فوق ستاره پاری سن ژرمن درباره مقصد بعدی خود سخن به میان آورد و واکنش جالبی داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره طرح سوال از شهردار تهران گفت: سوال مطرح شده که ما نیز سوال را برای شهردار ارسال کرده‌ایم و مقرر شده با توجه به اعلام آمادگی ایشان در اولین جلسه‌ای که بتوانیم تنظیم کنیم ایشان به صورت حضوری می‌آیند و پاسخ را مطرح می‌کنند و ان‌شاءالله تغییری در این موضوع نخواهیم داشت.
زارع زلزله‌شناس گفت: «بررسی‌های زلزله شناختی بر روی داده‌های ۲۹ سال اخیر در پهنه گسل مشا و منطقه آتنشفشان دماوند نشان می‌دهد که قطعه شرقی گسل مشا تحت اثر فعالیت اتاقک ماگمایی دماوند به ویژه در ژرفای ۷ تا ۱۴ کیلومتری است.»
رئیس صداوسیما گفت: در مورد عبارت «مدیر باج‌بده و باج بگیر» باید بگویم منظورم آنجا روشن بود. قرار نیست به بهانه جذب مخاطب و جذابیت شدن برنامه‌هایمان به هیچ چهره هنجارشکنی باج نمی‌دهیم که بخواهد ارزش‌های ما را زیر سؤال ببرد.
ستاره آرژانتینی در یک کنفرانس مطبوعاتی درباره ترک بارسلونا و پیوستن به پاری سن ژرمن و حضورش در اینترمیامی توضیح داد.
احسان صفایی معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک گفت: بر اساس بررسی‌های کارشناسی ۱۷۹ درخت در خیابان، ولی عصر (عج) به عنوان درختان خشک ثبت شده‌اند، گفت: این درختان باید به مرور قطع و درختان جدید جایگزین آن‌ها شوند.
دفتر حوزه سخنگویی قوه قضائیه در خصوص سوبرداشت از یک خبر توضیح داد.
مربی تیم ملی بوکس بازگشتش از اردوی اردن را به‌خاطر خستگی و طولانی بودن آن رد کرد و گفت: به خاطر پیگیری تمرینات دیگر بوکسورها به ایران برگشتم.
مربی تیم ملی بوکس بازگشتش از اردوی اردن را به خاطر خستگی و طولانی بودن آن رد کرد و گفت: به خاطر پیگیری تمرینات دیگر بوکسورها به ایران برگشتم.
پس از اظهارات رئیس کمیته ملی المپیک در مورد علت خاموشی سیستم سرمایشی آکادمی ملی المپیک، شرکت برق جوابیه در مورد توضیحات ارائه شده داد.
دبیر سازمان لیگ توضیحاتی درباره چگونگی جانشینی مقاومت البرز به جای زندی بتن کلاردشت داده است.
رئیس آکادمی ملی المپیک با تأکید بر اینکه وسایل سرمایشی سالم است، گفت: به خاطر کمبود برق و افت ولتاژ وسایل سرمایشی خاموش هستند.
اصفهان- روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در پی بروز برخی شایعات در خصوص هنرستان ماندگار سروش در ناحیه ۴ شهر اصفهان اطلاعیه‌ای صادر کرد.
سازمان لیگ اعلام کرد انتشار مبلغ قراردادهای بازیکنان مجاز نیست.
جورجو کیه‌لینی، مدافع تیم لس‌آنجلس اف‌سی، توضیح می‌دهد که چگونه تیم‌های MLS می‌توانند لیونل مسی را در اینتر میامی متوقف کنند.
جوردی آلبا، در مصاحبه با اسپورت، توضیح می‌دهد که حضورش در اینترمیامی با لیونل مسی و سرخیو بوسکتس برنامه ریزی نشده بود.
دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، در کنار خرید بزرگ باشگاهش لیونل مسی قرار گرفت و با انتشار این تصویر درباره علت به خدمت گرفتن ستاره بزرگ آرژانتینی توضیح داد.
گرت بیل، بازیکن سابق رئال مادرید خطاب به لیونل مسی توضیح می‌دهد که شکست خوردن در لیگ حرفه‌ای آمریکا بسیار راحت‌تر از لالیگا یا لیگ فرانسه است.
در اینجا آن چه باید در مورد مقصد بعدی قهرمان آرژانتینی جام جهانی در لیگ برتر فوتبال بدانید را برای تان توضیح خواهیم داد.
معاون بارسلونا وضعیت اقتصادی این باشگاه را بررسی کرده و شرایط احتمال بازگشت لیونل مسی را توضیح داد.
سوفیا مارتینز، خبرنگار آرژانتینی، توضیحات جالبی را درباره مصاحبه احساسی که در دوحه با لیونل مسی داشت ارائه کرد.
خبرنگاری که بعد از دیدار آرژانتین و هلند با لیونل مسی مصاحبه کرد و شاهد درگیری لفظی عجیب او با وخهورست بازیکن هلند بود برای اولین بار درباره آن مصاحبه جنجالی توضیح داد.
جواد خیابانی در مورد خوشحالی جنجالی لیونل مسی در برابر هلند توضیح داد.
خبرنگاری که بعد از دیدار آرژانتین و هلند با لیونل مسی مصاحبه کرد و شاهد درگیری لفظی عجیب او با وخهورست بازیکن هلند بود برای اولین بار درباره آن مصاحبه جنجالی توضیح داد.
نشریه فرانس فوتبال توضیحاتی را درباره دلایل عدم حضور لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، در فهرست 30 نامزد دریافت جایزه توپ طلا ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ