فوق ستاره پرتغالی منچستر یونایتد با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، به نوعی بابت رفتار خود در بازی با تاتنهام عذرخواهی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمبود B ۱۲ یا فولات می‌تواند باعث افزایش سطح اسید آمینه هموسیستئین در بدن شود. هموسیستئین اثر نوروتوکسیک دارد و می‌تواند منجر به بیماری‌های عصبی مانند آلزایمر شود.
میزبانی از بزرگترین هلدینگ گردشگری روسیه در ایران با هدف افزایش تعاملات گردشگری و زمینه‌سازی جذب سرمایه‌گذار همزمان با آغاز لغو روادید رسمی گروهی دو کشور انجام شد.
دبیر شورای امنیت ملی کشورمان گفت: همکاری ایران و چین علاوه بر منافع فراوان اقتصادی زمینه‌ساز امنیت منطقه‌ای است.
وزیر اطلاعات گفت: دشمن قصد دارد با زمینه‌سازی و شبکه‌سازی، تأثیرگذاری خود را به‌طور مستقیم در انتخابات بگذارد و به شکل غیرمستقیم تداوم‌بخش فتنه‌های گذشته باشد.
معاون استاندار و فرماندار تهران گفت: انتخابات یکی از میدان های مهم همبستگی، زمینه‌ساز نشاط و پیشرفت در جامعه و شاخص مهم ارزیابی نظام است.
آن دسته از محافل اصولگرا که برگزاری غیرعلنی دادگاه سه جوان اعدام شده در اصفهان را به باد انتقاد گرفتند و آن را بیش از هر چیز به زیان حکومت و دستگاه قضایی ارزیابی کردند، بهتر است تا دیر نشده، بر ضرورت علنی بودن دادگاه این دو روزنامه‌نگار تأکید و برای آن زمینه‌سازی کنند.
سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: به‌زودی دور دوم طرح دستیار فناوری با راهبری این معاونت و در راستای زمینه‌سازی برای اشتغال دانش‌بنیان دانشجویان اجرا می‌شود.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: هموار کردن راه تشکیل امت واحده و زمینه‌سازی برای حکومت مستضعفین، از آرمان‌های قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است.
هیچ‌ کدام از مدیران دولتی چک سفید دریافت نکردند که به صورت مستمر در دولت و در دستگاه‌ها حضور داشته باشند، بلکه به صورت مستمر در معرض ارزیابی هستند. اگر ببینم فردی توان یا صلاحیت خدمت جهادی به مردم را ندارد، طبیعی است که با نیروی با انگیزه و متخصص دیگری جابجا ‌شود.
سخنگوی وزارت خارجه تصریح کرد: ارتباطات ایران و آژانس به صورت مستمر برقرار است. با تکمیل روند آماده‌سازی، امکان سفر گروسی به ایران در آینده متصور است. باید زمینه‌سازی فنی آن انجام شود. در چارچوب فنی، گفتگو‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خطاب به جوانان کشور گفت: اگر دیروز با انقلاب اسلامی حرکتی آغاز شد که تغییرات سیاسی را شکل داد، امروز نگرانی غرب این است که این حرکت به چالش تمدنی تبدیل شده است. موتور پیشران این حرکت تمدن ساز شما جوانان هستید، خود را برای زمینه سازی ظهور حضرت ولی عصر (عج) و تشکیل تمدن بزرگ اسلامی آماده کنید.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به عنوان نماد کارآمدی انقلاب اسلامی با دغدغه عمران و آبادانی کشور، زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی شده است.
عطسه، آبریزش بینی، سردرد و گرفتگی بینی، ترشحات، درد و تورم در بینی و چشم و گرفتگی بینی و کاهش یافتن بویایی فرد را در سرماخوردگی و سینوزیت ویروسی داریم و با تشدید علائم تبدیل به سینوزیت عفونی می‌شود لذا نباید مصرف خودسرانه آنتی بیوتیک داشته باشند، زیرا سینوزیت عفونی هم خود به خود دو تا سه هفته خوب می‌شود
رئیس‌جمهور گفت: کتاب زمینه‌ساز هدایت انسان و ارتقای فرهنگ نسل ها و عصر هاست.
رئیس‌جمهور گفت: کتاب زمینه‌ساز هدایت انسان و ارتقافرهنگ نسل ها و عصر هاست.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری از ارائه طرح پیش‌نویس آیین‌نامه «جذب، نگهداشت و زمینه‌سازی برای اثرگذاری و بازگشت نخبگان» از سوی این مرکز به دولت خبر داد.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری از ارائه طرح پیش‌نویس آیین‌نامه «جذب، نگهداشت و زمینه‌سازی برای اثرگذاری و بازگشت نخبگان» از سوی این مرکز به دولت خبر داد.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان بر لزوم زمینه‌سازی برای حکمرانی نخبگان تاکید کرد و بهترین راه برای تحقق این مهم را انتصاب نخبگان در مناصب و مسئولیت‌های کلان کشور دانست.
دکتر حسین کچویان، استاد علوم اجتماعی دانشگاه تهران گفت: شکستی که هاشمی در انتخابات ۸۴ خورد، سبب شد روند رادیکالیسم را شدت ببخشند تا ۸۸ که کار را تمام شده فرض می‌کردند.
کمیته امداد و مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری با هدف زمینه‌سازی بکارگیری طرح‌های فناورانه و نوین در توسعه اشتغال جامعه هدف، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
رئیس آمبودزمان جمهوری ترکیه گفت: امضای برنامه اقدام مشترک میان سازمان بازرسی و آمبودزمان ترکیه می‌تواند الگویی برای سایر کشورهای اسلامی باشد.
طبق توافق صورت گرفته کمیته مشترکی به ریاست محمدامین توکلی‌زاده معاون اجتماعی و فرهنگی از طرف شهرداری تهران و سید حسن الشریفی، شهردار کربلا از طرف مقابل، تشکیل خواهد شد تا ضمن همکاری معمول در ایام اربعین در نشست‌های مشترک بعد از اربعین به بررسی و زمینه‌سازی همکاری بیشتر دو شهر بپردازند.
نماینده مردم بابل در مجلس ضمن قدردانی از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بابت زمینه‌سازی برای راه‌اندازی شبکه ملی مجازی، از وی خواست تا اعتراضات مردمی پیرامون قطع اینترنت را پیگیری کند.
یک تحلیل‌گر مسائل هسته‌ای گفت: یک عده می‌گویند آژانس تحت سلطه آمریکا و صهیونیست است اما اگر اینطور بود چطور ۱۴ گزارش مدیرکل آژانس اعلام کرده بود که ایران به برجام پایبند است و آمانو علیرغم فشارهای ترامپ حاضر نشد خلاف این موضوع را در گزارش‌های خود بیاورد چرا که هیچ بهانه‌ای علیه ایران نداشتند. اینکه صرفا بگوییم آژانس تحت سلطه آمریکا و رژیم صهیونیستی است مشکلی را حل نمی‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ