رئیس سازمان داوطلبان شیوه برخورداری بیماران نیازمند صعب العلاج از خدمات رایگان هلال احمر را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت اقتصاد دستورالعمل متنوع سازی روش های ورود سرمایه به کشور برای سپرده گذاری بلندمدت ارزی و سرمایه گذاری را آماده کرد.
ضوابط گمرکی جهت برگزاری پیاده‌روی اربعین شامل مواردی همچون چگونگی تشریفات گمرکی وسائط نقلیه، چگونگی تشریفات گمرکی کالاهای همراه موکب داران و میزان داروی مجاز همراه مسافر ابلاغ شد.
نحوه فروش نقدی فورس، توسط عاملیت‌ها اعلام شد
رحمت الله نوروزاف عامل حمله تروریستی شاهچراغ با اسم تشکیلاتی سلمان اسلم‌یار ابتدا از طریق فضای مجازی با یکی از سرپل‌های داعش ارتباط می‌گیرد.
شرکت بهمن دیزل دو محصول فورس ۶ تن و۸.۵ تن را نقدی می‌فروشد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مورد نحوه جذب متقاضیان آزمون سردفتری توضیحاتی ارائه داد.
وزیر امور خارجه در نشست هم اندیشی با رسانه‌ها گفت: از آنجا که انتقال ۶ میلیارد دلار از بانک‌های کره جنوبی به سیستم بانکی این کشور شوک مالی وارد می کرد قرار شد طی چند مرحله جابجا شود.
در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، سهم نمره کل سابقه تحصیلی پایه دوازدهم نظام ۳-۳-۶ در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ به میزان ۴۰ درصد با تأثیر قطعی تعیین شده است.
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه‌ای زمان و نحوه ثبت نام نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مدارک مورد نیاز را اعلام کرد.
تبریز- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی و رئیس ستاد انتخابات استان نحوه ثبت نام کاندیداها در انتخابات مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.
لحظه اصابت موشک فتاح به هدف فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: موشکی که امروز رونمایی آن صورت گرفت، موشکی است که در دنیا کم نظیر است به نحوی که با رونمایی این موشک ایران جزو چهار کشور دارای این فناوری شد. موشک فتاح به دلیل فناوری که دارد هیچ ضد موشکی برای آن وجود ندارد در حالی که برای سایر سلاح‌ها مانند تانک، ناو، هواپیما و غیره موشک ضد آن وجود دارد و حتی برای سایر موشک‌ها هم ضدموشک‌هایی ساخته شده است. موشک فتاح به دلیل نوع حرکت آن که در جهات و ارتفاع مختلف است توسط هیچ موشکی قابل انهدام نیست برای اینکه موشک‌های ضدموشک طبق یک بردار مشخص حرکت می‌کنند که البته سرعت آنها از سرعت کمی هم برخوردار است. منبع: صداوسیما
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم‌اکنون به بالاترین سطح از توانمندی‌ها دست یافته است، به نحوی که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هم نمی‌توانند در برابر آن دوام بیاورند.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم‌اکنون به بالاترین سطح از توانمندی‌ها دست یافته است، به نحوی که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هم نمی‌توانند در برابر آن دوام بیاورند.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم‌اکنون به بالاترین سطح از توانمندی‌ها دست یافته است، به نحوی که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هم نمی‌توانند در برابر آن دوام بیاورند.
چین در مقایسه با دیگر قدرت‌های بزرگ بیشترین وابستگی نفتی و گازی را به خلیج فارس دارد؛ به نحوی که اگر برخوردی در خلیج فارس روی دهد، چین بیشترین ضرر را خواهد کرد.
متخصص پوست و مو و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: معمولاً نقاط مختلف بدن، میزان چربی متفاوتی دارند، به طوری که نقاط بالا تنه مانند صورت، گردن و شانه‌ها، غدد چربی بیشتری دارند و نقاط پایین بدن، مانند پا‌ها از غدد چربی کمتری برخوردارند و بیشتر خشک می‌شوند، بنابراین نحوه مراقبت از نواحی مختلف پوست بدن، متفاوت است.
حجت الاسلام حسین طائب در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه زنجان گفت: یک مساله فردی برای رئیس مجلس اتفاق افتاده است/ این کار نه به صلاحیت لطمه می‌زند و نه فساد است. خانواده قالیباف به ترکیه رفته اند و برگشتند نه از هواپیمای اختصاصی استفاده کردند نه از امکانات سفارتخانه. داماد رئیس مجلس از یک خانواده برخوردار است/ آیا فساد در این موضوع اتفاق افتاده است؟
از یک طرف ما به عنوان مقام قضایی دارای وظایف و مسئولیت‌های سنگین و خطیر هستیم و از سویی دیگر اختیاراتی نیز داریم؛ همچنین شیطان و هوای نفس نیز در کمین است؛ باید به این مقوله‌ها توجه کنیم؛ نباید وقتی فردی مستحق بازداشت نیست به صرف اینکه مقام قضایی از این اختیار برخوردار است، دستور بازداشت فرد مزبور را صادر کند
اطلاع از مهلت تعیین شده برای ثبت‌نام در دانشگاه پذیرفته شده برای داوطلبان ارشد ۱۴۰۱ از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا عدم ثبت‌نام به موقع در دانشگاه‌ها به منزله انصراف از تحصیل است؛ بنابراین پذیرفته شدگان باید در مهلت معین فرایند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.
«کارلا سرنا» بانوی جهانگرد ایتالیایی نوشت: نحوه غذاخوردن کارگران و مغازه‌داران هم دیدنی است؛ کبابی‌ها، چلوکبابی‌ها، میوه‌فروشان و قهوه‌چی‌ها هر یک محصول خود را به محل کار آنان می‌آورند و علاوه بر آن مشتریان را از لذت شنیدن سخنان شیرینی نیز برخوردار می‌کنند، چون ایرانی، عاشق اختلاط و گپ‌زدن است.
«محمد نادری» روز گذشته به ترکیه سفر کرد و خلاف شایعات با هیچ باشگاه ایرانی توافقی نداشته است.
سازمان بورس و اوراق بهادار در تلاش است تا در برخوردهای انضباطی به نحوی عمل شود که کمتر منجر به تعلیق و یا بسته شدن نماد شود و برخورد انضباطی با خود آن شرکت و مدیران متخلف صورت بگیرد.
آزاداندیشی فقط زمانی در جامعه محقق خواهد شد که حکمرانان به آن اعتقاد داشته باشند و به این واقعیت رسیده باشند که بدون برخورداری از آن نمی‌توان جامعه را به نحو مطلوب مدیریت کرد. آزاداندیشی، در آزادی بیان، آزادی عقیده، آزادی قلم و آزادی تجمعات برای مطالبه حقوق قانونی متبلور می‌شود.
بی‌عدالتی در دسترسی به امکانات، توزیع نابرابر ثروت، کاهش شدید قدرت خرید به گونه‌ای که برخوردار از یک خودرو یا خانه مناسب در شهرهای بزرگ برای بخش وسیعی از مردم بسیار دور از دسترس شده، با خود خشمی را در پی دارد. حال اگر شخصی به نحوی این وضعیت را که نتیجه بی‌تدبیری مداوم کارگزاران برای حفظ ارزش پول ملی بوده، به گردن مردم بیاندازد و نتیجه بی‌عرضگی آنها بداند، قطعاً سرنوشت خوبی در انتظارش نخواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ