دستورالعمل جدید فیفا در محاسبه وقت‌های اضافه در بیست‌ودومین دوره جام جهانی فوتبال سبب قضاوت عادلانه و درنتیجه لذت‌بخش‌تر شدن فوتبال شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پزشک معالج حامد حدادی با اشاره به بازگشت این بازیکن به تمرینات گروهی گفت که چگونگی وضعیت این بازیکن در ادامه تمرینات تعیین کننده حضورش
پزشک معالج حامد حدادی با اشاره به بازگشت این بازیکن به تمرینات گروهی گفت که چگونگی وضعیت این بازیکن در ادامه تمرینات تعیین کننده حضورش
لیونل اسکالونی می‌گوید صحبتهای مسی درباره اینکه در جام جهانی 2026 حضور نخواهد داشت منطقی است ولی تا آن تاریخ زمان زیادی باقی مانده و او همچنان به تغییر نظر مسی امیدوار است.
لیونل مسی قبل از جام جهانی برای تمدید قرارداد به پی اس جی پاسخ مثبت داده بود ولی پس از حذف از لیگ قهرمانان همه چیز تغییر کرد. مدیران پی اس جی حالا به شدت نگران هستند.
مراکش نیز به صورت رسمی به اسپانیا و پرتغال برای میزبانی مشترک جام جهانی اضافه شد.
درگیری کارلوس کی‌روش با یورگن کلینزمن و متعاقبا بیانیه تند فدراسیون فوتبال ایران در حمایت از کی‌روش، یکی از ماجراهای فراموش‌شده تیم ملی در جام جهانی 2022 است.
بدر بانون، مدافع تیم ملی مراکش در القطر بازی می‌کند و این باشگاه در نیمه نهایی جام جهانی نماینده خواهد داشت.
برزیل و پرتغال اگر بازی های امروز خود را با پیروزی به پایان برسانند، جشن صعود خواهند گرفت.
چهار سال دیگر احتمالا فرصت رقابت با دو تیم مطرح در یک گروه برای تیم ملی ایران به وجود نیاید.
آخرین بازی تدارکاتی پشت درهای بسته اصلی‌ترین برنامه کارلوس کی‌روش قبل از جام جهانی بود؛ هرچند ترکیب او مشخص شد!
فوتبال ایران تا قبل از حضور در قطر پنج دوره حضور در جام های جهانی را تجربه کرده است که هر دوره با اتفاق خاصی همراه بوده اما شاید فقط اولین دوره حضور تصویر ماندگاری نداشته است.
لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین، به چهار بازیکن اعلام کرده است که آمادگی خود را در هفته پیش رو حفظ کنند چون احتمال دعوت از آنها وجود دارد.
با اعلام اسامی تیم ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی، قطعا نفرات مطرحی نیز وجود دارند که نتوانستند عازم قطر شوند.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو که با درخواست تمدید قراردادش از سوی این باشگاه مواجه شده، این بحث را به بعد از جام جهانی قطر موکول کرده است.
اونای امری، سرمربی استون ویلا، تایید کرد که فیلیپه کوتینیو دچار مصدومیت شده و این خطر غیبت او در جام جهانی را افزایش داده است.
یحیی توره می‌گوید باوجود حریفان سرسخت قطر اما این تیم شاید بتواند تفاوت یک میزبان با تیمی عادی را نشان دهد.
ویرژیل فن‌دایک، ستاره هلندی لیورپول، می‌گوید قبول دارد که مرسی‌ساید در این فصل دچار مشکل شده ولی وقفه جام جهانی می‌تواند همه چیز را تغییر دهد.
آندریاس کریستنسن و ممفیس دیپای را شاید تا قبل از جام جهانی در ترکیب بارسلونا نبینیم. هر دو ترس بازگشت مصدومیت و از دست دادن جام جهانی را دارند.
شاید این سوال بسیاری باشد که قطر در ازای هزینه هنگفت، چه سودی از برگزاری جام جهانی می‌برد؟
اسکن ام‌ار‌آی پائولو دیبالا امروز در شهر رم انجام شد و رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند نتایج نشان می‌دهد او همچنان شانس بازی در جام جهانی قطر را دارد.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد احتمال دارد هفته دوازدهم لیگ برتر بعد از جام جهانی برگزار شود.
با وجود گذشت ۱۵ سال بزرگ‌ترین حسرت قلعه‌نویی هنوز همان پایان دوره همکاری‌اش با تیم ملی است.
فیفا قصد دارد مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ را زودتر از موعد اعلام شده قبلی برگزار کند.
شاید برای تعیین تکلیف و تسویه حساب بین خاکریز‌های مختلف شکل گرفته در فوتبال ایران؛ حالا بدترین زمان ممکن باشد، وگرنه مسئولیت عواقب آتی این بازی‌های پشت پرده، گریبان همه اعضای مجمع فدراسیون را خواهد گرفت. این قماری است که احتمالا این بار برنده‌ای نخواهد داشت و همه با هم خواهند باخت. هرچند بازنده اصلی مردم و تیم ملی در آستانه جام جهانی خواهند بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ