بخش رسانه‌ای تیم ملی به اظهارات اخیر مجری برنامه فوتبال برتر واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قهرمانی در تورنمنت لیگز کاپ برای لیونل مسی و اینترمیامی اهمیت زیادی دارد و شاید از نظر اهمیت با موفقیت در لیگ MLS برابری کند.
اساسا و از لحاظ تکاملی خشم برای محافظت از خود در برابر دشمن یا خطر طراحی شده است. خشم به ما انگیزه می‌دهد که نسبت به تهدیدات توجه کنیم و تمرکز ما را بیشتر می‌کند. هنگامی که ما مورد تهدید یا حمله قرار می‌گیریم، خشم فعال می‌شود و ما را وادار می‌کند که برای دفاع از خود سریع و با قدرت عمل کنیم.
لیونل مسی با انتخاب اینتر میامی به عنوان تیم آینده خود بعد از 19 سال فوتبال اروپا را ترک می کند.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه سارق کنتورهای آب در شاهرود به دام پلیس افتاد، گفت: این متهم انگیزه خود را از سرقت، اعتیاد شدید به مواد مخدر اعلام کرده است.
«حازم قاسم» با بیان اینکه شهید خضر عدنان نماد مقاومت ملت فلسطین است، تأکید کرد که شهادت او انگیزه و شتاب جدیدی به مقاومت علیه رژیم اشغالگر خواهد بخشید.
این سیاره نمونه‌ای از یک «ابر مشتری» است. سیاره‌ای شبیه به غول گازی در منظومه شمسی خودمان، اما بسیار بزرگ‌تر، شاید ۱۲ تا ۱۸ برابر جرم سیاره مشتری را دارد.
پسر محجوب تنیس روی میز ایران یکی از کم حاشیه یا شاید هم یکی از بی حاشیه‌ترین ورزشکار ایران شناخته می‌شود. تمرین حرف اول را برای این بازیکن و برادرش یعنی نیما می‌زند و این دو به خوبی مکمل هم هستند و از تمرین در پارکینگ منزل پدری بود که به عناوینی رسیدند که شاید کمتر کسی فکر آن را می‌کرد. نوشاد سال ۱۴۰۱ را با درخشش در مسابقات بین المللی سنگاپوربه پایان رساند و انگیزه زیادی دارد تا در بازی‌های آسیایی هانگژو مدال دوره قبل این رقابت‌ها را تکرار و خودش را جاودانه کند.
در اولین تمرین تیم ملی زیر نظر سرمربی جدید، بازیکنان با انگیزه فراوانی شرکت کردند.
مهاجم تراکتور می‌گوید آماده گلزنی مقابل پرسپولیس است و انگیزه زیادی هم دارد.
این شاید حساسترین سه امتیاز این فصل پرسپولیس باشد؛ جایی که آنها می‌توانند سرنوشت خود را در دست بگیرند یا یک مدعی تازه به لیگ برتر معرفی کنند.
مدل‌هایی که برای آژانس‌های مدلینگ کار می‌کنند، معمولاً برای کسب فرصت رشد حرفه‌ای ماه‌ها یا حتی سال‌ها به کشور‌های دیگر سفر می‌کنند. به همین دلیل به همراه مدل‌های دیگر در آپارتمان‌های مشترک زندگی می‌کنند. با این حال، این آپارتمان‌ها به آن جالبی که شاید تصور می‌کنید نیستند.
بقا؛ کلمه‌ای است که با سرشت انسان عجین شده است. از همان ابتدای خلقت تا به امروز، انسان‌ها از انجام هیچ کاری برای حفظ بقای خود فرو گذاری نکردند. تلاش برای زنده ماندن شاید اولین قانون طبیعت باشد؛ قانونی که به احتمال زیاد توانایی زیر پا گذاشتن بقیه قوانین را دارد. همه تلاش‌های انسان و به جلو گام برداشتن‌ها، نتیجه نیاز ما به بقا و زنده ماندن است؛ نیازی که به زندگی معنا می‌بخشد و به بازوهایمان انگیزه و پشتکار تزریق می‌کند. تلاش یک شیرجه رو روایت بقاست و فلسفه زندگی را در مدت زمان کوتاهی نشان می‌دهد. شیرجه رو پس از هر نمایشی که داشته باشد در نهایت باید برای بقا و زنده ماندن تلاش کند.
وزیر امور خارجه کشورمان در سالگرد شهادت دو شهید هسته‌ای کشورمان در پیامی گفت: جوشش خون این دو شهید عزیز، انگیزه مضاعفی برای جوانان نخبه کشور در استمرار جهاد علمی آنان است.
اگر تا به حال فیلم جیمز باند را دیده اید، شیر MGM را دیده اید که در ابتدای فیلم غرش می‌کند. با این حال، شاید ندانید که شیر MGM یک بار از سقوط هواپیما جان سالم به در برده است!
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، معتقد است که انگیزه بالای کریم بنزما برای اثبات خودش به سود این تیم خواهد بود.
امین قاسمی‌نژاد شاید باانگیزه‎ترین بازیکن گل‌گهر برای دیدار با پرسپولیس باشد.
هلندی‌ها شکست 2-0 مقابل آرژانتین را با تساوی 2-2 عوض کردند و شاید شگفتی دیگری در جام رقم بخورد.
پسر ۲۷ ساله با مدرک تحصیلی دیپلم سردسته باند است می‌گوید وضع مالی‌ام خوب است و نیازی به پول ندارم، اما درباره انگیزه سرقت‌هایش گفت: آشپز یک هلدینگ بزرگ هستم و درآمدم هم خوب بود، چند ماه قبل یک نیروی جدید به هلدینگ‌مان آمد و مدام زیر گوشم می‌خواند که درآمد این کار خوب نیست و بیا سرقت کنیم. آنقدر گفت تا من وسوسه شدم. نمی‌دانم شاید هم به خاطر هیجان بود شاید هم طمع کردم.
هروه رنارد، سرمربی تیم ملی عربستان، مدعی شد شاید لیونل مسی از انگیزه همیشگی خود برخوردار نبوده است.
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: برای ما فرقی ندارد که در مقابل چه تیمی بازی داریم چون همیشه تلاش من و بازیکنانم گرفتن 3 امتیاز بازی و شاد کردن دل هواداران است.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: برخی وزرا باید جا به جا شوند چون شاید در مسئولیت دیگر توانمند باشند اما برخی از آنها نیز باید تغییر کنند چون نه انگیزه ای برای کار دارند و نه توانایی.
شاید وقتی از فوتبال کره صحبت می کنیم، همه از سون یاد کنند اما این کشور ستاره های دیگری هم در اروپا دارد که به خوبی می درخشند.
احتمالاً شما هم تاکنون داستان‌ها و افسانه‌های مختلفی درباره انسان‌های هم سان شنیده باشید و شاید هم تجربه دیدن افرادی بسیار شبیه به خودتان یا نزدیکانتان را داشته اید، اما جدای از این داستان‌ها اکنون یک دستاورد علمی تجزیه و تحلیل DNA نشان می‌دهد که چهره‌های بسیار مشابه احتمالاً DNA مشابه نیز دارند.
روند پیشرفت وینیسیوس خیره کننده بوده و او که فصل گذشته را از روی نیمکت شروع کرده بود، حالا در میان نامزدهای توپ طلاست. شاید اریک گارسیا حالا از طعنه خود پشیمان باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ