مهدی تاج بار دیگر به عنوان نایب رئیس AFC در منطقه آسیای مرکزی انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو ارشد اتحادیه میهنی کردستان عراق با انتقاد از سکوت دولت در برابر حملات مداوم ترکیه علیه عراق گفت: فقط، طی ۶ ماه گذشته، بیش از ۶۶۰ بار مناطقی از شمال عراق بمباران شده است.
عضو ارشد حماس اعلام کرد که نابودناپذیری مقاومت در کرانه باختری از جمله اهدافی است که جنبش حماس به دنبال تحقق آن است.
عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه توطئه دشمنان برای سقوط ۲۱ روزه صنعا مانند بغداد شکست خورد، گفت آمریکا برای توجیه حضور نظامی خود در یمن از القاعده و داعش حمایت می‌کند.
عضو ارشد حماس گفت: عملیات ضد صهیونیستی واکنشی طبیعی به تجاوزات بی وقفه اشغالگران صهیونیست به شمار می رود و نشانگر ناکامی تمامی تلاش های اشغالگران در ضربه زدن به مقاومت است.
عضو ارشد نُجَباء در پیامی توییتری خواستار قطع مناسبات دیپلماتیک عراق با اردن شد.
عضو ارشد حماس گفت: حمله نیروهای سرکوبگر اسرائیلی به اسرای جبهه خلق از جمله اسیر احمد سعدات دبیرکل این جبهه جنایتی است که هرگز منجر به سست شدن عزم و اراده آنان نخواهد شد.
منابع ترکیه ای از کشته شدن یک عضو ارشد پ ک ک در شمال عراق خبر دادند.
با بهبود روابط میان ریاض و گروه‌های مقاومت فلسطینی، عربستان فرزند نماینده پیشین حماس در ریاض را آزاد کرد.
عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله ضمن تأکید بر باز بودن درهای صنعا به روی صلح، گفت که اولویت تلاش های صلح‌جویانه، پرداختن به پرونده‌های بشردوستانه و توقف کامل تجاوز علیه یمن است.
عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با اشاره به اینکه عربستان در روند مذاکره برای تمدید آتش بس در یمن میانجی نیست بلکه یک طرف درگیری است، بر آمادگی صنعا برای مذاکرات یمنی- یمنی تأکید کرد.
عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد که تصویب قانون ضد اسیران فلسطینی در کنست، پیام به سازشکاران عرب و کشورهای غربی حامی تل آویو است که آنها با یک رژیم تحت نفوذ بنادهای تبهکار مواجه هستند.
درخواست عضو ارشد فدراسیون از صداوسیما
عضو ارشد هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که ائتلاف متجاوز سعودی باید تهدیدات صنعاء را جدی بگیرد.
عضو ارشد جنبش انصارالله یمن ضمن هشدار به ائتلاف متجاوز سعودی گفت که اگر خواسته‌های عادلانه صنعا برآورده نشود، نیروهای یمنی برای لغو محاصره دست بسته نخواهند ماند.
عضو ارشد حزب دموکرات کردستان عراق در توییتی به موضع گیری درباره گرایش کشورهای عربی به ویژه عربستان سعودی به چین پرداخت و اعلام کرد که چین نمی تواند تامین کننده امنیت باشد.
عضو ارشد حزب دموکرات عراق در توییتی به موضع گیری درباره گرایش کشورهای عربی به ویژه عربستان سعودی به چین پرداخت و اعلام کرد که چین نمی تواند تامین کننده امنیت باشد.
عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به این سوال که پسر شما جذب سازمان منافقین شد آیا وی هم درگیر همین مسائل شد ‌و برخوردی که با بقیه افراد جامعه در اینگونه موارد صورت می گیرد با وی صورت گرفته است گفت: پسر من وضعیت خاصی داشت. بیچاره مورد حمله منافقین قرار گرفت و در دام آنها افتاد، بعد خودش متوجه شد و وضعی پیش آمد که فهمید گرفتار شده است و خودش را اصلاح کرد.
عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی گفت: پسر من وضعیت خاصی داشت. بیچاره مورد حمله منافقین قرار گرفت و در دام آن‌ها افتاد، بعد خودش متوجه شد و وضعی پیش آمد که فهمید گرفتار شده است و خودش را اصلاح کرد.
فعالان شبکه‌های اجتماعی تصویری را منتشر کرده اند که نشان می‌دهد کمال کریمی یک عضو ارشد گروهگ تروریستی موسوم به حزب دموکرات کردستان ایران در حال مصاحبه است که چند انفجار پی در پی رخ می‌دهد. این فعالان شبکه‌های اجتماعی مدعی شده اند این انفجار‌ها مربوط به اصابت موشک‌های سپاه پاسداران ایران به مقر گروهک تروریستی است.
فؤاد حسین در دیدار با عضو شورای امنیت ملی آمریکا در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل، با او درباره تحولات عراق و منطقه گفتگو کرد.
براساس تایید سخنگوی طالبان، آمریکا بعد از دو دهه یکی از اعضای ارشد طالبان را از زندان گوانتانامو آزاد کرد.
یک عضو ارشد کنگره آمریکا طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور این کشور از او بابت عدم ارائه اطلاعات کافی به نهاد قانونگذار درباره مذاکرات رفع تحریم‌های ایران انتقاد کرده است.
عصر روز گذشته پنجشنبه ۲۰ مرداد انفجاری در مدرسه دینی رحیم‌الله حقانی در منطقه شش‌درک کابل رخ داده که براساس گزارش‌ها، «رحیم الله حقانی»، از اعضای ارشد طالبان و مدیر این مدرسه در این انفجار کشته شده است.
معاون سخنگوی طالبان از کشته شدن یک عضو ارشد این گروه در انفجار یکی از مدارس کابل خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ