‌پاکو‌ خمس برای سمت راست دفاعی تیمش در فصل آتی روی مهدی شیری حساب باز کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهتاش فریبا از بزرگان و پیشکسوتان باشگاه استقلال، با انتشار دلنوشته ای، به انتقادات روز گذشته سرمربی آبی پوشان پاسخ داد.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به تنش های پیش آمده با تیم امید پاسخ داد.
باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای پاسخ اظهارات مسئولان تیم امید را در خصوص ندادن بازیکن به این تیم داد.
پل پوگبا، ستاره فرانسوی یوونتوس، حاضر نیست پیشنهاد جذاب عربستان سعودی را برای پیوستن به این لیگ قبول کند.
مدافع ایرانی آاک آتن یونان تصمیمی برای حضور در استقلال و پرسپولیس برای فصل آینده ندارد.
هنوز هم همه گوش به فرمان سلطان قرمز‌ها هستند و او باعث همبستگی بزرگ پیشکسوتان این باشگاه محسوب می‌شود.
اگر برنج مرطوب یا برنج پخته شده در دمای اتاق نگهداری شود می‌تواند هاگ‌های باکتری را فعال کرده و شروع به رشد کنند. سپس این باکتری‌ها سمومی تولید می‌کنند که با پختن یا گرم کردن مجدد غیرفعال نمی‌شوند. این سموم می‌توانند باعث بیماری شدید دستگاه گوارش شوند. بنابراین، مطمئن شوید که برنج شسته یا پخته شده را برای مدت طولانی در دمای اتاق نگه ندارید.
باشگاه استقلال به رای صادره از سوی کمیته بدوی و تجدید نظر صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال ایران معترض است و می خواهد به CAS شکایت کند.
کریستیانو رونالدو که در مراسم معرفی برند آب معدنی‌اش شرکت کرده بود در پاسخ به سوالی درباره انتقال لیونل مسی به آمریکا از پاسخ دادن خودداری کرد و گفت فقط درباره آب صحبت می‌کند نه فوتبال!
عطاءالله مهاجرانی نوشت: جنگ اقتصادی نیاز به برنامه‌ریزی و تعقل و استفاده از تجارب دیگران و بهره‌گیری از کارشناسان و دانشمندان دارد. همان‌گونه که در جنگ نظامی باید به نیرومندی و وسائل تکیه کرد، در جنگ اقتصادی نیز توانایی و وسائل نیاز است. اقتصاد مقاومتی که مکرر از سوی رهبری تاکید شده، در واقع تدارک و تحقق برای مقابله در جنگ اقتصادی است.
در نشست نظارتی امروز مجلس وزرای نفت و صمت برای پاسخ به سوالات نمایندگان در مورد نقش موثر نقص فنی خودرو در تصادفات جاده ای و عدم مدیریت مصرف گاز و تشکیل صف های طویل حضور یافتند و دو نماینده در نهایت به صورت مشروط از پاسخ های اوجی و فاطمی امین قانع شدند
روزنامه گلوبو برزیل، با انتشار مقاله‌ای به یک سوال مهم در فوتبال پاسخ داده است؛ چرا بعضی از تیم‌ها، همیشه قدرتمندتر از سایرین هستند؟
کنعانی تاکید کرد: مسیر حل مشکلات قفقاز نه مراجعه به نیروهای فرامنطقه ای، بلکه از پایتخت کشورهای منطقه می‌گذرد و ایران مجدداً آمادگی خود را برای کمک به حل و فصل مسائل باقیمانده میان دو همسایه شمالی اعلام می‌کند.
ادوین فن‌درسار، ستاره سابق منچستریونایتد، شایعات درباره پیوستن دوباره‌اش به این باشگاه به عنوان مدیر ورزشی را رد کرد و گفت در آژاکس خواهد ماند.
ادوین فن‌درسار، ستاره سابق منچستریونایتد، شایعات درباره پیوستن دوباره‌اش به این باشگاه به عنوان مدیر ورزشی را رد کرد و گفت در آژاکس خواهد ماند.
یوفا با وجود اعتراض شدید باشگاه بارسلونا، دو داور جنجالی بازی هفته قبل اینتر و بارسا را محروم نکرد و هر دو این هفته نیز داوری خواهند کرد.
رئیس‌جمهور در ادامه نشست خبری خود که همزمان با هفته دولت و یک‌سالگی روی کار آمدن دولت سیزدهم، صبح دوشنبه (۷ شهریور) برگزار شد، به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد. سیدابراهیم رئیسی در پاسخ به در پاسخ به پرسش سی‌بی‌اس نیوز درباره ملاقات احتمالی با جو بایدن، تاکید کرد: من در نشست قبلی در پاسخ به سوال مشابهی گفتم خیر. باز هم «خیر» را تکرار می‌کنم. هیچ فایده‌ای مترتب بر ملاقات ما و ایشان نیست؛ نه برای ما و نه برای منافع ملت بزرگ ایران و برنامه‌ای هم برای این ملاقات وجود ندارد و نخواهد داشت.
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، در پاسخ به این سوال که آیا آمریکا توانسته رژیم صهیونیستی و متحدان آمریکا در منطقه را راضی کند که انجام شدن توافق هسته‌ای برایشان بهتر است یا نه، با اشاره به این که قصد ندارد وارد جزئیات رایزنی‌های واشنگتن با رژیم اسراییل و دیگر متحدان و شرکای آمریکا شود، گفت: ما در این باره تعامل نزدیکی با شرکای اسراییلی‌مان داشته‌ایم. ما همچنان فکر می‌کنیم که بازگشتی دوجانبه به پایبندی به توافق، نه تنها در راستای منافع ملی آمریکاست، بلکه قدمی مهم برای خاورمیانه محسوب می‌شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: نظر مجلس این است که کالابرگ باید اجرایی شود، در حالی که زیرساخت آن تا به امروز آماده نبود و در نتیجه یارانه نقدی پرداخت کردیم. البته نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد، بالای ۸۰ درصد مردم یارانه نقدی را می‌خواهند و حتما دولت و مجلس بهترین شیوه را برای حمایت‌های یارانه‌ای انتخاب خواهند کرد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: نظر مجلس این است که کالابرگ بایستی اجرایی شود و این در حالی است که زیرساخت آن تا به امروز آماده نبود و در نتیجه یارانه نقدی پرداخت کردیم. البته نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد بالای ۸۰ درصد مردم یارانه نقدی را می‌خواهند و حتما دولت و مجلس بهترین شیوه را برای حمایت‌های یارانه‌ای انتخاب خواهند کرد.
وال‌استریت ژورنال با اشاره به پاسخ مکتوبی که ایران درباره پیشنهاد‌های اتحادیه اروپا برای احیای توافق هسته‌ای به این نهاد اروپایی ارائه کرده، مدعی شد: تهران روز دوشنبه پاسخی برای اتحادیه اروپا که هماهنگ‌کننده مذاکرات است، فرستاد و در این پاسخ نه متن پیشنهاد اتحادیه اروپا را رد کرده و نه پذیرفته است.
قیمت برنج ایرانی و خارجی در بازار چند؟
مراکز معاینه فنی در روز عید فطر تعطیل است
البته مسئولان سینمایی در چند دهه اخیر نشان داده‌اند، می‌توانند جلوی کار بازیگران، کارگردان‌ها و دیگر عوامل سینما را بگیرند، اما این اقدام چه در گذشته و چه در حال، مبنای قانونی نداشته و ندارد و به همین دلیل، هیچ گاه این اقدام مکتوب رخ نداده و همواره جنبه شفاهی داشته است، چون مسئولان می‌دانستند در حال انجام عملی غیرقانونی هستند و نباید ردی گذاشت که بتوان در محاکم قضایی اثباتش کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ