شرکت‌های دولتی در اقتصاد کشور در سال ۱۴۰۲ بیش از ۵۴۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خزانه داری کل کشور در بخشنامه ای اعلام کرد که باید پرداخت‌های مزایای غیرمستمر نقدی و غیرنقدی کارکنان دولت در سامانه های مربوطه بارگذاری شود.
معاون گردشگری کشور گفت: پرداخت مزایای اقامتی کارکنان دولت از جمله استفاده از اقامتگاه‌ها و مراکز تفریحی و ورزشی و فرهنگی دستگاهها منوط به ثبت در سامانه وزارت میراث فرهنگی شد.
معاون اول رئیس جمهور در نامه‌ای به رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور دستور داد تا مصوبه ضوابط اجرایی نحوه تخصیص مزایای جانبی حقوق کارکنان دولت در سال ۱۴۰۲ بازنگری شود.
جزئیات سقف پاداش و مزایای کارکنان دولت در سال ۱۴۰۲
ایران به لحاظ جغرافیایی در منطقه استراتژیکی قرار دارد و روز به روز بر تعاملات برقی خود می افزاید و این می تواند سرآغازی برای تبدیل ایران به قطب برقی منطقه باشد.
بر اساس ابلاغیه معاون اول رئیس جمهور سالیانه تا سقف ۱۰ میلیون تومان به مناسبتهای مختلف به حساب کارمندان واریز خواهد شد.
سخنگوی وزارت دفاع از تصویب لایحه مهارت‌آموزی و اشتغال‌پذیری کارکنان وظیفه در دولت خبر داد و گفت: ۲ ماه کسری خدمت سربازی، دریافت تسهیلات اشتغال و اولویت استخدام از مزایای این لایحه برای سربازان در صورت کسب مهارت است.
به گفته معلمان؛ تا قبل از امسال برای تصحیح دوم فقط برگه تصحیح شده اول را چک می‌کردیم، اما امسال تصحیح دوم درست مانند تصحیح اول است و ما نمی‌دانیم وقتی داریم یک برگه را تصحیح می‌کنیم آیا قبل از ما همکاری آن را تصحیح کرده یا خیر، برای همین روند طولانی می‌شود.
رئیس جمهور در بیست و سومین اجلاس سازمان شانگهای گفت: جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که شانگهای از جایگاه ممتازی در ارتقای روند توسعه همکاری‌های سیاسی، امنیتی و اقتصادی برخوردار است.
رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران براساس چنین اقدامی، سیاست همسایگی و همگرایی را مبنای سیاست خارجی خود قرار داده است و آن را مسیر مطلوب برای تحقق صلح و ثبات. منطقه‌ای می‌داند.
جزئیات حقوق و مزایای حدود ۲هزار کارمند DAA که فرودگاه دوبلین (پایتخت ایرلند) را اداره می کند به دلیل حمله سایبری به یکی از تهیه کنندگان سرویس های آن به نام Aon در معرض خطر نشتی قرار دارد.
نوشیدن آب از پارچ سفالی می‌تواند سطح خوبی از تستوسترون را در بدن حفظ کند، اما نوشیدن آب از بطری پلاستیکی از میزان تستوسترون در بدن می‌کاهد. آبی که از پارچ سفالی می‌نوشید مزه‌ای طبیعی‌تر دارد و خنک و گواراست و ضمناً به سوخت‌وساز بدن و تنظیم تستوسترون کمک می‌کند.
وزیر آموزش‌وپرورش گفت: دریافتی معلمان به‌اندازه کارمندان دیگر ادارات نیست و آنان به‌جز حقوق مزایایی مشابه دیگر نهادها ندارند.
کارمندان و افرادی که خود با موضوع تغییر ساعت کاری به ۶ صبح مواجه شده‌اند، بهتر و دقیق‌تر می‌توانند مزایا و معایب طرح حاضر را بیان کنند. از همین جهت، افراد درگیری با این موضوع می‌توانند نظرات خود را با فرارو در میان بگذارند:
خرید فلنج ساکت استیل با بهترین کیفیت در مرکز فروش فلنج در بازار خیام از فروشگاه لوله و تأسیسات امین ارائه انواع فلنج ساکت استیل برای تمامی پروژه های عمرانی ورزشگاهی
جزئیات میزان حقوق و مزایای کارگران و کارکنان مشمول قانون کار و تامین اجتماعی برای سال ۱۴۰۲ اعلام شد.
دولت مکلف شد پس از پرداخت اعتبار حقوق و مزایای کارکنان شاغل و بازنشسته، پرداخت اعتبارات ردیف‌های بنیه دفاعی را در اولویت قرار داده و ۱۰۰ درصد منابع تقویت بنیه دفاعی را پرداخت کند.
دولت مکلف شد در اعطای مزایای جانبی از قبیل پرداختهای مناسبتی، رفاهی، بیمه تکمیلی، هزینه ایاب و ذهاب، حق مسکن به‌ گونه‌ای عمل کند که موارد مذکور به صورت عادلانه به کارکنان داده شود.
استفاده از نیاسینامید به دهه‌ها قبل برمی‌گردد، اما اخیراً به دلیل قدرت آنتی‌اکسیدانی‌اش محبوب شده است. فرمولاسیون خوراکی برای عملکرد مناسب بدن ضروری است و معمولا در اکثر قرص‌های مولتی ویتامین موجود است. هنگامی که نیاسینامید به صورت موضعی استفاده می‌شود، می‌تواند به مشکلات مختلف پوست کمک کند و به بخشی ارزشمند از بسیاری از روتین‌های مراقبت از پوست تبدیل شده است.
نماینده آباده با بیان اینکه اعضای کمسیون در راستای شفافیت مجلس نیز مصوبه‌ای داشت، تصریح کرد:با مصوبه اعضا مقرر شد که حقوق نمایندگان و مدیران مجلس برای نظارت عموم مردم بطور شفاف و ماهانه در سامانه سازمان اداری و استخدامی کشور قرار گیرد.
خدمات رفاهی بخشی از توسعه رابطه بین کارفرما و کارمند محسوب می‌شود. بسیاری از شرکت‌ها مزایایی را برای کارمندان خود در نظر می‌گیرند اما تصور کنید «سفر» هدیه‌ای باشد که به کارمندانتان می دهید.
در ایران ۱۸ صندوق بازنشستگی وجود دارد که درمجموع حدود ۶/۲۳ میلیون مشترک کسورپرداز و مستمری‌بگیر اصلی را تحت پوشش قرار داده‌اند. از بین صندوق‌های بازنشستگی، صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح (ساتا)، صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد و صندوق وزارت اطلاعات از طریق منابع داخلی خود قادر به پرداخت حقوق و مزایای بازنشستگان خود نبوده و در بودجه سالیانه به‌صورت مستقیم مبالغ چشمگیری به آن‌ها اختصاص می‌یابد.
نایب رئیس مجلس گفت: امروز خبردار شدیم برای آنکه حقوق مردم ضایع نشود، حکم صادره ای که حقوق و مزایای کارکنان مناطق عملیاتی را زیر پا می گذاشت نقض شد.
طبق قانون مدیریت خدمات کشوری دستگاه‌های اجرایی می‌توانند کارمند خود را با حداقل ۳۰ سال سابقه خدمت برای مشاغل غیر تخصصی و ۳۵ سال برای مشاغل تخصصی با تحصیلات کارشناسی ارشد و بالاتر با درخواست کارمند برای سنوات بعد از ۳۰ سال بازنشسته کنند، بنابراین موارد زیر ابلاغ می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ