واگذاری زمین به سه خانواده دارای فرزندان چهارقلو در شهرهای دزفول، حمیدیه و گتوند با حضور معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در محل میز خدمت وزارت راه و شهرسازی مصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- فرماندار میبد از حل مشکل گاوداری‌های این شهرستان با واگذاری زمین و توافق بر سر قیمت آن با دامداران خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی از واگذاری ۱۰۰ هزار قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن طی حدود ۳ هفته خبر داد و گفت:‌به‌ زودی واگذاری زمین در روستاها آغاز می شود.
رئیس جمهور تأمین مسکن برای مردم را از اولویت‌های مهم دولت دانست و با تأیید اقدامات صورت گرفته در واگذاری زمین و ساخت مسکن از سوی دستگاه‌های مختلف، بر تداوم این اقدامات تأکید کرد.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از واگذاری زمین به مستاجرین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی خبر داد.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جزئیات واگذاری رایگان ۲۰۰ متر زمین به خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر گفت: هزینه آماده سازی این زمین‌ها ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است.
اهواز - زمین به خانواده چهار قلوها در شهرهای دزفول، حمیدیه و گتوند با موافقت معاون رئیس جمهور واگذار می‌شود.
وزیر راه و شهرسازی گفت: هم اینک برای بیش از ۱۳۶ هزار متقاضی زمین در قالب انفرادی و گروهی برای ساخت مسکن واگذار شده است.
معاون مسکن و ساختمان با اعلام اینکه واحدهای مسکونی نهضت ملی در شهرهای کوچک به شکل یک طبقه حیاط دار ساخته می‌شود از واگذاری زمین به ۳۰ هزار متقاضی با این شرایط خبر داد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور گفت: در یک‌جا هم وام و زمین می‌دهیم و هم خودمان خانه می‌سازیم و در یک‌جا فقط زمین و وام می‌دهیم. مثلاً در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر زمین‌ می‌دهیم.
هیات عمومی دیوان عدالت اداری بخشنامه تبعیض آمیز سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص واگذاری اراضی به کارکنان این سازمان را باطل کرد.
۸ هزار هکتار زمین در شهرک‌های کشاورزی برای سرمایه‌گذاری و ساخت گلخانه در مدت 4 سال اخیر به مردم واگذار شده است.
اصفهان- معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان جزئیات طرح واگذاری زمین یا مسکن به اصفهانی‌ها در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را تشریح کرد.
اصفهان- رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن و بویین میاندشت از واگذاری ۱۹۱ پلاک زمین مسکونی در این شهرها به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
بسته کامل دولت برای رفع موانع واگذاری زمین به مردم به‌منظور ساخت مسکن به تصویب ستاد هماهنگی اقتصادی رسید.
بسته کامل دولت برای رفع موانع واگذاری زمین به مردم به‌منظور ساخت مسکن به تصویب ستاد هماهنگی اقتصادی رسید.
نماینده مردم شبستر در مجلس گفت: مشکلات حوزه مسکن را باید جدی گرفت، عرضه زمین و واگذاری آن به مردم می‌تواند سبب شکسته شدن قیمت مسکن شود.
مشهد ـ آئین قرعه کشی واگذاری سه هزار و ۳۰۳ قطعه زمین در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بجستان استان خراسان رضوی انجام شد.
تایباد ـ با حضور استاندار خراسان رضوی مراسم قرعه کشی و واگذاری زمین طرح ملی مسکن ۶ شهرستان خراسان رضوی برگزار و بیش از ۴ هزار قطعه زمین واگذار شد.
عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن گفت: از مجموع ۶ هزار هکتار اراضی شناسایی شده دستگاه‌های اجرایی، ۸۰۹ هکتار به وزارت راه برای نهضت ملی مسکن منتقل شده است.
معاون گردشگری گفت: ظرفیت قانونی واگذاری زمین‌ها برای ساخت زائرسراها ایجاد شد و ادارات‌ میراث‌فرهنگی از این ظرفیت برای ارائه خدمات به زوار در سال آینده استفاده کنند.
علی رسولیان معاون وزیر صمت گفت: اگر فعالان اقتصادی توانایی ساخت نداشته باشند؛ زمین واگذار شده را پس می گیریم.
شوش- طولانی شدن پروسه واگذاری زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شوش باعث نارضایتی شهروندان شده است و باید وزارت راه و شهرسازی برای حل مشکل ورود کند.
تفاهم‌نامه «واگذاری زمین دپوی خط ۱۰ مترو» به مساحت ۲۵/۸ هکتار میان شهرداری منطقه ۲۲ و شرکت راه آهن شهری (مترو) تهران و حومه منعقد شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران از واگذاری خارج از مزایده زمین در شهرک‌های صنعتی استان تهران به شرکت‌های دانش بنیان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ