برای عرضه سوخت در فصل سرما خبرداد.
به گفته مقامات نظامی آمریکا، برخی از مهمات زرادخانه تسلیحاتی این کشور به دلیل تامین و ارسال میلیاردها دلار اسلحه به اوکراین، رو به اتمام است.
دادستان تهران، بر تشکیل قرارگاه تعیین تکلیف کالاهای بلاتکلیف موجود در انبارها تاکید کرد و گفت: سرم‌های موجود در انبار فرودگاه امام (ره) ظرف ۴۸ ساعت تحویل مراکز درمانی شوند.
عضو شورای شهر گفت: انبارهای سازمان آتش نشانی خالی است و باید برای تجهیزات است سازمان فکری کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ