نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از واردات بی رویه زیتون و روغن زیتون بی کیفیت، خواستار ساماندهی بازار زیتون شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از واردات برنج و سیاست‌های حمایتی از برنجکاران شمال کشور گفت: اگر تا هفته آینده وضع ما روشن نشود، استعفای نمایندگان استان‌های شمالی روی میز هیئت رئیسه مجلس خواهد بود.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نسبت به تبعیض میان ملی‌پوشان فوتبال با سایر قهرمانان از جمله کشتی از سوی مسئولان ورزش انتقاد کرد و گفت: به فوتبالیست‌ها بلافاصله پاداش واردات خودرو داده می‌شود اما قهرمانان کشتی هنوز پاداش ۳ سال قبل را نگرفته‌اند!
عضو کمیسیون شوراها در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش نرخ تعرفه خودروهای وارداتی، گفت: دولت برای شکستن انحصار در بازار خودرو و کاهش قیمت‌ها در این تعرفه‌ها تجدیدنظر کند.
آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی با انتقاد از کسانی که تغییر ساعات رسمی را «قانون وارداتی» می‌دانند نوشت که چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟
نایب رئیس اول کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران گفت: خیلی به نفع ماست که گاز را از ترکمنستان یعنی از شمال کشور دریافت کنیم و دیگر مجبور به انتقال گاز از جنوب به شمال نباشیم.
اگر بتوانیم گاز را با قیمت مناسبی از ترکمنستان تحویل بگیریم و در مناطق شمالی کشور استفاده کنیم و مجبور نباشیم گاز را از جنوب کشور به شمال بیاوریم، هم هزینه ی انتقال و ترانزیت را کاهش داده ایم و هم نیاز داخلی را پاسخ می دهیم.
بر اساس اطلاعیه جدید سامانه جامع تجارت امکان ورود کالاهای واردشده به مناطق آزاد قبل از سال ۹۷ به سرزمین اصلی، به‌شیوه بدون انتقال ارز، فراهم شد.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی ۱۹ اردیبهشت ماه مجلس به بررسی و آسیب شناسی ساز و کار تأمین و تخصیص نیازهای ارزی در حوزه واردات مواداولیه و تجهیزات مورد نیاز واحدهای صنعتی تولیدی پرداختند و بانک مرکزی را مسئول ثبات بازار و نرخ ارز دانستند.
نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از حذف مصوبه مجلس توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره واردات خودروهای سواری کارکرده اظهار کرد که چرا نمی‌خواهید جلوی یکه‌تازی خودروسازان و وضعیت قیمت خودرو را بگیرید؟
همتی نوشت: «برای تصمیمات و برنامه های خود فکر هم می کنید؟ واردات سواری دست دوم؟ فروش روزانه ۶ هزار ربع سکه؟ توزیع کالا برگ؟ عوارض از قبور؟ برای تصمیمات و برنامه های خود فکر هم می کنید؟»
معاون توسعه بنیاد شهید ضمن انتقاد از اجرا نشدن کامل قانون جامع خدمات ایثارگران گفت: تعداد بندهای اجرا شده برنامه ۶ توسعه به صورت کامل، صفر است.
نماینده مجلس در برنامه تهران بیست از بی توجهی دولت به ماجرای واردات خودرو انتقاد کرد.
این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است. به همین دلیل، نمایندگان با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت کردند.
این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی از اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده به همین دلیل نمایندگان با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت کردند.
این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی از اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده به همین دلیل نمایندگان در راستای کاهش معضلات پیرامون دارو در کشور با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت و البته شرایط این معافیت را مشخص کردند.
قهرمان دو ساله کشتی آزاد جهان می گوید کشتی گیران برخلاف فوتبالیست ها در آستانه جام جهانی هیچ توجهی را نسبت به خود نمی بینند.
زاوه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا واردات خودرو‌های فرانسوی ممنوع شده است، گفت: به اعتقاد بنده دلیل این موضوع دیدار مکرون رئیس جمهور فرانسه باید برخی از مخالفان ایران بوده است، در واقع این تصمیم یک حرکت نمادین بوده که انجام شده، زیرا قبل از اعلام ممنوعیت، خودرو‌های فرانسوی در لیست واردات وجود داشته اند.
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفت: وقتی قانون اعلام می کند شرط واردات خودرو انتقال تکنولوژی باشد، غیر از تولیدکننده چه کسی می تواند وارد این عرصه شود؟
نماینده فلاورجان با انتقاد از انتصابات اتمام شده از سوی فاطمی امین به گزارش تحقیق و تفحص مجلس از فولاد اشاره کرد و گفت: بعد از افشای فساد فولاد مبارکه مدیر این مجموعه را حفظ کرد و مدیران قبلی را ارتقا داد.
وزیر صمت در جلسه استیضاح خود ضمن بیان اینکه به جای انتقاد برای حل مشکلات خودرو وارد میدان شده ام، گفت: اگر ثابت شود دوستان من در واردات خودرو دخیل باشند استعفا می دهم.
تحلیلگر مسائل اقتصادی با انتقاد به صحبت‌های مطرح شده در خصوص اثر مثبت آزادسازی بی‌قید و شرط واردات بر افزایش تولید ناخالص داخلی گفت: رشد اقتصاد ملی در گروی سرمایه‌گذاری است.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با انتقاد از کوتاهی مسئولان در توسعه کشت دانه‌های روغنی اظهار داشت: تقریباً ۹۰ درصد از نیازمان را برای دانه های روغنی خارج تأمین می‌کنیم.
وزیر صمت گفت: هر کسی که بتواند شرایطی همچون داشتن خدمات پس از فروش و انتقال فناوری با ورود خودروی خارجی را انجام دهد، می تواند خودرو وارد کند و منحصر به خودروسازان نیست.
نائب رئیس اول اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات گفت: امارات نقش هاب منطقه در انتقال حمل و نقل دریایی را ایفا می کند و جایگاه بسیار مهمی در توزیع مواد اولیه و کالاهای وارداتی در منطقه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ